eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Lipowinie, gmina Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-14

Olsztyn: Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Lipowinie, gmina Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie.
Numer ogłoszenia: 175079 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie , ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5248800, faks 89 5248802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Lipowinie, gmina Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości w miejscowości Lipowina, gmina Braniewo. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduję się następujące roboty do wykonania: 1) Sieci kanalizacyjnej podzielonej na dwie zlewnie. Jedna z nich zakończona przepompownią ścieków, skąd ścieki odprowadzane będą do studni rozprężnej, będącej składową drugiej zlewni. Ścieki z tej części Lipowiny odprowadzane będą grawitacyjnie do oczyszczalni ścieków. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zaprojektowano z rur i kształtek kielichowych jednościennych ze ścianką litą z PCV klasy SN8 o średnicy fi 200 mm, długość 2669 m, odcinki kanalizacji ciśnieniowej zaprojektowano z rur PE typ PE80 SDR17 PN8 o średnicy 90 mm, długość 194 m. 2) Przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur i kształtek kielichowych jednościennych ze ścianką litą z PCV klasy SN8 o średnicy fi 160 mm, łączna długość 412 m. 3) Studni kanalizacyjnych z kręgów betonowych łączonych systemowo na uszczelki o średnicy wewnętrznej 1200 mm (120 szt.), studni kanalizacyjnych O 1000 z kinetą z nastawnymi kielichami (2 szt.) studzienek plastikowych o średnicy 425 mm (6 szt.) 4) Przepompowni ścieków z polimerobetonu O 1500 mm w oparciu o 2 pompy z wirnikiem Hortex zasilanej linią kablową o dł. 145 m. 5) Przejścia kanalizacji sanitarnej pod drogą wojewódzką (trzy przejścia) wykonać metodą przecisku lub przewiertu sterowanego z rurą osłonową stalową O 300 mm. 6) Przejścia kanalizacji sanitarnej nad rowem rurą preizolowaną, podwieszoną do konstrukcji stalowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 53 000,00 PLN. (słownie złotych: pięćdziesiąt trzy tysiące). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGK O/Olsztyn Nr 96 1130 1189 0025 0131 8420 0002, z dopiskiem - wadium na budowę i przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej w Lipowinie , 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust, 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia - Zmawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami o długości sieci nie mniejszej niż 3200 mb i wartości nie mniejszej niż 1,5 mln zł dla każdej z tych robót. Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, określonymi poniżej: a) Kierownik budowy, posiadający: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy przy kontraktach infrastrukturalnych z zakresu gospodarki ściekowej, w tym kierowania co najmniej dwoma zakończonymi inwestycjami obejmującymi swym zakresem budowę nowej lub przebudowę istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przyłączami o długości sieci nie mniejszej niż 3200 mb dla każdej z tych inwestycji. W ramach tych inwestycji musi występować budowa co najmniej po jednej głównej przepompowni ścieków - Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa tj. zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) Kierownik robót, branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadający: - Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa tj. zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; c) Kierownik robót, branży elektrycznej, posiadający: - Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa tj. zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; d) Kierownik robót, branży drogowej, posiadający: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót przy robotach związanych z przejściem sieci kanalizacji sanitarnych pod drogami co najmniej wojewódzkimi ; - Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa tj. zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Jeżeli ww. osoby będą obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, muszą posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej, funkcji technicznych w budownictwie w zakresie, o którym mowa w przedmiotowym warunku, zgodnie z Ustawą o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 r. (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394 z późn. zm.). Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji: - kierownika budowy oraz kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej przez jedną osobę, pod warunkiem spełnienia przez tą osobę wymagań dla obu łączonych funkcji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000 PLN; b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 1 500 000 PLN. Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Do oferty należy załączyć kalkulację ceny ryczałtowej w formie kosztorysu sporządzonego metodą uproszczoną. Warunki oraz sposób jego sporządzenia określone są w rozdziale 12 SIWZ pn. - Opis sposobu obliczenia ceny-. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z innych dokumentów. 4) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - z wykorzystaniem wzoru formularza dotyczącego zobowiązań - załącznik Nr 7 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Termin ustalony w ust. 1 pkt 2 umowy może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; 2) zmiany kierownika budowy lub kierownika(ów) robót branżowych; 3) w przypadku cofnięcia zgody przez właściciela terenu, przez który zaprojektowano przebieg sieci lub przyłącza; 4) w przypadku wystąpienia kolizji z urządzeniami obcymi; 5) działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowej ), mającej bezpośredni wpływ na termin wykonywania robót; 6) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót ze względów technologicznych - udokumentowanych wpisem do dziennika budowy potwierdzonym przez inspektora(ów) nadzoru inwestorskiego; 7) wystąpienie zmiany będącej następstwem konieczności usunięcia błędów lub nieścisłości w dokumentacji projektowej; 8) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2. Przyczyny opóźnień, o których mowa wyżej winny być udokumentowane przez strony umowy. 3. W sytuacji, o której mowa w ust. 2strony ustalą nowe terminy zakończenia robót , z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia nie może przekroczyć udokumentowanego okresu przerwy lub przestoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6 w wersji papierowej - opłata 300 zł + koszty przesyłki. Wersja elektroniczna na stronie internetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2012 godzina 08:30, miejsce: Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, w sekretariacie pok. Nr 103, (I piętro), codziennie w dni pracy Agencji godz. 8,00 - 15,00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.