eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Budowa 3-ej kwatery Składowiska Odpadów Komunalnych przy ul. Żwirowej w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Katowice: Budowa 3-ej kwatery Składowiska Odpadów Komunalnych przy ul. Żwirowej w Katowicach
Numer ogłoszenia: 175746 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134280 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Obroki 140, 40-833 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3587657, 3587645, faks 032 3587661.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa 3-ej kwatery Składowiska Odpadów Komunalnych przy ul. Żwirowej w Katowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.2 Do zakresu przedmiotu zamówienia należy w szczególności - wykonanie tymczasowego zjazdu na dno kwatery, - roboty ziemne wykopowe i nasypowe, - budowę studni odcieków i studni drenażu podfoliowego, - wykonanie kolektorów, - wykonanie drenażu dennego, - wykonanie warstwy pisakowej zabezpieczającej, - wyłożenie i zgrzanie folii HDPE, - wykonanie warstwy żwirowo - pisakowej zabezpieczającej, - wyłożenie i zgrzanie folii HDPE, - wykonanie drenażu odcieków z rur HDPE, - wykonanie warstwy żwirowo - pisakowej na folii na dnie składowiska, - wybudowanie studni odgazowujących na warstwie drenażowej nadfoliowej, - wyłożenie skarp kwatery geowłókniną, na której układane będą płytki chodnikowe, - budowa docelowego zjazdu do kwatery i rozbiórka tymczasowego zjazdu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej sporządzonej przez Eko - Ekspert S.C. Andrzej Włodarczyk, Aleksandra Włodarczyk, Marek Włodarczyk z siedzibą w Katowicach obejmującej -projekt budowlano - wykonawczy -specyfikację technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych 3.3.Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie 1Zapewnić dla prowadzonych robót niezbędną obsługę geodezyjną, 2Wykonać niezbędne pomiary i uzyskać uzgodnienia, zgody, pozwolenia, decyzje i protokoły niezbędne do uruchomienia 3-ej kwatery Składowiska Odpadów Komunalnych i uzyskania pozwolenia na jej użytkowanie. 3Uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie 3-ej kwatery składowiska odpadów komunalnych, 4Wykonać BIOZ 5 Dokonać nieodpłatnego szkolenia pracowników Inwestora w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń technicznych i instalacji. 6 opracować instrukcję p.poż. dla obiektów oraz dostarczenie i zamontowanie wg niej wszystkich niezbędnych urządzeń gaśniczych oraz dokonanie oznaczeń dróg ewakuacji, hydrantów, gaśnic i innych urządzeń p.poż. 7 Dostarczyć Zamawiającemu dokumentację z budowy min. dostarczyć takie dokumenty jak Instrukcje, Deklaracje zgodności, Deklaracje bezpieczeństwa, Świadectwa homologacji, Decyzje o dopuszczeniu urządzeń do eksploatacji, wyniki przeprowadzonych pomiarów, sprawdzeń i inne, a także dokonać w imieniu Zamawiającego stosownych zgłoszeń -PEC, PE, UDT, PG- jeżeli będą wymagane, 8 Wykonać dokumentację powykonawczą dla wykonanej Inwestycji i dostarczyć ją Zamawiającemu, 9 Dostarczyć i ustawić znaki drogowe na wybudowanych drogach wewnętrznych, 10 Zorganizować i wytyczyć geodezyjnie plac budowy -w tym doprowadzić na potrzeby budowy niezbędne media, rozliczać się z Zamawiającym za zużyte media na potrzeby budowy - z uwzględnieniem zapisu w 3.4.6. 11 Usunąć -naprawić szkody na drogach publicznych oraz wewnętrznych Zamawiającego spowodowanych pracami przy realizacji Inwestycji, 12 Uzyskać niezbędne zezwolenia od Zarządców dróg na przewozy ponad dopuszczalne gabaryty i tonaż. 13 Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy wynosić będzie co najmniej 3 lata licząc od dnia wydania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu będącego przedmiotem zamówienia. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi zostanie rozszerzona przez udzielenie 3-letniej gwarancji za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu zamówienia, licząc od dnia wydania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu będącego przedmiotem zamówienia. 3.4. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia 1 Na wykonane prace budowlane, użyte materiały, zamontowane maszyny i urządzenia Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi na okres nie krótszy niż 36 miesięcy a także gwarancji jakości na zamontowane maszyny i urządzenia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 2 Okres rękojmi i gwarancji biegnie od dnia wydania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu będącego przedmiotem zamówienia. 3 Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy przysługują Zamawiającemu niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Wszelkie odmienne postanowienia wynikające z kart gwarancyjnych urządzenia uważa się za bezskuteczne. 4 Wykonywanie w okresie trwania gwarancji przez Wykonawcę nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego oraz konserwacji zainstalowanych urządzeń i instalacji, 5 Na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany tak je prowadzić aby zapewnić normalną pracę istniejącej drugiej kwatery składowiska odpadów. 6 Zamawiający nie zapewnia Wykonawcy terenu pod zaplecze budowy oraz terenu na składowanie materiałów - wykonawca zobowiązany jest je zorganizować we własnym zakresie. 3.5. Dla przedmiotu zamówienia Zamawiający posiada 1 Dokumentację projektową określoną w 3.2. 2 Pozwolenie na budowę wydane Decyzją nr 431 -97 z dnia 21.04.1997r ze zmianami: decyzją Nr 378-2013 z dnia 03.04.2013 i decyzją Nr 296-14 z dnia 14.03. 2014r. Prezydenta Miasta Katowic. 3 Decyzję Nr 1-Ś-13 z dnia 08.01.2013r. -ze zmianami- o środowiskowych uwarunkowaniach wydaną przez Prezydenta Miasta Katowic. 3.6. Jeżeli Wykonawca powołuje się w ofercie na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego w Dokumentacji projektowej wskazanej w pkt 3.2 zobowiązany jest wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest Wszystkie czynności określone w niniejszym Dziale i w Dziale IV wliczyć w cenę ryczałtową wykonania Inwestycji będącej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego. 3.9. Obliczenie ceny ryczałtowej winno nastąpić przez Wykonawcę na podstawie udostępnionej dokumentacji projektowej i dokumentów z nią związanych oraz danych zawartych w Dziele III i IV wg opisu określonego w Dziale XV SIWZ. Udostępnione przez Zamawiającego przedmiary robót stanowią tylko poglądowe obmiary robót. Nie stanowią zestawienia planowanych prac i przewidywanych kosztów -w rozumieniu art. 629 k.c.-. 3.10.Wykonawca winien wykonać prace i przedłożyć inne dokumenty niż wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia niezbędne do należytego jego wykonania, o których wie z racji swojej wiedzy, doświadczenia i profesjonalizmu w zakresie prowadzonej działalności. Koszty wykonania i pozyskania wszelkich dokumentów winien wliczyć w oferowaną cenę wykonania zamówienia UWARUNKOWANIA WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4.1. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z 1 Dokumentacją projektową wykonaną przez Eko - Ekspert S.C. Andrzej Włodarczyk, Aleksandra Włodarczyk, Marek Włodarczyk z siedzibą w Katowicach 2 Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót 3 Pozwoleniem na budowę wydanym Decyzją nr 431-97 z dnia 21.04.1997r ze zmianami decyzją Nr 378-2013 z dnia 03.04.2013 i decyzją Nr 296-14 z dnia 14.03. 2014r. Prezydenta Miasta Katowic. 4 Decyzją Nr 1-Ś-13 z dnia 08.01.2013r. -ze zmianami- o środowiskowych uwarunkowaniach wydaną przez Prezydenta Miasta Katowic. 5 Zasadami sztuki budowlanej i wiedzą techniczną. 4.2. oraz przepisami powszechnie obowiązującymi, w szczególności -Ustawą z dnia 07.07.1994 r. prawo budowlane - tj. Dz.U. z 2013r. poz. 1409 ze zmianami-, -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r.w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia -Dz.U. 2013r., nr 120 poz. 1126- -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem -Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729-. -Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, -tj. Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz. 1287-. -Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie -Dz.U. 1995 r. Nr 25 poz. 133- -Ustawą z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska. t.j. Dz.U.2013r., poz.1232 ze zmianami, -Ustawą z dnia 16.04.2004r. o ochronie przyrody (Dz.U. 2013 poz. 627 ze zmianami. 4.3. W trakcie realizacji inwestycji Zamawiający przewiduje spotkania koordynacyjne, których celem będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót oraz dokonania uzgodnień w zakresie dokumentacji. Wykonawca będzie zobowiązany do uczestniczenia w tych naradach. Terminy narad będzie ustalał Zamawiający o czym powiadomi pozostałych uczestników narad najpóźniej na 2 dni przed planowaną naradą. Częstotliwość narad koordynacyjnych będzie zależna od przebiegu prac, realizacji harmonogramu inwestycji oraz innych nieprzewidzianych okoliczności, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. 4.5. Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia w terminie określonym w umowie i zgodnie z zaproponowanym przez siebie harmonogramem rzeczowo-finansowym. Harmonogram rzeczowo -finansowy powinien być wykonany wg wzoru określonego w załącznik nr 11 do SIWZ. 4.6.Za wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się wybudowanie obiektów wraz z instalacjami oraz przyłączami i uzyskanie na ich użytkowanie stosownego pozwolenia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Techniki Ochrony Środowiska FOLEKO Sp. z o.o., ul.Spacerowa 3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9641737,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4891710,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4891710,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6890221,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.