eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów i materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, powielaczy oraz faksów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-01

Warszawa: Dostawa artykułów i materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, powielaczy oraz faksów.
Numer ogłoszenia: 17579 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy , ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 644 15 64, faks 22 851 16 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strazmiejska.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, powielaczy oraz faksów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów i materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, powielaczy oraz faksów. Asortyment i maksymalne ilości przedmiotu zamówienia znajdują się w załączonym do OWU -Wykazie przedmiotu zamówienia. Szacunkowa wartosć zamówienia wynosi 86069.72 euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 22.61.00.00 - Farba drukarska 22.60.00.00 - Tusz 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto każda. Za dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia zamawiający uzna dostawy materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery), różne materiały biurowe, papier kserograficzny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://www.strazmiejska.waw.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Operator platformy aukcyjnej przekaże zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: być wyposażony w procesor 733 MHz i posiadać co najmniej 512 MB pamięci RAM, posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy, posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0 lub nowszą albo Mozilla Fiorefox 2.x lub nowszą, posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb/s.

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie objętym Opisem Warunków Uczestnictwa w Licytacji oraz w projekcie umowy. Minimalna wysokość postąpień- 1000,00 zł.

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 15 minut.

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 11.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Wydział Logistyki Straży Miejskiej m.st. Warszawy, 00-434 Warszawa, ul. Czerniakowska 130/132, pawilon 700.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Przewiduje się otwarcie licytacji w dniu 19.02.2013 r. o godzinie 10:00. Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 15 minut Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej..

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Dnia 19.02.2013 r o godz.10:15 zamyka się licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta.

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Zamawiajacy nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

§ 1.Przedmiotem umowy, zawartej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej nr SM-WLG-2141-1/13 jest dostawa artykułów i materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, powielaczy oraz faksów w asortymencie i maksymalnej ilości, zgodnej z formularzem cenowym poświadczonym za zgodność z oryginałem stanowiącym załącznik do umowy. § 2.1.Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży przedmiotu umowy, a Zamawiający zobowiązuje się do odbioru i zapłaty umówionej ceny. 2.Przedmiot umowy będzie realizowany na podstawie zamówień jednostkowych, składanych do Wykonawcy emailem lub faksem 3.Termin dostawy nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, od dnia złożenia zamówienia. 4.Przedmiot umowy dostarczany będzie do miejsca wskazanego w zamówieniu na terenie Warszawy, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5.Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone: a)braki ilościowe, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia brakujących ilości towaru, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych wadach, b)poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych brakach. c)braki asortymentowe, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru w prawidłowym asortymencie, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych brakach 6.W przypadku gdy w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że dostarczone materiały eksploatacyjne nie posiadają właściwości materiałów oryginalnych takich jak bieżąca sygnalizacja stanu zużycia tonera na: panelu drukarki, wydruku strony konfiguracyjnej drukarki oraz z poziomu oprogramowania zarządzającego drukarką, Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych wymieni wadliwy produkt na spełniający powyższe wymogi. 7.W przypadku uszkodzenia sprzętu spowodowanego wadliwością dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy oraz kosztów ekspertyzy przeprowadzonej przez serwis producenta sprzętu. § 3.1.Na dostarczone materiały eksploatacyjne Wykonawca udziela gwarancji do czasu wyczerpania się środka barwiącego. 2.Na dostarczone artykuły i materiały biurowe oraz papier kserograficzny Wykonawca udziela gwarancji na okres 12 miesięcy od dnia dostawy. § 4 .1.Przedmiot umowy realizowany będzie w miarę potrzeb Zamawiającego, do wysokości kwoty zł. brutto. 2.Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupienia od Wykonawcy towarów, o których mowa w § 1 w ilości mniejszej niż maksymalna. § 5 .1.Zamawiający zobowiązuje się płacić za każdą zrealizowaną partię przedmiotu zamówienia według cen jednostkowych netto plus należny podatek VAT. 1.Ceny jednostkowe netto plus należny podatek VAT, określone w formularzu cenowym są stałe i nie ulegają zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. § 6. 1. Zapłata nastąpi po dostarczeniu przedmiotu umowy do miejsca dostawy, przelewem na konto bankowe Wykonawcy wskazane w fakturze w terminie 21 dni kalendarzowych od daty jej dostarczenia Zamawiającemu. 2.Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 3.Termin uważa się za zachowany, jeżeli obciążenie rachunku Zamawiającego nastąpiło w ostatnim dniu upływu terminu. 4.Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki w terminie zapłaty. § 7.1. Do kierowania czynnościami związanymi z realizacją umowy Wykonawca wyznacza: tel. 2. Jako koordynatora w zakresie odbioru przedmiotu umowy Zamawiający wyznacza tel. § 8.1.W przypadku odstąpienia Zamawiającego od umowy z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca lub odstąpienia Wykonawcy od umowy bez winy Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 10 % kwoty określonej w § 4 ust. 1. 3.W przypadku odstąpienia Wykonawcy od umowy z przyczyn, za które odpowiada Zamawiający lub odstąpienia Zamawiającego od umowy bez winy Wykonawcy, Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 10 % kwoty określonej w § 4 ust. 1 4.Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu kary umownej za opóźnienie w terminie dostawy w wysokości 0,5% wartości brutto opóźnionej części dostawy za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. 5. Za zwłokę w usunięciu braków i wad określonych w § 2, ust. 5, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5% wartości brutto za każdy dzień zwłoki danej partii towaru. 6.Kara umowna, określona w ust. 1, zostanie zapłacona przez Wykonawcę na podstawie wystawionej przez Zamawiającego noty księgowej, w terminie 7 dni od daty jej dostarczenia do Wykonawcy. 7.Kara umowna, określona w ust. 2 i 3 zostanie potrącona przez Zamawiającego z należności za przedmiot umowy, na podstawie noty księgowej. 8.Zapłata kar umownych nie wyłącza prawa do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych za poniesioną szkodę. § 9 Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę obowiązków z niej wynikających, w szczególności 3-krotnego opóźnienia dostawy powyżej 10 dni roboczych § 10 Wykonawca nie ma prawa przelewać jakichkolwiek praw wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie. § 11 Sprawy sporne wynikłe w związku z wykonaniem umowy rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego § 12 Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. § 13 Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31 grudnia 2013 r. § 14 W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu Cywilnego. § 15 Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach - 1 egz.dla Wykonawcy i 2 egz. dla Zamawiającego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.