eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakroczym › Remont budynku komunalnego przy ul Warszawskiej 25B w Zakroczymiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Zakroczym: Remont budynku komunalnego przy ul Warszawskiej 25B w Zakroczymiu
Numer ogłoszenia: 175938 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zakroczym , ul. Warszawska 7, 05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie, tel. 022 7853223, faks 022 7853224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakroczym.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku komunalnego przy ul Warszawskiej 25B w Zakroczymiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania obejmuje: 1. Pokrycie dachu papą termozgrzewalną 2.Wymianę rynien, obróbkek blacharskich, wymianę rur spustowych z blachy ocynkowanej 3.Naprawę gzymsów, kominów i uzupełnienie tynków zewnętrznych 4 Ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi STYROBLOK 5 Malowanie zewnętrznych ścian elewacji budynku 6 Wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej 7.Zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza. 8.Zabezpieczenie dachu na czas prac remontowych. 9.Zapewnienie energii elektrycznej na placu budowy. 10.Zapewnienie wody na placu budowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł Słownie: trzy tysięce złotych 2.Wadium może być wniesione w formie: - pieniężnej - przelewem na konto Zamawiającego B.S. Nowy Dwór Maz. 45 80110008 0030 0300 4024 0004 - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancji ubezpieczeniowych lub bankowej poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póź. zm.) Wadium wniesione w pieniądzu musi być wniesione i znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej do dnia upływu terminu składania ofert tj, do dnia 30.06.2009r. do godziny 10.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 3 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonych w zamówieniu robót: a) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie b) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Złożą ofertę zgodną w kwestii sposobu jej sporządzania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami ustawy o prawo zamówień publicznych. 6. Wniosą wymagane wadium, ważne na okres związania ofertą. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że podane przez wykonawce informacje, istotne dla prowadzenia postępowania są nieprawdziwe - wykonawca zostanie wykluczony z postępowania /art.24 ust.2 pkt 2 prawo zamówień publicznych/. Informacja o podwykonawcach 1. Jeśli Wykonawca realizację zamówienia powierzy podwykonawcom w składanej ofercie zobowiązany jest umieścić taką informację wraz ze wskazaniem części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom, a także podać ich nazwę. 2. Brak informacji o której mowa w pkt 1 będzie rozumiany przez Zamawiającego jako realizację zadania przez Wykonawcę we własnym zakresie. Zasady składania ofert przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja). 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. 3.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym celu : Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno : - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, - precyzować zakres umocowania, - wskazywać pełnomocnika, - wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi podpisać się na pełnomocnictwie, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 5. Dokumenty składane indywidualnie przez każdego Wykonawcę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji danego podmiotu. 6. Oświadczenia i dokumenty składane w imieniu uczestników oferty wspólnej przedkłada i podpisuje Wykonawca - pełnomocnik, działając w imieniu uczestników oferty wspólnej. 7. Do oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, brana będzie pod uwagę suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie kierował się regułą:spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania robót związanych z przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2 do oferty), (konsorcjum - oświadczenie składa każdy z ubiegających się Wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną) 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 1.3 aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, , (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 1.4 aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy podmiotu zbiorowego), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty: 2.1 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku informacji, że Wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Kierownik robót zobowiązany jest posiadać uprawnienia o specjalności architektoniczno - budowlanej w zakresie kierowania robotami budowlanymi obiektów budowlanych zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, (załącznik nr 4 do oferty), (konsorcjum - wykaz osób i podmiotów będzie oceniany łącznie) 2.2 wykaz sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. W przypadku informacji, że Wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, (załącznik nr 5 do oferty), (konsorcjum - wykaz sprzętu będzie oceniany łącznie) 2.3 wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (do oceny spełnienia warunku doświadczenia Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch prac z zastosowaniem podobnej technologii, przy czym wartość tych prac jest nie mniejsza niż wartość składanej oferty brutto) - (załącznik nr 3 do oferty), (konsorcjum - co najmniej jeden Wykonawca musi spełnić warunek) 2.4 wykaz części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, (załącznik nr 7 do oferty). 2.5 kosztorysy szczegółowe 2.6 wykaz prac obecnie realizowanych (załącznik nr 6 do oferty) 2.7 rzeczowo -finansowy harmonogram robót z nakładami wartościowymi. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty: 3.1 informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na realizację zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (konsorcjum - każdy z Wykonawców składa dokumenty), 3.2 polisę a w przypadku jej braku lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1, 2 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w tym kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II oraz w pkt I ppkt 3, Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, 1.3, 1.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakroczym.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego pok. 2 Urząd Gminny Zakroczym, ul. Warszawska 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 10:00, miejsce: 1.Oferty przygotowane zgodnie z punktem I niniejszej Specyfikacji należy składać do dnia 30.06.2009r. do godz. 10.00 w pokoju nr 101 Urzędu Gminy Zakroczym,05-170 Zakroczym, ul. Warszawska 7..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.