eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Kompleksowe wykonanie wymiany membran osmotycznych dla stacji uzdatniania dla KHW S.A. KWK Wujek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-25

Katowice: Kompleksowe wykonanie wymiany membran osmotycznych dla stacji uzdatniania dla KHW S.A. KWK Wujek
Numer ogłoszenia: 175914 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katowicki Holding Węglowy S.A., ul. Damrota 16-18, 40-022 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7573069,032 757 30 27, fax 032 7573150, 7573110, 7574560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.khw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Węgla Kamiennego. Poszukiwanie i wydobycie węgla kamiennego..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe wykonanie wymiany membran osmotycznych dla stacji uzdatniania dla KHW S.A. KWK Wujek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe wykonanie wymiany membran osmotycznych dla stacji uzdatniania dla KHW S.A. KWK Wujek. Zakres przedmiotu zamówienia obejmować będzie: -Demontaż membran instalacji odwróconej osmozy trasy II stacji uzdatniania KWK Wujek, -Czyszczenie trasy II instalacji, -Wymianę membran osmotycznych typu 8040-ACM4-TSA w liczbie 36 sztuk, -Wymianę membrany osmotycznej (testowej) typu TR70-2540-F w liczbie 1 sztuka, -Montaż membran instalacji odwróconej osmozy trasy II, -Rozruch instalacji, -Wykonanie pomiarów indeksu koloidalnego SDI

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.24.12.33 - Aparatura do oczyszczania wody Kod CPV wg słownika 2008: 42.91.23.30 - Aparatura do oczyszczania wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły -spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie Wykonawca winien dostarczyć w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, zamawiający żąda złożenia: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbedną więdzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia: 1.Oświadczenia, że Wykonawca prowadzi zarejestrowaną od minimum 3 lat działalność gospodarczą w zakresie technologii uzdatniania wody. 2.Oświadczenia, że Wykonawca legitymuje się doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie w ostatnich trzech latach zamówień dotyczących projektowania, wykonawstwa, dostaw elementów instalacji do uzdatniania wody, oczyszczania ścieków oraz jej serwisowania w tym wymiany i czyszczenia membran osmotycznych o wartości zbliżonej do wartości zamówienia. - Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 2 Oferenci winni przedstawić referencje , potwierdzające kompleksowe wykonanie zamówień dotyczących projektowania instalacji odwróconej osmozy o wydajności min. 100 m3/d oraz jej serwisowania wystawione przez Zleceniodawców tych robót. 3.Dokumentów stwierdzających, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 4.Oświadczenia, że Wykonawca posiada wdrożony system zarządzania jakością. III. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia: 1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), lub równowartość w walucie obcej przeliczoną wg średniego kursu NBP z dnia wystawienia informacji. Informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 120.000,00 zł. (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). IV. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1. W punkcie I (podpunkt 1,2 i 4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. W punkcie I (podpunkt 3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. V. Dokumenty, o których mowa w punkcie IV podpunkt 1 lit. a i c oraz w punkcie IV podpunkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie IV podpunkt 1 lit b. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. VI. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie IV należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt. V stosuje się odpowiednio. VII. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. VIII. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.khw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strona internetowa Zamawiającego : www.khw.pl lub w siedzibie Zamawiającego : ul. Damrota 16-18 , 40-022 Katowice (pokój 119)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Katowicki Holding Węglowy S.A. ul. Damrota 16-18 , 40-022 Katowice Kancelaria Główna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.