To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-01
Ogłoszenie nr 17600 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.
Ujazd: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji zadania pn. Termomodernizacja Świetlicy Wiejskiej w Skrzynkach wraz z zagospodarowaniem terenu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuREGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020, OŚ PRIORYTETOWA IV. GOSPODARKA NISKOEMISYJNA, DZIAŁANIE IV.2 TERMOMODERNIZACJA BUDUNKÓW, PODDZIAŁANIE IV.2.2 TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 376857-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 774-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ujazd, krajowy numer identyfikacyjny
55099900000, ul.
Plac Kościuszki
6,
97225
Ujazd, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
447 192 123, faks
447 192 129, e-mail
ugujazd@ujazd.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ujazd.bip.cc
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji zadania pn. Termomodernizacja Świetlicy Wiejskiej w Skrzynkach wraz z zagospodarowaniem terenu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIR.271.1.10.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 1.pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego we wszystkich niezbędnych branżach, nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; 2. rozliczenia rzeczowe realizowanego zadania inwestycyjnego; współdziałania z Wykonawcą dokumentacji projektowej oraz z Wykonawcą robót budowlanych w celu realizacji zamierzenia polegającego na Termomodernizacji i przebudowie świetlicy wiejskiej w miejscowości Skrzynki wraz z zagospodarowanie terenu. Roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru obejmują m.in.: ? wykonanie termomodernizacji i remontu oraz przebudowy budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Skrzynki wraz zagospodarowaniem działki. Przy budynku przebudowane zostaną drogi, schody i place wewnętrzne w tym taras i podjazd dla osób niepełnosprawnych; ? branża instalacja sanitarna: a) zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, b) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, w tym wykonanie pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych, c) wewnętrzna instalacja wodociągowa, d) wewnętrzna instalacja wody do celów p.poż. e) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, f) wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania, g) instalacja wentylacji mechanicznej, h) pompa ciepła wraz z zewnętrzną instalacją grzewczą ? branża instalacja elektryczna: obejmuje rozmieszczenie instalacji elektrycznej zasilającej gniazda elektryczne oraz urządzenia zainstalowane w budynku, instalację oświetlenia podstawowego i awaryjnego instalację odgromową oraz instalację fotowoltaiczną. ? Podstawowe parametry obiektu: Obiekt jest budynkiem jednokondygnacyjnym o wysokości nieprzekraczającej 8m z niewielkim podpiwniczeniem. - powierzchnia zabudowy budynku wynosi 560,16 m2, - użytkowa 461,23 m2, - kubatura 2.748m3. ? Szczegółowy opis inwestycji zawiera dokumentacja projektowa (dokumentacja projektowa- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, inne dokumenty i uzgodnienia) dostępna w siedzibie Zamawiającego oraz do pobrania na stronie Zamawiającego: www.ujazd.bip.cc w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE- pod nazwą: "Termomodernizacja i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Skrzynki wraz z zagospodarowanie terenu". Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony jest we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg i terminowe wykonywanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego; Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą uzgadniane przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; Wykonawca określi telefony kontaktowe, adres e-mail oraz dokona innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; Wykonawca oraz osoby zatrudniane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia są zobowiązani do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, regulaminów obowiązujących na terenie budowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Wykonawca nie jest upoważniony do udzielania zamówień w imieniu Zamawiającego czy dokonywania jakichkolwiek zmian w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego 3.8 Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówień podwykonawcom. W formularzu oferty- załącznik nr 1 do SIWZ- należy podać zakres zamówienia powierzony podwykonawcom oraz firmy podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt. 7 Ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT41619.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 33372.43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.