eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowo - tramwajowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Grudziądz: Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowo - tramwajowych
Numer ogłoszenia: 176519 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4510233, faks (056) 4510233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowo - tramwajowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: a) sprzątaniu terenu przystankowego poprzez usunięcie śmieci: papierów, szkieł, niedopałków papierosów, kamieni, liści, traw itp. b) usunięciu plakatów informacyjnych i ogłoszeń rozklejonych na urządzeniach przystankowych w przypadku braku pieczęci Urzędu Miejskiego w Grudziądzu lub daty ekspozycji, a także usunięcie plakatów po upływie terminu ich ekspozycji, c) usunięciu śmieci z koszy, wywóz i składowanie śmieci na własny koszt, d) usunięciu kurzu i zabrudzeń z ławek (znajdujących się we wiatach stojących na przystankach), e) myciu i czyszczeniu szyb wiaty, konstrukcji wiaty, dachu i sufitu wiaty, ławki i siedzenia, tablicy znaku przystankowego, gabloty reklamowej z zewnątrz, kasety z rozkładami jazdy z zewnątrz, f) usuwaniu graffiti z szyb, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot przystankowych z rozkładami jazdy, g) bieżące usuwanie nierówności wewnątrz wiaty 2. Przystanki autobusowo - tramwajowe winny być sprzątane według kategorii: Kategoria I - sprzątanie 6 razy w tygodniu w dni robocze tj. od poniedziałku do soboty, Kategoria II - sprzątanie 3 razy w tygodniu w dni robocze tj. poniedziałek, środa, piątek. Dla kategorii I, gdy dzień sprzątania jest dniem świątecznym, Zamawiający może zażądać wykonania równorzędnej usługi w innym terminie na innym z uzgodnionych przystanków. Dla kategorii II, gdy dzień sprzątania jest dniem świątecznym, sprzątnie przenosi się na dzień roboczy poprzedzający planowany dzień sprzątania przystanków. a) przystanek autobusowy z zatoką - sprzątanie i utrzymanie dotyczy powierzchni na całej długości zatoki i szerokości chodnika, b) przystanek autobusowy bez wydzielonego peronu - sprzątanie i utrzymanie dotyczy obszaru położonego wewnątrz wiaty przystankowej, z przodu od wiaty do krawędzi jezdni oraz od ścian bocznych i tylnych po 2 m. w każdą stronę. W przypadku słupka lub grzybka przystankowego - z przodu teren do krawędzi jezdni oraz w promieniu 3 metrów od osi słupka lub grzybka, c) przystanek tramwajowy z wydzielonym peronem - sprzątanie i utrzymanie dotyczy powierzchni na całej długości i całej szerokości peronu, d) przystanek tramwajowy bez wydzielonego peronu - sprzątanie i utrzymanie dotyczy powierzchni na długości 8 m w jedną i drugą stronę od słupka przystankowego i na całej szerokości chodnika, e) przystanek autobusowo - tramwajowy - sprzątanie i utrzymanie dotyczy powierzchni na długości 8 m w jedną i drugą stronę od słupka przystankowego i na całej szerokości chodnika. W przypadku wiaty przystankowej, z przodu od wiaty do krawędzi jezdni oraz od ścian bocznych i tylnych po 2 m w każdą stronę. 3. Czynności mycia wiat należy wykonywać nie rzadziej niż raz w miesiącu w okresie od marca do października. 4. W okresie od wiosny do jesieni zakres czynności obejmuje również - w miarę potrzeb - dokonywanie poprawy estetyki terenu przystankowego poprzez wykaszanie dziko rosnących traw i chwastów. 5. Zakres prac związanych z utrzymaniem zimowym: a) odśnieżanie, usuwanie oblodzenia, posypywanie piaskiem wszystkich przystanków oraz wywóz śniegu - na bieżąco, b) usuwanie skutków gołoledzi na przystankach - na bieżąco, c) usuwanie nawisów lodowych z dachów i konstrukcji wiat przystankowych. 6. Zamawiający żąda usunięcia skutków opadów śniegu lub gołoledzi na przystankach w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi, niezależnie od pory dnia i czy jest to dzień roboczy czy też wolny od pracy. Uwaga: Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie celem zapoznania się z zakresem zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art.22, ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) posiadają zezwolenie na na transport odpadów (art. 28 ustawy o odpadach t.j. Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251). 2) Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3) Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: Oświadczenia: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy wg Załącznika nr 3 (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika ); b) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wg Załącznika nr 4 (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); Dokumenty: c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); d) zezwolenie na transport odpadów (art. 28 ustawy o odpadach t.j. Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251). 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w punkcie 1)c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Wydział Transportu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa 1, pok 114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon I obejmuje przystanki komunikacji miejskiej zlokalizowane przy ulicach w południowej części miasta..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon II obejmuje przystanki komunikacji miejskiej zlokalizowane przy ulicach w północnej części miasta..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.