eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Budowa wiaty do sprzętu na terenie składowiska odpadów m. Poznania w Suchym Lesie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Poznań: Budowa wiaty do sprzętu na terenie składowiska odpadów m. Poznania w Suchym Lesie
Numer ogłoszenia: 176461 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów, al. Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530813, fax 061 8530842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.city.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wiaty do sprzętu na terenie składowiska odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa wiaty do sprzętu na terenie składowiska odpadów m. Poznania w Suchym Lesie. Zakres przedmiotu zamówienia : Budowa wiaty do sprzętu: 1. Pomieszczenie gospodarcze - pow. zabudowy -52,7 m2 , kubatura - 226,6 m3 - bud. w konstrukcji stalowej, szkieletowej, ściany osłonowe i dach z płyt warstwowych z rdzeniem styropianowym, ogrzewanie, wentylacja mechaniczna 2. Garaż - pow. zabudowy -310,6 m2 , kubatura -1603,0 m3 - bud. w konstrukcji stalowej, szkieletowej, ściany osłonowe i dach z płyt warstwowych z rdzeniem styropianowym, ogrzewanie, wentylacja mechaniczna Szczegółowy zakres robót określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa, przedmiarem robót stanowiącymi załączniki nr 1, 2 i 3 do SIWZ. Zamawiający informuje, że przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją budowlaną i sztuką budowlaną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 16530.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykaz zawierający minimum trzy zadania dotyczące obiektów kubaturowych zrealizowanych w konstrukcji stalowej i lekkiej obudowie z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót ; pracowników posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (jeden dokument) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz udzieli na wykonanie całości przedmiotu umowy minimum 36 miesięcy gwarancji. Oceny spełnienia w/w warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w Rozdziale X pkt.1 i pkt.2 SIWZ oraz terminu i kwoty wniesionego wadium metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ DOKUMENTY: a)formularz ofertowy - wzór załącznik nr 5, b)kosztorys ofertowy, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f)aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), g)aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), h)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, tj. wykaz zawierający minimum trzy zadania dotyczące obiektów kubaturowych zrealizowanych w konstrukcji stalowej i lekkiej obudowie z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót - załącznik nr 6, i)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z odpisami decyzji potwierdzających uprawnienia budowlane do: - pracowników posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (jeden dokument) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 7, j)kopia dowodu wniesienia wadium, k)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, l)wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy. 2/ OŚWIADCZENIA : a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zgodnie z art.22 ust.1 pkt.1 - 4 i art.24 ust.1 - 2 ustawy - załącznik nr 8, b) oświadczenie dotyczące gwarancji - załącznik nr 9.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.city.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zagospodarowania Odpadów, al.Maricnkowskiego 11, 61-827 Poznań, pokój nr 11- I piętro.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Zakład Zagospodarowania Odpadów, al.Marcinkowskiego 11, 61-827 Poznań, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.11.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.