Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-16
Zgierz: Zgierz: PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE I AWARYJNE NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO ( ZADANIE NR 1 ) , CHŁODNICZEGO ( ZADANIE NR 2 ) I AGREGATÓW NA SAMOCHODACH ( ZADANIE NR 3 ) WYSTĘPUJĄCYCH W UŻYTKOWANIU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ NA 2014R NUMER SPRAWY 16 ZP 14
Numer ogłoszenia: 17564 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zgierz: PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE I AWARYJNE NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO ( ZADANIE NR 1 ) , CHŁODNICZEGO ( ZADANIE NR 2 ) I AGREGATÓW NA SAMOCHODACH ( ZADANIE NR 3 ) WYSTĘPUJĄCYCH W UŻYTKOWANIU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ NA 2014R NUMER SPRAWY 16 ZP 14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia numer sprawy 16 ZP 14 jest usługa na: przeglądy konserwacyjne i awaryjne naprawy sprzętu gastronomicznego występującego w użytkowaniu Służby Żywnościowej (zadanie 1), przeglądy konserwacyjne i awaryjne naprawy sprzętu chłodniczego występującego w użytkowaniu Służby Żywnościowej (zadanie 2), przeglądy konserwacyjne i awaryjne naprawy agregatów na samochodach występujących w użytkowaniu Służby Żywnościowej (zadanie 3) na 2014r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ i załączniki do SIWZ ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.88.30.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien posiadać świadectwo kwalifikacji uprawniające do działalności polegającej na obsłudze technicznej, demontażu oraz naprawie urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane, a także na odzysku substancji kontrolowanych, ich recyklingu, regeneracji, przekazywaniu do ponownego użytkowania oraz obrocie nimi - dotyczy zadania nr 2 i 3 .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować świadectwem kwalifikacyjnym pracowników uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kv - dotyczy zadania nr 1 . Wykonawca powinien posiadać wyposażenie do wykonywania prac z substancjami kontrolowanymi wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z 02.09.2004 r. Dz.U. z 2004r. Nr.202. poz.2071 z późn.zm. - dotyczy zadań nr 2 i 3 .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować świadectwem kwalifikacyjnym pracowników uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kv - dotyczy zadania nr 1 . Wykonawca powinien posiadać wyposażenie do wykonywania prac z substancjami kontrolowanymi wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z 02.09.2004 r. Dz.U. z 2004r. Nr.202. poz.2071 z późn.zm. - dotyczy zadań nr 2 i 3 .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy 95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 budynek nr 1 pokój 104-105 pon.- pt. 7.30-15.30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2014 godzina 10:00, miejsce: 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY , 95-100 ZGIERZ, UL. KONSTANTYNOWSKA 85 BUDYNEK NR 2, I PIĘTRO, POK. NR 114 (KANCELARIA JAWNA)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE I AWARYJNE NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO WYSTĘPUJĄCE W UŻYTKOWANIU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ NA 2014R..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA SĄ PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE I AWARYJNE NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO WYSTĘPUJĄCE W UŻYTKOWANIU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ NA 2014R ZADANIE NR 1 . SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA OKREŚLA SIWZ I ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.88.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE I AWARYJNE NAPRAWY SPRZĘTU CHŁODNICZEGO WYSTĘPUJĄCE W UŻYTKOWANIU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ NA 2014R.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA SĄ PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE I AWARYJNE NAPRAWY SPRZĘTU CHŁODNICZEGO WYSTĘPUJĄCE W UŻYTKOWANIU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ NA 2014R ZADANIE NR 2 . SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA OKREŚLA SIWZ I ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.88.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE I AWARYJNE NAPRAWY AGREGATÓW NA SAMOCHODACH WYSTĘPUJĄCYCH W UŻYTKOWANIU SŁUŻBY ZYWNOŚCIOWEJ NA 2014R ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA SĄ PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE I AWARYJNE NAPRAWY AGREGATÓW NA SAMOCHODACH WYSTĘPUJĄCYCH W UŻYTKOWANIU SŁUŻBY ZYWNOŚCIOWEJ NA 2014R - ZADANIE NR 3 . SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA OKREŚLA SIWZ I ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.88.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- 69 /ZP /24 Remonty budynków i nawierzchni terenu zlokalizowanych w Leźnicy Wielkiej , Nowym Glinniku , Tomaszowie Mazowieckim , Zgierzu i Kutnie
- "Modernizacja pomieszczeń parazytologii laboratorium, pomieszczenia sterylnego Centralnej Sterylizatorni, ciągu komunikacyjnego pomiędzy SOR, RTG, Laboratorium i korytarza kuchni."
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz (...)
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA SZYCIU UMUNDUROWANIA WG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I KANDYDATÓW NA ŻOŁNIERZY
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz w ramach zadań budżetowych: "Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz-ul. Dubois, ul. Działkowa" oraz "Budowa i modernizacja infrastruktury (...)
- "Prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu głównym z obrazami i rzeźbami z Kościoła Parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Giecznie"
więcej: przetargi w Zgierzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.