eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › adaptacja parteru budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Gwardii Ludowej 21-23 w Rudzie Śląskiej na świetlicę socjoterapeutyczną w ramach zadania "modernizacja i renowacja zabytkowego osiedla Kolonii Robotniczej Kaufhaus"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-05

POZYCJA 17523

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ruda Śląska: adaptacja parteru budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Gwardii Ludowej 21-23 w Rudzie Śląskiej na świetlicę socjoterapeutyczną w ramach zadania "modernizacja i renowacja zabytkowego osiedla Kolonii Robotniczej Kaufhaus"

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Ruda Śląska, do kontaktów: Danuta Skudlik, Pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, tel. 032 248 82 81, fax 032 248 73 48, e-mail: zamowienia@ruda-sl.dt.pl, www.rudaslaska.bip.info.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja parteru budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Gwardii Ludowej 21-23 w Rudzie Śląskiej na świetlicę socjoterapeutyczną w ramach zadania "modernizacja i renowacja zabytkowego osiedla Kolonii Robotniczej Kaufhaus". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: roboty rozbiórkowe (wyburzenie fragmentów ścian, skucie warstw wykończeniowych posadzek i ścian, demontaż starych instalacji, zerwanie pokrycia dachu nad północno-zachodnią parterową częścią budynku oraz oczyszczenie żelbetowych płyt stropowych, wywiezienie materiałów rozbiórkowych na wysypisko), prace budowlane zgodnie z dokumentacją projektową (wykonanie ścian murowanych i z płyt gipsowo-kartonowych, uzupełnienie stropu w miejscu dawnego pieca, wykonanie sufitów podwieszanych, docieplenie i wykonanie posadzek, ułożenie nowych warstw izolacyjnych oraz pokrycia dachowego nad północną-zachodnią parterową częścią budynku, wykonanie nowych obróbek blacharskich, zamontowanie rynien i rur spustowych, uzupełnienie ubytków w elewacji budynku, wykonanie daszków nad wejściami), wykonanie zewnętrznej pochylni dla niepełnosprawnych, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na nową nawiązującą do stylu kamienicy, wykonanie wewnętrznej instalacji wodnokanalizacyjnej, wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej wraz z kotłownią gazową, wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji, poprowadzenie nowych trzonów kominowych w klatkach schodowych oraz na zewnątrz budynku, wykonanie wentylacji wymuszonej - wywiewnej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ruda Śląska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EUR. 28 tygodni od przekazania placu budowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 28 tygodni od przekazania placu budowy;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach wykonał minimum 3 porównywalne roboty budowlane. Za wykonanie porównywalnych robót budowlanych uważa się wykonanie robót ogólnobudowlanych wraz z instalacyjnymi w obiektach remontowanych lub modernizowanych o wartości minimum 500.000,00 pln każda, poparte dokumentami (np. Referencjami); 2. Wykonawca musi posiadać osoby do wykonania niniejszego zamówienia, tj. Przynajmniej po 1 osobie posiadającącej potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie instalacji wod-kan, co. i gazu; instalacjnej w zakresie instalacji elektrycznych; 3. Wykonawca musi dysponować sprzętem do wykonania niniejszego zamówienia - oświadczenie o posiadanym sprzęcie; - znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Oświadczenie wykonawcy zgodnie z art.22 ust.l ustawy prawo zamówień publicznych; 2. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach jego obrót wyniósł nie mniej niż 1.500.000,00 zł w każdym roku - sprawozdanie finansowe (tj. Bilans oraz rachunek zysków i strat z wyłączeniem informacji dodatkowej. O której mowa w ustawie o rachunkowości). A jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinia o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, za ten okres; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych - oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego i zus-u, oraz aktualna informacja z krajowego rejestru karnego oraz dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena ofertowa - 82% termin realizacji - 12% gwarancja - 6% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.05.2006, cena - 120,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.05.2006 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: do 20.07.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.05.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego, sala 211.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.