eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedynia › Dowozy uczniów do szkół na terenie Gminy Cedynia realizowane w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych w roku 2017

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-01

Ogłoszenie nr 17566 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.

Cedynia: Dowozy uczniów do szkół na terenie Gminy Cedynia realizowane w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 364854-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedynia, krajowy numer identyfikacyjny 81168458000000, ul. Pl. Wolności  1, 74520   Cedynia, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 41 44 006, faks 91 41 44 162, e-mail przetargi@cedynia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cedyniapl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowozy uczniów do szkół na terenie Gminy Cedynia realizowane w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych w roku 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

przedmiotem zamówienia są dowóz uczniów w okresie 02.01.2017-31.12.2017r. obejmujące dowozy dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Cedynia na podstawie biletów miesięcznych oraz odwóz po zakończonych zajęciach. - przewóz uczniów będzie realizowany do następujących szkół: a) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Cedyni ul. Mieszka I 21, 74 - 520 Cedynia, b) Gimnazjum im. Mieszka I w Cedynia ul. Mieszka I 21, 74 - 520 Cedynia, c) Szkoła Podstawowa im. Leśników Polskich w Piasku, Piasek 63b, 74 - 520 Cedynia - przewidywana liczba dzieci dowożonych do szkół z poszczególnych miejscowości: Lp. Miejscowość Zespół Szkolno-Przedszkolny w Cedyni Gimnazjum w Cedyni Szkoła Podstawowa w Piasku 1 Lubiechów Dolny 16 4 1 2 Bielinek 7 5 9 3 Czachów 1 4 13 4 Lubiechów Górny 6 6 6 5 Trzypole 1 - - 6 Radostów 14 2 - 7 Parchnica 4 - - 8 Orzechów 13 4 - 9 Golice 1 - - 10 Osinów Dolny 16 7 - 11 Stary Kostrzynek 10 2 - 12 Żelichów 12 3 - 13 Stara Rudnica 18 1 - 14 Siekierki 18 4 - 15 Łukowice - 4 9 16 Piasek 2 9 - 17 Niesułów 1 - - RAZEM 140 55 38 - liczba uczniów jest prognozowana i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, - dowozy i odwozy będą realizowane na podstawie imiennych miesięcznych biletów wydawanych osobom uprawnionym do przejazdu na podstawie imiennych wykazów uczniów przekazywanych przez Dyrektorów szkół, - całość usługi może być wykonywana tylko przez jednego przewoźnika przy pomocy 2autobusów z co najmniej 50 miejscami do siedzenia oraz 1 autobusu z co najmniej 45 miejscami do siedzenia, - dojazd do miejsca rozpoczęcia pracy i zjazd do siedziby przewoźnika po zakończeniu dowozu nie podlega obciążeniu dla Zamawiającego, - przewozy dotyczą okresu od 02.01.2017-31.12.2017r., w których odbywają się zajęcia lekcyjne wyłączając dni wolne od nauki, przerwy świąteczne itp. - przedmiot zamówienia ma być realizowany w oparciu o utworzone przez Zamawiającego linie komunikacji regularnej z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży na podstawie biletów miesięcznych - planowany rozkład jazdy autobusów stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Rozkład jazdy może podlegać modyfikacjom w trakcie realizacji zamówienia. - linie komunikacji regularnej muszą być oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom dojazd z miejsca zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności autobusów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych uczniów. - w ramach linii komunikacyjnych i utworzonych rozkładów jazdy Wykonawca może świadczyć usługi transportowe na rzecz innych osób po zapewnieniu miejsc siedzących wszystkim dowożonym uczniom. - zatrudnienie osób na stanowiskach opiekunów dowozów pozostaje po stronie zamawiającego. - na dowozach mają prawo do bezpłatnych przejazdów: * opiekunowie w czasie wykonywania opieki na dowozach, * opiekunki OPS podczas wykonywania swoich zadań (dojazd i powrót do i z pracy wyłącznie na podstawie okazanego zaświadczenia o zatrudnieniu), * stażyści zatrudnieni w Urzędzie Miejskim w Cedyni oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Cedynia (dojazd i powrót do i z pracy wyłącznie na podstawie okazanego zaświadczenia o zatrudnieniu), - wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny i bezawaryjny przewóz uczniów w godzinach ustalonych według rozkładu jazdy, - liczba dni nauki szkolnej w roku 2017 będzie wynosić 189 dni.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT216000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo PKS Gryfice Spółka z o. o.,  ,  Słudwia,  72-310,  Płoty,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 225052,78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 225052,78
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 225052,78
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 33%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.