eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusy › Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kondratowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Prusy: Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kondratowice
Numer ogłoszenia: 176442 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kondratowice , Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy, woj. dolnośląskie, tel. 071 3927681, faks 071 3926021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kondratowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kondratowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kondratowice 2. Zakres prac obejmuje: Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kondratowice 3. Istotne warunki precyzujące przedmiot zamówienia: Zakres opracowań dla poszczególnych obszarów przedstawia załącznik graficzny (mapka) - do w/w uchwał. 4. Procedura sporządzania studium musi być zgodna z przepisami prawa w tym zakresie, a w szczególności z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 5. Zamawiający wymaga, aby studium wykonane było: 1) w technice komputerowej w 3 kompletach: a) tekst planu (stanowiący uchwałę Rady Gminy w Kondratowicach), b) część graficzna, w tym dwa komplety w technice barwnej, jeden komplet w technice barwnej zabezpieczony przed zniszczeniem (np. laminowany), dwa komplety w technice czarno-białej, 2) w formie pliku na nośniku CD - trzy komplety, na który składać się będzie część graficzna wraz z opracowaniem pisemnym, 3) w skali 1:10000. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać taką ilość kompletów opracowania, aby zapewnić poprawność procedury zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać projekt studium przygotowany do wyłożenia do publicznego wglądu wyłącznie w technice barwnej. 8. W ramach realizacji studium Wykonawca zobowiązany będzie również do: 1) wykonania wszystkich innych niezbędnych opracowań koniecznych do przeprowadzenia procedury wynikających z obowiązujących przepisów, 2) sporządzenia dokumentacji prac planistycznych, wymaganej w trakcie sporządzania studium, w tym również projektów uchwał Rady Gminy i Zarządzeń Wójta, 3) konsultowania z Zamawiającym projektu studium w zakresie treści merytorycznej i techniki zapisu planistycznego oraz uwzględnienie w projekcie studium ustaleń przyjętych w drodze konsultacji, 4) udziału w prezentacji projektu studium Wójtowi Gminy Kondratowice oraz na sesjach i posiedzeniach Rady Gminy w Kondratowicach i właściwych komisji, 5) przygotowanie niezbędnej korespondencji w trakcie sporządzania studium, w tym przygotowania komunikatów, obwieszczeń, zawiadomień, 6) pełnienia dyżuru w siedzibie Zamawiającego 1 raz w tygodniu w godzinach od 9.00 do 14.00, podczas wyłożenia studium do publicznego wglądu oraz udziału w dyskusji publicznej. 9. Wykaz materiałów wyjściowych, jakie Zamawiający przekaże i udostępni Wykonawcy w celu sporządzenia planu miejscowego dla wszystkich obszarów: 1) podkłady geodezyjne (materiały geodezyjne).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłatę wadium w wysokości 1500 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Spełniają wymogi art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Złożą ofertę zgodną ze SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz zgłoszenia uczestnictwa - wg załącznika nr 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy), - o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych należy złożyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Rolniczego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przypadku spółki cywilnej powyższe zaświadczenia należy złożyć wystawione na spółkę) 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 5. Wykaz wykonanych w okresie trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług związanych ze sporządzaniem planów zagospodarowania przestrzennego o wartości odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 2 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /w tym główny projektant planu/ posiadających wymagane uprawnienia. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności głównego projektanta planu do Okręgowej Izby Urbanistów - wg załącznika nr 3 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 7. Zaakceptowany wzór umowy - wg załącznika nr 5 8. Oświadczenie - wg załącznika nr 6 9. Dowód wpłaty wadium, zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych (decyduje data i godzina wpływu na rachunek Zamawiającego) - załącznik nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kondratowice.ibip.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy - pokój nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy - pokój nr 7..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.