Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Kąkolewnica: Utwardzenie placu przy budynku świetlicy wiejskiej w Żakowoli Starej
Numer ogłoszenia: 175993 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąkolewnica , ul. Lubelska 5, 21-302 Kąkolewnica, woj. lubelskie, tel. 83 372-20-10, faks 83 372-20-49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kakolewnica.lublin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie placu przy budynku świetlicy wiejskiej w Żakowoli Starej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie placu przy budynku świetlicy wiejskiej w Żakowoli Starej wraz z przebudową dwóch zjazdów z drogi powiatowej nr 1231L do działki nr 35. W zakres zamówienia wchodzi również opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy zjazdów wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej w/w projekt przez Starostę Radzyńskiego oraz uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) Załącznik nr 5 do SIWZ - opis techniczny + rysunki, b) Załącznik nr 6 do SIWZ - przedmiar robót, c) Załącznik nr 7 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 500 zł, słownie złotych: jeden tysiąc pięćset. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium należy dołączyć do oferty
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o w/w dokument na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o w/w dokument na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o w/w dokument na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje pracownikiem posiadającym uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży dokument potwierdzający odpowiednie uprawnienia osoby do pełnienia tej funkcji zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane oraz przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie tego warunku mogą ubiegać się ci wykonawcy, którzy za wykonanie przedmiotu zamówienia zaakceptują zapłatę w terminie do 30 dni od daty złożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej jednej faktury końcowej, na konto wskazane przez wykonawcę na fakturze; są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie niższej niż 50 000 zł; dysponują środkami finansowymi (posiadają zdolność kredytową) w kwocie nie niższej ni 50 000 zł oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży wypełniony formularz ofertowy wraz z akceptacją warunków zapłaty, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od OC; informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy oraz przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (należy złożyć, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i/lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w zakresie §§ 9, 10, 11 i 12, które dotyczą: ogólnych warunków zmiany umowy, zmiany terminu wykonania umowy i ceny, zmiany materiałów oraz zmiany podwykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kakolewnica.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy (zawierający numer faksu, NIP) zamawiający udostępni SIWZ w formie papierowej za cenę 10 zł w pok. nr 11 w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Kąkolewnica).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2013 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Kąkolewnica - sekretariat, ul. Lubelska 5, 21-302 Kąkolewnica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KĄKOLEWNICA
- Wyposażenie i montaż pracowni językowych dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Kąkolewnicy, ul. Świerkowa
więcej: przetargi KĄKOLEWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
- "Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Turek - etap VII" w podziale na 9 części.
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Knyszyn
- Remont dróg gminnych w Milanówku
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.