eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w ramachProgramu wyrównywania różnic między regionami II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-11

Zawiercie: Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach: Programu wyrównywania różnic między regionami II
Numer ogłoszenia: 17572 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach: Programu wyrównywania różnic między regionami II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach: Programu wyrównywania różnic między regionami II. 2. Mikrobus stanowiący przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, 9-cio osobowy przystosowany do przewozu dwóch osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. 3. Mikrobus stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone art. 58, art. 66, art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), a także warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. nr 32 poz. 262 z późn. zm.) oraz musi spełniać warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej. 4. Mikrobus winien posiadać świadectwo homologacji pojazdu i świadectwo homologacji przystosowania pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych lub świadectwo homologacji na samochód bazowy oraz badania stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji jest to mikrobus dopuszczony do ruchu jako samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym. 5. Mikrobus musi być przystosowany do przewożenia jednocześnie min. 4 osób z kierowcą + 2-ch osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestaw parametrów techniczno użytkowych opisany został w SIWZ oraz poniżej: 1. Rok produkcji: 2012 lub 2013 /fabrycznie nowy/. 2. Rodzaj silnika: Silnik wysokoprężny (ON) turbodoładowany z bezpośrednim wtryskiem paliwa, spełniający normę emisji spalin EURO 5. 3. Pojemność skokowa silnika: min. 1990 cm3 - max. 2190 cm3. 4. Moc silnika: min. 75 kW/102 KM. 5. Rozstaw osi: min. 3350 mm. 6. Skrzynia biegów: manualna min. 5-cio biegowa (5 biegów do przodu + bieg wsteczny). 7. Napęd kół: Przedni lub tylni z elektronicznym układem stabilizacji toru jazdy. 8. Liczba miejsc: Samochód osobowy typu mikrobus 8 + 1 (kierowca). 9. Szerokość pojazdu ze złożonymi lusterkami bocznymi: max. 1940 mm. 10. Wysokość pojazdu: max. 2050 mm. 11. Długość pojazdu: max. 5300 mm. 12. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: nie przekraczająca 3,5 tony. 13. Oznakowanie pojazdu: Plansze magnetyczne nakładane na nadwozie samochodu z symbolami o przewozie osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.); Kierunkowskazy ostrzegawcze zamontowane na dachu z tyłu pojazdu. 14. Układ hamulcowy: Układ hamulcowy tarczowy - przód/tył. System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS). 15. Układ kierowniczy: Wspomaganie układu kierowniczego; przekładnia z blokadą koła kierownicy. 16. Ogumienie: Założone zimowe opony na felgach stalowych, min. 16 cali + kołpaki oryginalne - preferowane z logiem producenta. Koło zapasowe - pełnowymiarowe. Dodatkowo komplet 4 szt. opon letnich na felgach stalowych, min. 16-cali. Opony fabrycznie nowe, nie starsze niż 12 miesięcy. Rozmiar opon zimowych i letnich zgodny z zaleceniami producenta samochodu. 17. Charakterystyka zabudowy pojazdu: Wszystkie fotele w pojeździe wyposażone w zagłówki i trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. Fotel kierowcy z regulacją przesuwu oraz oparcia i z podłokietnikiem. Fotel pasażerów (2 osoby) obok kierowcy dowolnego układu - fotele pojedyncze lub fotel podwójny. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera w co najmniej I rzędzie siedzeń. Fotele w II i III rzędzie dowolnego układu szybko demontowane. Tapicerka odporna na zużycie i zabrudzenia - łatwa w utrzymaniu czystości. Podłoga w kabinie pasażerskiej pokryta warstwą antypoślizgową, wodoodporną - łatwo zmywalna. Atestowane mocowania dla 2-ch wózków inwalidzkich oraz pasy zabezpieczające osoby w wózkach inwalidzkich. Wózki montowane zamiennie z siedzeniami, pozwalające na przewóz jednocześnie min. 4 osób z kierowcą. Atestowane najazdy wprowadzające wózek do pojazdu z powierzchnią antypoślizgową montowane z tyłu pojazdu - składane do wnętrza pojazdu. Antypoślizgowe progi przy stopniach wejściowych. Drzwi boczne do przestrzeni pasażerskiej przeszklone - prawe przesuwane. Drzwi tylne, przeszklone, dwuskrzydłowe, szyby ogrzewane elektrycznie. Pełne przeszklenie pojazdu. szyby atermiczne (termoizolacyjne). Szyby boczne i tylne w przestrzeni pasażerskiej przyciemnione. Oświetlenie wewnątrz kabiny kierowcy oraz przestrzeni pasażerskiej. Uchwyt wejściowy ułatwiający wsiadanie i wysiadanie z pojazdu z przestrzeni pasażerskiej. Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz. 18. Wyposażenie dodatkowe pojazdu: Kolor nadwozia: metaliczny lub niemetaliczny szary/czerwony/zielony. Klimatyzacja manualna lub automatyczna w kabinie kierowcy. Klimatyzacja z dodatkowym ogrzewaniem/chłodzeniem w przestrzeni pasażerskiej poprzez nawiew z kanałów wentylacyjnych umieszczonych w dachu lub podłodze. Lusterka zewnętrzne podgrzewane elektrycznie. Elektrycznie opuszczane i podnoszone szyby w kabinie kierowcy. Centralny zamek na wszystkie drzwi sterowany drogą radiową (na pilota lub w kluczyku). Autoalarm. Immobiliser. Zamontowane radio z odtwarzaczem CD/MP3. Tylne światła przeciwmgielne i wsteczne. Przednie światła przeciwmgielne. Kierownica z regulacją wysokości. Czujniki cofania. Zamontowane trzecie światło STOP. Gumowe dywaniki w kabinie kierowcy. Drugi zapasowy kluczyk (z pilotem, jeśli dotyczy). Komplet narzędzi, w tym podnośnik oraz klucz do kół. Gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, kamizelka odblaskowa oraz linka holownicza. Zapalniczka 12V w kabinie kierowcy. Wybijak szyb ewakuacyjnych zamontowany na ścianie bocznej. Zamontowany hak holowniczy 19. Gwarancje: Gwarancja mechaniczna (na zespoły i podzespoły mechaniczne / elektryczne / elektroniczne) bez limitu kilometrów - minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów. Gwarancja na powłokę lakierniczą - minimum 36 miesięcy. Gwarancja na perforację nadwozia - minimum 12 lat. Gwarancja na wykonaną zabudowę dostosowującą do przewozu osób niepełnosprawnych - minimum 24 miesiące. 20. Serwis: Wykonawca musi zapewnić serwis w autoryzowanej stacji obsługi w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego. 21.Dokumenty: Instrukcja w języku polskim. Książka gwarancyjna wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu oraz książka przeglądów serwisowych. Karta pojazdu. 7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 34110000-1 - samochody osobowe 34114000-9 - pojazdy specjalne 34114400-3 - minibusy 34115200-8 - pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1, 34.11.40.00-9, 34.11.44.00-3, 34.11.52.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    wyciąg ze świadectwa homologacji dla zaoferowanego w niniejszym postępowaniu samochodu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2) jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, okreslajace zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Zużycie energii - 20
  • 3 - Emisja dwutlenku węgla (w jednostkach g/km) - 5
  • 4 - Emisja zanieczyszczeń (w jednostkach mg/km) - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w ust. 1 w oparciu o art. 144 Prawa zamówień publicznych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 2.1. w sytuacji, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT; 2.2. w sytuacji gdy między dniem złożenia oferty, a dniem dostarczenia towaru zaistnieje sytuacja, że zaoferowany towar nie będzie dostępny na rynku na skutek wycofania z produkcji pod warunkiem, że nowy towar będzie posiadał parametry techniczne nie gorsze niż towar wcześnie oferowany. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu i w dobrej wierze rozpatrzą możliwość realizacji bądź rozwiązania umowy. 4. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia którejkolwiek z w/w przesłanek. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 5. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 6. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 7. Bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności, Wykonawca nie może przenieść na osobę trzecią wierzytelności przysługujących mu względem Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zawiercie.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Punkt Informacyjny (parter UM).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.01.2013r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.