Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-04
Lubin: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO Z ELEMENTAMI PROJEKTU WYKONAWCZEGO DLA ZADANIA PN.: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI PIESZKÓW
Numer ogłoszenia: 17674 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin , ul. Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8403100, faks (076) 8403140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.lubin.pl, www.ug.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO Z ELEMENTAMI PROJEKTU WYKONAWCZEGO DLA ZADANIA PN.: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI PIESZKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego z elementami projektu wykonawczego dla zadania pn.: Budowa chodnika w miejscowości Pieszków (dz. nr 234, 127) o długości ok. 2 500m wraz z przebudową (poszerzeniem) jezdni, oświetleniem, demontażem lamp na istniejącej linii napowietrznej, odwodnieniem (kanałowym lub powierzchniowym), rozwiązaniem kolizji z innymi sieciami. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do prac projektowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia na zasadach określonych we wzorze umowy załączonej do specyfikacji. Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi SIWZ. Warunkiem udziału w przetargu jest: - wykonanie, przez Wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 projektów branży drogowej o wartości min. 25 tys. brutto każdy, fakt należytego wykonania takich projektów wykazanych w odpowiednim zestawieniu wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, należy potwierdzić odpowiednimi dokumentami np.: referencjami lub protokołami odbioru; - przeniesienie ( w formie oświadczenia ) na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do prac projektowych będących przedmiotem niniejszego postępowania na zasadach określonych we wzorze umowy załączonej do specyfikacji, - załączenie do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - posiadanie przez osoby wykonujące prace projektowe i załączenie do oferty potwierdzonych kserokopii uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: drogowej, sanitarnej i elektrycznej. Powyższe warunki zostaną spełnione po złożeniu wymaganych i aktualnych dokumentów i oświadczeń zgodnie z treścią specyfikacji i przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt.1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; oświadczenie o przeniesieniu na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do prac projektowych będących przedmiotem niniejszego postępowania w zakresie i na zasadach określonych we wzorze umowy załączonej do niniejszej specyfikacji; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 projektów branży drogowej o wartości min. 25 tys. zł brutto każdy, fakt należytego wykonania takich projektów wykazanych w odpowiednim zestawieniu wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, należy potwierdzić odpowiednimi dokumentami np.: referencjami lub protokołami odbioru; potwierdzone kserokopie uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: drogowej, sanitarnej i elektrycznej osób wykonujących prace projektowe.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.lubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, ul. Łokietka 6, pok. nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lubin, 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6, pok. nr 3 - Srekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Świadczenie usługi zapewniającej schronienie w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym osób niepełnosprawnych - podopiecznych MOPS Lubinie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
- Awaryjna bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe w Lubinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej Centrum Wystawienniczego Dziedzictwa Kulturowego Regionu Dolnego Śląska w miejscowości Księginice w Gminie Lubin.
- Dostawa artykułów żywnościowych na III kwartał 2024r.
- Awaryjna bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe w Lubinie
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- Rozwój sieci drogowej na terenie Gminy Gostycyn
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w Gminie Iłża
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1307R Łęki Górne - Zwiernik - gr. powiatu - Zalasowa w km 0+000 - 4+034 w miejscowościach Łęki Górne i (...)
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bierzwnik"
- TP19_Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmującej Remont elewacji i dachu budynku Kamienicy przy ulicy Rozbrat 16 we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.