Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-02
Sejny: na zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego w nadmorskiej miejscowości oraz transport Uczestników
Numer ogłoszenia: 175694 - 2013; data zamieszczenia: 02.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach , ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 517 34 15, faks 87 517 34 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.sejny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego w nadmorskiej miejscowości oraz transport Uczestników.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego w nadmorskiej miejscowości dla uczestników projektu systemowego Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach w ramach poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie realizowane będzie w następujących częściach: Część I - Realizacja turnusu rehabilitacyjnego w nadmorskiej miejscowości. Szczegółowe informacje: Przedmiotem zamówienia są usługi rehabilitacyjne w formie 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego w nadmorskiej miejscowości, dla jednej grupy składającej się z 30 osób, w tym 20 osób niepełnosprawnych z następującymi dysfunkcjami: dysfunkcja narządu ruchu w tym: stwardnienie rozsiane, epilepsja, upośledzenie umysłowe, dysfunkcja narządu słuchu, choroba metaboliczna, dysfunkcja narządu wzroku, schorzenie układu krążenia, choroba psychiczna, choroba nowotworowa, zaburzenia głosu, mowy i choroby słuchu, schorzenia neurologiczne oraz 8 ich opiekunów i 2 osób z kadry PCPR. 1. Przewidywany termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 30 czerwca 2013 r. 2. Baza ośrodka powinna znajdować się nie dalej niż 650 km od miasta Sejny. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować turnus zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011, Nr 127, poz. 721 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. z 2007, Nr 230, poz.1694), a w ramach realizacji zamówienia w szczególności zapewnić: w zakresie położenia ośrodka: - wypoczynek w jednym obiekcie sanatoryjnym lub wypoczynkowym (dla całej grupy), uprawnionym do realizacji turnusów rehabilitacyjnych, zlokalizowanym w odległości do 500 m od plaży nadmorskiej oraz zapewniającym utwardzone, wyrównane dojście do plaży nadmorskiej; - wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne, z których korzystać będą uczestnicy m.in.: stołówka, baza rekreacyjna, baza zabiegowa itp., dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (np. winda, podjazd, itp.). w zakresie zakwaterowania: - rozlokowanie uczestników w 2, 3 i 4 osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym wyposażonych w: telewizor z pilotem, telefon, czajnik bezprzewodowy, lodówkę, ręczniki, ręczniki kąpielowe, itp. - wyposażenie pokoi i łazienek w rozwiązania architektoniczne dostosowane do każdego rodzaju niepełnosprawności. w zakresie wyżywienia: - 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w położonej na terenie ośrodka sali w odległości nie większej niż 100 m od miejsca zakwaterowania, - w przypadku osób wymagających zastosowania specjalistycznej diety zagwarantowanie zbilansowanych, urozmaiconych posiłków dostosowanych do rodzaju schorzenia, - suchy prowiant na czas podróży w dniu wyjazdu. w zakresie bazy rehabilitacyjno - zabiegowej: - bezpłatna całodobowa opieka medyczna (stała opieka lekarska i pielęgniarska). Zabiegi rehabilitacyjne dla niepełnosprawnych uczestników turnusu (co najmniej 2 zabiegi rehabilitacyjne dziennie przez co najmniej 9 dni roboczych, wg zaleceń lekarza ośrodka na uczestnika pobytu, ustalone na podstawie informacji o stanie zdrowia wraz z dokumentacją medyczną. Zabiegi realizowane powinny być na terenie ośrodka, w którym zakwaterowani będą uczestnicy turnusu, - baza zabiegowa ośrodka winna obejmować minimum: fizykoterapię (elektroterapię, magnetoterapię, światłolecznictwo, hydroterapię, termoterapię, w tym krioterapię i ciepłolecznictwo), kinezyterapię, inhalacje, masaże, w tym hydromasaż, - badanie lekarskie na początku i na końcu turnusu, - w przypadku konieczności przewozu uczestnika do szpitala w trakcie trwania turnusu gwarancja bezpłatnego transportu, opieki pielęgniarskiej lub lekarskiej. w zakresie zaplecza rekreacyjno - rozrywkowego: - kadra gwarantująca prawidłową realizację programów turnusów - minimum jedna osoba, która posiada wykształcenie medyczne (lekarz medycyny) oraz co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia pielęgniarskie oraz co najmniej dwie osoby, które posiadają wykształcenie wyższe (licencjackie lub magisterskie) na kierunku fizjoterapia i/lub rehabilitacja lub inne kwalifikacje dające kompetencje i umiejętności do prowadzenia zajęć kompensacyjnych z osobami niepełnosprawnymi. - bogata oferta zajęć integracyjno - rozrywkowych np. (ogniska, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki integracyjne, animacje tematyczne itp. wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprez), wycieczki, w trakcie których uczestnicy będą mogli zwiedzić okoliczne atrakcje przyrodnicze i historyczne, - bezpłatny dostęp do infrastruktury sportowej, np. boiska do piłki siatkowej, koszykowej, wypożyczalnia sprzętu sportowego, wypożyczalnia rowerów itp. - bezpłatny dostęp do basenu wraz z wykwalifikowaną opieką ratowniczą- co najmniej 2 razy podczas pobyty, trwający jednorazowo 3 godziny, - bezpieczny - chroniony, ogrodzony teren ośrodka dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, - bezpłatny parking, - opłata taksy klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka w miejscowości uzdrowiskowej, - oznakowanie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu systemowego, które otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy, - umożliwienie monitoringu realizacji zadania przez 2 pracowników PCPR w Sejnach oraz zapewnienie im bezpłatnego noclegu wraz z wyżywieniem. Część II - Przewóz uczestników turnusu rehabilitacyjnego do nadmorskiej miejscowości uczestników projektu systemowego. Szczegółowe informacje: Przedmiotem zamówienia jest przewóz w obydwie strony: uczestników turnusu rehabilitacyjnego z miasta Sejny (woj. Podlaskie) do nadmorskiej miejscowości odległej od Sejn nie dalej niż 650 km, w terminie ustalonym po podpisaniu umowy na część 1 zamówienia. Liczba przewożonych w obydwie strony, jednorazowo osób - 30. Ponadto wykonawca powinien spełnia następujące warunki: a) pojazd powinien posiadać niezbędne ubezpieczenie, ważne badania techniczne, b) cena jednego przejechanego kilometra zawierać powinna wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, c) autokar powinien być wyposażony w: - działającą klimatyzację, - indywidualne nawiewy powietrza i oświetlanie, - komfortowe rozkładane fotele oraz podnóżki. Pojazd podczas przewozu zostanie oznaczony zgodnie z wymaganiami dokumentu: Wytyczne w zakresie oznaczania projektów PO KL dostępnego na stronie www.efs.gov.pl w zakładce /Dokumenty. Oznaczenie pojazdu będzie polegało na wywieszeniu w oknie minimum przednim plakatu z dwoma podstawowymi logotypami PO KL i EFS z napisem informującym o wyjeździe współfinansowanycm przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Nowe jutro - program integracji zawodowej i społecznej jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tych samych zajęć w przypadku, jeżeli zamówiona ilość okaże się niewystarczająca lub jeżeli zaistnieje konieczność skierowania do udziału większej ilości Uczestników i/lub jeżeli w okresie następnych trzech lat od podpisania umowy koniecznym okaże się nabycie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, na przykład w ramach kolejnych projektów EFS i/lub w ramach podstawowej działalności zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 60.17.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I - Wykonawca winien posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do organizacji turnusów rehabilitacyjnych osób niepełnosprawnych. Dla części II - Wykonawca winien posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do świadczenia usług transportu samochodowego osób.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował ośrodkiem rehabilitacyjnym położonym w nadmorskiej miejscowości, który spełnia wszystkie wymagania prawne i formalne niezbędne do organizacji turnusów rehabilitacyjnych zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 w sprawie turnusów rehabilitacyjnych. Dla części II Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował pojazdem lub pojazdami spełniającymi wymagania z opisu przedmiotu zamówienia i będzie w stanie jednorazowo przewieźć Uczestników turnusu rehabilitacyjnego na miejsce i z powrotem.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.sejny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach, ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2013 godzina 10:00, miejsce: w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach, ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi rehabilitacyjne w formie 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego w nadmorskiej miejscowości (oddalonego do 650 km od miasta Sejny), dla jednej grupy składającej się z 30 osób, w tym 20 osób niepełnosprawnych z następującymi dysfunkcjami: dysfunkcja narządu ruchu w tym: stwardnienie rozsiane, epilepsja, upośledzenie umysłowe, dysfunkcja narządu słuchu, choroba metaboliczna, dysfunkcja narządu wzroku, schorzenie układu krążenia, choroba psychiczna, choroba nowotworowa, zaburzenia głosu, mowy i choroby słuchu, schorzenia neurologiczne oraz 8 ich opiekunów i 2 osób z kadry PCPR..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Ilość zapewnionych wydarzeń rekreacyjno - kulturalnych - 20
- 3. Atrakcyjność i bezpieczeństwo ośrodka - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przewóz uczestników turnusu rehabilitacyjnego do nadmorskiej miejscowości uczestników projektu systemowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przewóz w obydwie strony: uczestników turnusu rehabilitacyjnego z miasta Sejny (woj. Podlaskie) do nadmorskiej miejscowości odległej od Sejn nie dalej niż 650 km, w terminie ustalonym po podpisaniu umowy na część 1 zamówienia. Liczba przewożonych w obydwie strony, jednorazowo osób - 30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SEJNY
więcej: przetargi SEJNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Otmuchów w miejscu ich zamieszkania w okresie lipiec - grudzień 2024 roku
- "Organizacja dowozu uczniów do szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Trzebiatów"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych - usługi fizjoterapeuty/rehabilitanta - dla osób starszych niesamodzielnych zamieszkałych na terenie Gminy Chęciny
- Przewóz uczniów do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Karniewie w roku szkolnym 2024/2025
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie czterech szkoleń z zakresu doskonalenia techniki jazdy dla 150 kierowców.
- Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lidzbark wraz z zapewnieniem opiekuna dowozu dla części 1 i 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.