eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie termomodernizacji budynku KGP - Hala OT-2 położonego przy ul. Iwickiej 14 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Warszawa: Wykonanie termomodernizacji budynku KGP - Hala OT-2 położonego przy ul. Iwickiej 14 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 175794 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Policji , ul. Puławska 148/150, 02-642 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012044, 601 59 75, faks 022 6011857.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynku KGP - Hala OT-2 położonego przy ul. Iwickiej 14 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie termomodernizacji budynku Komendy Głównej Policji - Hala OT - 2, położonego przy ul. Iwickiej 14 w Warszawie, który zawarty jest w części I pkt 2 Programu funkcjonalno-użytkowego pn. Termomodernizacja budynku Komendy Głównej Policji - Hala OT-2, adres obiektu: ul. Iwicka 14, 00-735 Warszawa. Zakres rzeczowy robót: - wymiana stolarki okiennej na PCV i Al; - wymiana parapetów; - wymiana obróbek blacharskich; - docieplenie ścian budynku metodą lekko-mokrą; - wymiana drzwi (wrót ) zewnętrznych; - wymiana instalacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej przez wprowadzenie rekuperacji wraz z automatyką sterowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych 45.42.11.22 - 45.42.11.22 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; w tym: e) należycie wykonał w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 800.000 zł brutto (słownie: osiemset tysięcy złotych brutto); Przez robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie robotę polegającą na wykonaniu termomodernizacji budynku. f) dysponuje co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi łącznie następujące uprawnienia: - uprawnienia do kierowania w zakresie robót budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem z regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane przepisami ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r., Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, - uprawnienia do kierowania w zakresie robót elektrycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem z regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane przepisami ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r., Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, - uprawnienia do kierowania w zakresie robót sanitarnych wraz z aktualnym zaświadczeniem z regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane przepisami ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r., Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o treść dokumentów lub oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia. Dokumenty zostały szczegółowo określone w rozdziale VII niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) - w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu (określonych w rozdz. VI SIWZ) Wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty lub oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zalecana treść oświadczenia została określona w Załączniku nr 2 do SIWZ - w przypadku Wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub o treści określonej w Załączniku nr 2a i 2b do SIWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jest zobowiązany do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, ale potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, c) wykaz wykonanych robót budowlanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (zalecana treść - Załącznik nr 3 do SIWZ), w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. d) wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia (zalecana treść - załącznik nr 4 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności, do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Ponadto Wykonawca musi złożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zalecana treść - Załącznik nr 1 do SIWZ), b) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, w oparciu o załączone przedmiary, wraz z załączeniem kalkulacji szczegółowych cen jednostkowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Finansów KGP w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 36/38 w pok. nr 218 w godzinach 9.00 - 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Biura Finansów KGP, Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, V piętro, pok. 531 A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.