eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Przebudowa ulicWidnej i Kwiatowej w Grzybnie oraz Parkowej i Bohaterów Westerplatte w Kartuzach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Kartuzy: Przebudowa ulic: Widnej i Kwiatowej w Grzybnie oraz Parkowej i Bohaterów Westerplatte w Kartuzach.
Numer ogłoszenia: 176461 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 681-05-02, fax 058 6810973.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic: Widnej i Kwiatowej w Grzybnie oraz Parkowej i Bohaterów Westerplatte w Kartuzach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest realizowany w gminie Kartuzy, województwo pomorskie, obejmuje wykonanie, w szczególności: 1) ulica Widna i Kwiatowa w Grzybnie: a) kanalizacji deszczowej o długości około 298 mb, b) przebudowa sieci wodociągowej o długości około 67 mb, c) chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej około 328 m 2 d) nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej żwirowo-grysowej około 1.640 m 2 , 2) ulica Parkowa w Kartuzach a) kanalizacji deszczowej o długości około 231 mb, b) chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej około 264 m 2 c) nawierzchni z betonu asfaltowego około 1.690 m 2 , 3) ulica Bohaterów Westerplatte w Kartuzach a) kanalizacji deszczowej o długości około 514 mb, b) przebudowie sieci wodociągowej o długości około 645 mb+ przyłącza 344 m c) chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej około 2.247 m 2 , d) nawierzchni ulicy z kostki brukowej około 4.141 m 2 , e) teletechnika - zabezpieczenie kabli rurami typu Arot 202 m + przełożenie kabli 50 m, f) oświetlenie uliczne: - przebudowa oświetlenia na linii napowietrznej 374 m, - przebudowa oświetlenia kablowego 143 m, g) energetyka: - przebudowa linii napowietrznych nn-0,4 kV 249 m, - przebudowa linii kablowych SN-15 kV 16 m - przebudowa linii kablowych nn-0,4 kV 191 m Szczegółowy zakres i warunki realizacji określono w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 80.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni n/w warunki: 1. Spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.2 PZP, tj. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1) Odnośnie posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub przebudowie, odpowiednio: a) nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 2.000 m2 - min. dwie roboty, b) nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni min. 2.000 m2 - min. dwie roboty, c) sieci wodociągowej o długości min. 300 m - min. dwie roboty, d) sieci kanalizacji deszczowej o długości min. 300 m - min. dwie roboty. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał roboty budowlane w ilości i o parametrach wymaganych przez Zamawiającego. 2) Odnośnie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalnościach, odpowiednio: a) Co najmniej jedna osoba - posiadająca uprawnienia budowlane, co najmniej w ograniczonym zakresie, do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. b) Co najmniej jedna osoba - posiadająca uprawnienia budowlane, co najmniej do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym jakim jest droga lokalna. c) Co najmniej jedna osoba - posiadająca uprawnienia budowlane, co najmniej w ograniczonym zakresie, do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej zakresie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w każdej wymaganej przez Zamawiającego specjalności budowlanej, dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. 2. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP, tj. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1) Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia min. na kwotę 500.000 zł. 2) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie, co najmniej 1.000.000 zł. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: 1) Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej min. na kwotę i z tytułu wymaganego przez Zamawiającego. 2) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową min. w kwocie wymaganej przez Zamawiającego. 3. Spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.4 PZP, tj. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i udokumentuje, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. Zamawiający informuje, że przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu mają zastosowanie następujące zasady: 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywa się w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia. 2) W przypadku, gdy w złożonych przez Wykonawcę dokumentach będą kwoty wyrażone w innej walucie niż w złotych (PLN), Zamawiający dokona jej przeliczenia na złote (PLN) przyjmując do przeliczenia średni kurs (tabela A) Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3) Przy ocenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dopuszcza się, aby posługiwać się różnymi uprawnieniami budowlanymi jednej osoby. 4) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki udziału w postępowaniu muszą zostać spełnione, odpowiednio: 1) przez każdego Wykonawcę (osobno) - warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP, 2) przez wszystkich Wykonawców (łącznie) - warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 PZP. 5) Oświadczenie złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków odbędzie się na podstawie, odpowiednio: 1. Odnośnie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - na podstawie oświadczenia o robotach budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Odnośnie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na podstawie oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz dokumentów potwierdzających możliwość wykonywania praktyki zawodowej przez wskazane w oświadczeniu osoby (uprawnienia tych osób i aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego). 3. Odnośnie znajdowania się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie: a) Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. b) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Odnośnie nie podlegania wykluczeniu z postępowania - na podstawie: 1) Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) Dokumentu stwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-300 Kartuzy, ul. Hallera 1, pok. nr 203 (II p.). opłata za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - 500 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 11:00, miejsce: 83-300 Kartuzy, ul. Hallera 1, pok. nr 100 (I p.)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.