eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa papieru, materiałów piśmiennych, eksploatacyjnych, niszczarek i skanera dla potrzeb Urzędu Statystycznego w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Kielce: Dostawa papieru, materiałów piśmiennych, eksploatacyjnych, niszczarek i skanera dla potrzeb Urzędu Statystycznego w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2.
Numer ogłoszenia: 176611 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Kielcach, ul. Zygmunta Wróblewskiego 2, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3611542, fax 041 3621583.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: SekretariatUSKIE@stat.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru, materiałów piśmiennych, eksploatacyjnych, niszczarek i skanera dla potrzeb Urzędu Statystycznego w Kielcach, ul. Wróblewskiego 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Papier do drukarek: laserowych, atramentowych format A4 (w ilości 235 ryz) i igłowych (składanka) o rozmiarze 360mmx12mmx1mm w ilości 10 opakowań oraz o wymiarach 390mm x 12mm x 1mm w ilości 10 opakowań. 2) Materiałów piśmiennych wymienionych w formularzach cenowych nr 5,6,7. 3) Materiałów eksploatacyjnych wymienionych w formularzach cenowych nr 8,9,10,11,12. 4) Dwóch niszczarek wymienionych w formularzu cenowym nr 13. 5) Skanera wymienionego w formularzu cenowym nr 14. Wszystkie formularze cenowe stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który nie spełni warunków określonych w pkt 7.2 SIWZ oraz nie spełni wymagań formalnych określonych w art. 24 ustawy, zostanie wykluczony z postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na załączonym do SIWZ druku - załącznik nr 2, a każdy wspólnik spółki cywilnej i każdy podmiot występujący wspólnie złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy, na załączonym do SIWZ druku - załącznik nr 3. Wykonawca obowiązany jest złożyć: 1) aktualny, tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru, lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w którym to dokumencie potwierdza się prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz stwierdza się, że zakres jego działalności odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazuje się osoby upoważnione do dokonywania w imieniu Wykonawcy czynności prawnych; 2) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3) Pełnomocnictwo musi precyzować umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi także wyliczyć wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem. Jeżeli oferta Wykonawców zostanie wybrana, należy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczyć do zamawiającego umowy regulujące współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stat.gov.pl/kielce/49_PLK_HTML.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny w Kielcach, ul. Zygmunta Wróblewskiego 2, 25-369 Kielce, pokój nr 11(I piętro) w godzinach 7:00 - 14:30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Kielcach, ul. Zygmunta Wróblewskiego 2, 25-369 Kielce..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do drukarek: laserowych, atramentowych format A-4 w ilości 235 ryz i igłowych w ilości 20 opakowań..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.54.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały eksploatacyjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bębny, tonery do drukarek i kserokopiarek. Akcesoria do komputerów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.