Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-04
Nakło nad Notecią: wykonanie usług geodezyjnych dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią
Numer ogłoszenia: 17518 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią , ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, faks 052 3867981.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług geodezyjnych dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Gminy i Miasta Nakło nad Notecią. Zakres usług geodezyjnych obejmuje: Część Nr I: 1) Podział terenów na cele nierolnicze(decyzja) wraz ze wznowieniem granic i wymaganą dokumentacją prawną: - za pierwszą działkę - za każdą następną działkę 2) Wznowienie granic: - pierwszy punkt - każdy następny punkt, 3) Podział terenów rolnych: - pierwsza działka - każda następna działka, 4) Prowadzenie rozgraniczenia: - pierwszy punkt - każdy następny punkt. Część Nr II: 1) Sporządzanie map syt-wys. dla terenów: - w skali 1:500;1:1000;1:2000 ( wraz z odbitką mapy ewidencyjnej), dla celów urbanistyczno- planistycznych: a) przy istniejącej mapie zasadniczej - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar, b) nie posiadających map zasadniczych - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar 2) Sporządzanie map syt-wys.w skali 1:500;1:1000; ( wraz z odbitką mapy ewidencyjnej) a) przy istniejącej mapie zasadniczej - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar, b) nie posiadających map zasadniczych - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar Część Nr III: 1) Wyznaczenie reperu roboczego - za pierwszy reper - za każdy następny reper 2) Wytyczenie punktu realizacyjnego(latarnia, słup itp.), - za pierwszy punkt w obiekcie - za każdy następny punkt 3) Wytyczenie budynku - budowli, - do czterech punktów - każdy następny punkt 4) Inwentaryzacja powykonawcza obiektów budowlanych wraz ze sporządzeniem mapy (syt - wys.) - punkt pomierzony 5) Wytyczenie sieci uzbrojenia poziemnego( wodociąg, kabel energetyczny, kabel telefoniczny, gaz, co. Kolektora grawitacyjnego lub tłocznego) - przyłącza do 100 mb - przyłącza do 500 mb - 1 km sieci wraz z przyłączami 6) Inwentaryzacja sieci uzbrojenia podziemnego ( wodociąg, kabel energetyczny, kabel telefoniczny, gaz, c.o., kolektora grawitacyjnego lub tłocznego) - przyłącza do 100 mb - przyłącza do 500 mb - 1 km sieci wraz z przyłączami 7) Wytyczenie zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej, - pierwszej studni rewizyjnej na trasie -każdej następnej studni 8) Inwentaryzacja zewnętrzna sieci kanalizacji sanitarnej, -pierwszej studni rewizyjnej- kompletnej(poziom terenu, kanału, wszystkich rur podłączonych do studni rewizyjnej) -każdej następnej 9) Wytyczenie drogi o długości do 100 m, bez uzbrojenia, 10) Wytyczenie drogi o długości do 500m , bez uzbrojenia, 11) Wytyczenie 1 km. drogi bez uzbrojenia, 12) Inwentaryzacja drogi o długości do 100 m bez uzbrojenia, 13) Inwentaryzacja drogi o długości do 500 m bez uzbrojenia, 14) Inwentaryzacja drogi o długości 1 km bez uzbrojenia. Zamawiający informuje, że każdorazowo na wykonanie prac geodezyjnych wystawi Wykonawcy pisemne zlecenie. Mapy w części II zostaną wykonane przez Wykonawcę w formie elektronicznej w formacie JPG lub CAD oraz w formie papierowej. Termin wykonania prac objętych zleceniem zostanie każdorazowo uzgodniony pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , 3. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.), 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 zamówienia o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu, 5. są ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Wypełniony formularz oferty (wg. załączonego druku). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 i nr 2 do formularza oferty), 4.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzeniem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie ( załącznik nr 3 do formularza oferty), 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( załącznik nr 4 do formularza oferty), Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia zgodnie z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.) 7. Kopie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 8. Formularz cenowy ( załącznik nr 5; 5a i 5 b do formularza oferty w zależności od części przedmiotu zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy , przy ul. Ks. P. Skargi 7 ,89-100 Nakło nad Notecią pokój nr 15 oraz pobrać ze strony internetowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy przy ul. Ks. P. Skargi 7 , 89-100 Nakło nad Notecią, pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi geodezyjne- podziały.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Podział terenów na cele nierolnicze(decyzja) wraz ze wznowieniem granic i wymaganą dokumentacją prawną: - za pierwszą działkę - za każdą następną działkę 2) Wznowienie granic: - pierwszy punkt - każdy następny punkt, 3) Podział terenów rolnych: - pierwsza działka - każda następna działka, 4) Prowadzenie rozgraniczenia: - pierwszy punkt - każdy następny punkt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi geodezyjne- sporządzanie map.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sporządzanie map syt-wys. dla terenów: - w skali 1:500;1:1000;1:2000 ( wraz z odbitką mapy ewidencyjnej), dla celów urbanistyczno- planistycznych: a) przy istniejącej mapie zasadniczej - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar, b) nie posiadających map zasadniczych - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar 2) Sporządzanie map syt-wys.w skali 1:500;1:1000; ( wraz z odbitką mapy ewidencyjnej) a) przy istniejącej mapie zasadniczej - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar, b) nie posiadających map zasadniczych - za pierwszy hektar - za każdy następny hektar.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi geodezyjne - inwentaryzacja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wyznaczenie reperu roboczego - za pierwszy reper - za każdy następny reper 2) Wytyczenie punktu realizacyjnego(latarnia, słup itp.), - za pierwszy punkt w obiekcie - za każdy następny punkt 3) Wytyczenie budynku - budowli, - do czterech punktów - każdy następny punkt 4) Inwentaryzacja powykonawcza obiektów budowlanych wraz ze sporządzeniem mapy (syt - wys.) - punkt pomierzony 5) Wytyczenie sieci uzbrojenia poziemnego( wodociąg, kabel energetyczny, kabel telefoniczny, gaz, co. Kolektora grawitacyjnego lub tłocznego) - przyłącza do 100 mb - przyłącza do 500 mb - 1 km sieci wraz z przyłączami 6) Inwentaryzacja sieci uzbrojenia podziemnego ( wodociąg, kabel energetyczny, kabel telefoniczny, gaz, c.o., kolektora grawitacyjnego lub tłocznego) - przyłącza do 100 mb - przyłącza do 500 mb - 1 km sieci wraz z przyłączami 7) Wytyczenie zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej, - pierwszej studni rewizyjnej na trasie -każdej następnej studni 8) Inwentaryzacja zewnętrzna sieci kanalizacji sanitarnej, -pierwszej studni rewizyjnej- kompletnej(poziom terenu, kanału, wszystkich rur podłączonych do studni rewizyjnej) -każdej następnej 9) Wytyczenie drogi o długości do 100 m, bez uzbrojenia, 10) Wytyczenie drogi o długości do 500m , bez uzbrojenia, 11) Wytyczenie 1 km. drogi bez uzbrojenia, 12) Inwentaryzacja drogi o długości do 100 m bez uzbrojenia, 13) Inwentaryzacja drogi o długości do 500 m bez uzbrojenia, 14) Inwentaryzacja drogi o długości 1 km bez uzbrojenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.32.00-9, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- OBSŁUGA TECHNICZNA I NAPRAWY BIEŻĄCE POJAZDÓW DZIAŁU ODPADÓW, DZIAŁU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I KOPALNI KRUSZYWA KPWIK SP. Z O.O. W NAKLE NAD NOTECIĄ
- Rozbudowa budynku szkoły o halę sportową z zapleczem przy Zespole Szkół im. Władysława Łokietka w Lubaszczu
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla dróg powiatowych
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Utworzenie bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi.
- Usługa sporządzania map
- Przebudowa ulicy Bałtyckiej wraz z budową / przebudową kanalizacji deszczowej
więcej: Usługi opomiarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.