eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąchock › Wywóz odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Wąchock

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Wąchock: Wywóz odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Wąchock
Numer ogłoszenia: 176152 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Wąchocku, ul. Wielkowiejska 1, 27-215 Wąchock, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2715042, fax 041 2715011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.wachock.sisco.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Wąchock.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych, z pojemników SM-110, ok. 2300 nieruchomości, jeden raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem, wywóz odpadów miejskich , z kontenerów typu KP-7, 4 szt., na zgłoszenie telefoniczne, w ilości średnio120 Mg miesięcznie, od dnia 01.09.2008 r. do dnia 31.12.2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Prawa zamówień publicznych, t.j: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. spełniają następujące warunki szczegółowe: 3.1 wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (licząc wstecz od terminu składania ofert), wywozili odpady komunalne w systemie pojemnikowym tj. realizowali co najmniej 2 zamówienia. 3.2 dysponują specjalistycznymi pojazdami samochodowymi spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, w ilości i stanie technicznym umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia (uwaga: Oferent winien zapoznać się z terenem prowadzenia usługi). Sposób oceny spełniania warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt VI SIWZ, załączonych do oferty, metodą spełnia/ nie spełnia. Za nie spełnienie warunku uważać się będzie brak jakiegokolwiek dokumentu lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie lub złożenie dokumentu o zawartości merytorycznej wskazującej na czyn nieuczciwej konkurencji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń, w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że pomimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wzywa, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Zał. nr 1); 1.2 oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (Zał. nr 2); 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4 ważne zezwolenie na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 1.5 ewentualne pełnomocnictwo; 1.6 aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 1.7 informacje o firmie na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ze wskazaniem osób, które będą wykonywać zamówienie; lokalizacji bazy i jej wyposażenia wraz z wykazem niezbędnych narzędzi i urządzeń przeznaczonych do świadczenia usługi objętej niniejszym zamówieniem - na druku stanowiącym Zał. nr 4; 1.8 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na druku stanowiącym Zał. nr 5, co najmniej 2 usługi oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,; 1.9 zaakceptowany wzór umowy stanowiący Zał. Nr 3 do niniejszej SIWZ; 1.10 wykaz podmiotów (ewentualnych podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienie - wraz z projektem umowy - Zał. nr 6; 1.11 jeśli dotyczy, umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą, co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron, do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2 Jeśli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.wachock.sisco.info

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Wąchocku ul. Wielkowiejska 1, 27-215 Wąchock, tel. (041) 27-36-132, fax (041) 27-36-159.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Wąchocku ul. Wielkowiejska 1, 27-215 Wąchock, pokój nr 10 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.