eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › Całodobowa ochrona obiektów kompleksu koszarowego 6017 Jednostki Wojskowej 2367 przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochrony (SUFO)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Sochaczew: Całodobowa ochrona obiektów kompleksu koszarowego 6017 Jednostki Wojskowej 2367 przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochrony (SUFO)
Numer ogłoszenia: 176160 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2367 , 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622231 w. 434, faks 046 8622231.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona obiektów kompleksu koszarowego 6017 Jednostki Wojskowej 2367 przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochrony (SUFO).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa ochrona obiektów kompleksu koszarowego 6017 Jednostki Wojskowej 2367 przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochrony (SUFO).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki zamawiającego określone w niniejszej specyfikacji i wykażą, że: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia (art. 15 pkt 1 ustawy o ochronie osób i mienia) wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 1144, poz. 740 z późn. zm.); - wykażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności - przedstawią wykaz pracowników, którzy będą realizować zadanie z rozbiciem na zarząd, pracowników ochrony fizycznej na stanowiskach dowódców zmian i pracowników ochrony. Do wykonania zamówienia wykonawca zatrudni pracowników na podstawie umowy o pracę - dotyczy pracowników na stanowiskach dowódców zmian i wartowników. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedłożenia przez wykonawcę w każdym czasie, kserokopii umów zawartych z pracownikami zatrudnionymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia. 2. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: a). posiadają poświadczenie bezpieczeństwa, - pracownicy ochrony za stanowiskach wartowników i wchodzących w skład grupy patrolowej - o klauzuli minimum (ZASTRZEZONE). 3. Zamówienie zrealizują pracownicy wykonawcy posiadający: a). licencje pracowników ochrony fizycznej II-go stopnia: - co najmniej jeden członek Zarządu, - Szef (Komendant) ochrony, - Dowódcy zmian (wszyscy); b). licencje pracowników ochrony fizycznej minimum I-go stopnia: - pracownicy ochrony na stanowiskach wartowników - patroli - licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia (art. 25 i art. 26 ustawy o ochronie osób i mienia wraz z aktami wykonawczymi do niej). 4. Zamówienie zrealizują pracownicy wykonawcy (dowódcy zmian oraz wartownicy i patrol) posiadający aktualne badania lekarskie i nie posiadający ograniczeń psycho-fizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia (art. 26 ust. 3 pkt 2 oraz art. 27 ust. 3 pkt 1 ustawy o ochronie osób i mienia). 5. Wyposażą niezwłocznie, po zawarciu umowy i otrzymaniu zgody na jej zakup od Komendanta Wojewódzkiego Policji, pracowników ochrony realizujących zadanie w niezbędną ilość broni i amunicji z uwzględnieniem: - Dowódcy zmian zostaną wyposażenia w broń palną (pistolet maszynowy lub pistolet wojskowy); - pracownicy ochrony pełniący służbę na posterunkach - patrolach - broń palną (karabinek lub pistolet maszynowy); zgodnie z § 1 i § 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie zasad uzbrojenia SUFO i warunków przechowywania broni i amunicji (Dz. U. 1998 r., Nr 113, poz. 730 z późn. zm.). 6. Zapewnią szkolenie oraz będą prowadzić strzelania szkolne minimum raz na dwa miesiące z pracownikami realizującymi zamówienie. 7. Zapewnią dla wszystkich pracowników ochrony realizujących zadanie jednolite umundurowanie oraz wyposażenie (art. 20 i art. 21 ustawy o ochronie osób i mienia wraz z aktami wykonawczymi do niej). 8. Posiadają własną zmotoryzowaną grupę interwencyjną mogącą udzielić wsparcia pracownikom ochrony realizującym zadanie ochronne w obiekcie zamawiającego w sytuacjach nadzwyczajnych w czasie do 10 minut , minimum 2 pracowników ochrony posiadających licencję I-go stopnia wyposażonych w broń palną i ostrą amunicję, ustawowe środki przymusu bezpośredniego oraz własne środki łączności. 9. Wyrażą zgodę na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny oraz po podpisaniu umowy przystąpią niezwłocznie do procedury objęcia przedsiębiorstwa militaryzacją na zasadach i w trybie określonym w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2002 r. w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa (Dz. U. Nr 78, poz. 707) oraz § 5 rozporządzeniu Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej. 10. Dokonają wizji lokalnej i zapoznają się z propozycjami projektu instrukcji ochrony obiektu oraz planem ochrony Jednostki Wojskowej 2367 przy udziale przedstawiciela zamawiającego (Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych lub Komendant ochrony) i przedstawiciela wykonawcy ubiegającego się o realizację zadania, posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum (POUFNE)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, lok.: bud. 2 pok. 120 (SIWZ jest bezpłatna).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedziebie Zamawiającego, lok.: bud. 2 pok. 120.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.