Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-07-29
Szemud: Po³o¿enie dywanika asfaltowego na drodze do szko³y w Kielnie
Numer og³oszenia: 175097 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szemud, ul. Kartuska 13, 84-217 Szemud, woj. pomorskie, tel. 058 6761185, fax 058 6761113.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szemud.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Po³o¿enie dywanika asfaltowego na drodze do szko³y w Kielnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: - d³ugo¶æ odcinka drogi asfaltowej 204 mb - szeroko¶æ drogi asfaltowej 4m oraz 6m - zgodnie z planem sytuacyjnym - warstwa ¶cieralna z mieszanek mineralno asfaltowych, grysowo - ¿wirowa grub. 3 cm. - warstwa wi±¿±ca z mieszanek mineralno asfaltowych, grysowo - ¿wirowa grub. 4 cm. - podbudowa z kruszywa ³amanego grub. 5 cm - krawê¿niki na podsypce cementowo - piaskowej 178.5m Wykonawca jest zobowi±zany do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego inwestycji dokumentacje nale¿y przed³o¿yæ w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG oraz pliku otwieranym przez program kartograficzny MMP lub DXF
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 44.52.33.22 - 44.52.33.22 .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - niewymagalne.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. Zamawiaj±cy dopuszcza do udzia³u w postêpowaniu oferentów, którzy: a) spe³niaj± warunki okre¶lone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, b) dysponuj± minimum jedn± osob± z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi, c) posiadaj± odpowiedni potencja³ techniczny (O¶wiadczenie o posiadanym sprzêcie mechanicznym), d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 robotê w zakresie budowy drogi o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 80.000,00 z³. brutto, e) posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 50.000,00 z³ brutto, f) udziel± minimum 3 lata gwarancji na wykonane roboty. 2. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w oparciu o dokumenty wymagane metod± spe³nia / nie spe³nia. Wykonawcy, którzy nie spe³niaj± choæ jednego z warunków zostan± wykluczeni z postêpowania, a ich oferty zostan± odrzucone.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. odpowiednio wype³niony i podpisany formularz ofertowy 2. o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych na druku za³±czonym do niniejszej specyfikacji 3. o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych na druku za³±czonym do niniejszej specyfikacji 4. zaakceptowany i wype³niony projekt umowy 5. kosztorys ofertowy wykonany na podstawie uzyskanych materia³ów, 6. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 7. aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem sk³adania ofert; 8. aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, 9. aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, 10. dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 11. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, (co najmniej jedna robota min 80.000,00 z³ brutto) odpowiadaj±cym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, 12. informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy (na kwotê min. 50.000,00 z³ brutto), wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert; 13. umowê reguluj±c± wspó³pracê podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, zawieraj±c± co najmniej upowa¿nienie dla jednej ze stron umowy od pozosta³ych stron do reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; 14. polisy albo w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szemud.pl/pol/index.php?kate=9&men1=59&menu=59
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Komplet dokumentów przetargowych mo¿na odebraæ bezp³atnie w pok. Nr 12 U.G. Szemud w godz. od 08.00 do 15.00..
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Gmina Szemud ul. Kartuska 13; 84 - 217 Szemud Sekretariat pok. nr 5..
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.