eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaraczewo › ymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku pałacu przy ul.Dworcowej 2 w Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-25

Jaraczewo: ymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku pałacu przy ul.Dworcowej 2 w Górze
Numer ogłoszenia: 175692 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka w Górze, ul. Dworcowa 2, 63-233 Jaraczewo, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7409004, fax 0-62 7409004.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku pałacu przy ul.Dworcowej 2 w Górze.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje sie przedmiot zamówienia , wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną,obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (tj.Dz.U.z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.),normami technicznymi,standardami,zasadami sztuki budowlanej ,etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia dokumantacji powykonawczej oraz dostarczenia po zakończeniu robót dokumentów wymaganych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane (tj.Dz.U.z 2006 r.Nr 156 , poz.1118 ze zm.). Zamawiający oświadcza , że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.11.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5. zaoferują minimum 5 lat gwarancji na wykonane prace Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz ofertowy wg. załączonego do SIWZ wzoru. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzajacy, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. oświadczenie,że Wykonawca spełnia warunki udzału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy wg załączonego so SIWZ wzoru; 4. wykaz wykowywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia 5. oświadzenie o warunkach gwarancji (minimum 5 lat) w tym również warunki producenta na zamontowane urządzenia 6. wykaz osób, które będą nadzorować wykowywane zamówienia we wszystkich występująch w zadaniu branżach, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga w szczególności przedstawienia kopii uprawnień do spęlnienia samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależnośći do właściwej izby budownictwa; 7. zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ; 8 . kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji kosztorysowej uproszczonej; kalkulacja musi uwzględniać wykonanie wszystkich robót tymczasowych i towarzyszących, niezbędnych do wykonania zadania. 9. oświadczenie, że prace prowadzone będą w sposób nie utrudniający funkcjonowania obiektu 10.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.-jarocinski.pl (bip)

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) w siedzibie zamawiającego pok. nr. 1, 2) z w/w strony internetowej; w przypadku określonym w pkt.1 będzie pobrana opłata w wysokości 50 zł.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie zamawiającego do dnia 16.10.2007r. do godziny 12:00.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.