eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Jednorazowa dostawa wyposażenia do sal lekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-21

Bartoszyce: Jednorazowa dostawa wyposażenia do sal lekcyjnych
Numer ogłoszenia: 175038 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. R. Traugutta , ul. Traugutta 23, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 763 52 90, faks 89 762 28 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gim1bart.fr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazowa dostawa wyposażenia do sal lekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiot zamówienia obejmuje jednorazową dostawę wyposażenia do sal lekcyjnych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt 1 b) Zamawiający dopuszcza oferowanie wyposażenia do sal lekcyjnych w materiały równoważne , pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zadań nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej, zostaną wcześniej uzgodnione i zaakceptowane przez zamawiającego oraz są tożsame pod względem: 1. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych), 2. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3. charakterystyki materiałowej (rodzaj, właściwości fizyczne i jakość materiałów), 4. parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 1. Zadanie. 1) Krzesła szkolne regulacja wysokości (nr 2 - 4) - 90 szt. 2) Krzesła szkolne regulacja wysokości (nr 4 - 6) - 450 szt. 3) Krzesła do stołów komputerowych - 32 szt. 4) Stoły szkolne 2-osobowe - regulacja wysokości (nr 2 - 4) - 45 szt. 5) Stoły szkolne 2-osobowe - regulacja wysokości (nr 4 - 6) - 225 szt. 6) Stoły komputerowe 1 - osobowe - 30 szt. 7) Segmenty do klas I -III - 3 zestawy( 2 duże szafy, 1 szafka na szuflady=1kpl.) 8) Mini regał z pólkami - 4 szt. 9) Szafka na szuflady - 1 szt. 10) Segmenty modułowy do klas o wysokości 1600mm - 15 zestawów (3 ramy boczne, 2 szafki duże,2szafki małe) 11) Szafki modułowe wolnostojące o wysokości 1000 mm - 7 zestawów (2 ramy boczne,1 duża szafka) 12) Szafki pod TV o wysokości 1300 mm - 4 szt. 13) Regały biblioteczne - 43 szt. 14) Regał biblioteczny na prasę - 1 szt. 15) Szafka katalogowa do biblioteki - 1 szt. 16) Lada biblioteczna - 1 szt. Opis jednego stołu, krzesła szkolnego - szkoła podstawowa i gimnazjum L.p. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne stołu i krzesła szklonego Ilość 1. Krzesło do klasy Stelaż owalny o wymiarach: 38 mm x 20 mm, malowane proszkowo, kolor czarny. Siedzisko i oparcie z lakierowanej sklejki liściastej o grubości 8mm. Regulacja wysokości.( nr 2-4 ) Wymagany certyfikat. 90szt. 2. Krzesło do klasy Stelaż owalny o wymiarach 38 mm x 20 mm, malowane proszkowo, kolor czarny. Siedzisko i oparcie z lakierowanej sklejki liściastej o grubości 8mm. Regulacja wysokości.( nr 4-6 ) Wymagany certyfikat. 450 szt. 3. Krzesło do klasy informatycznej Krzesło obrotowe z regulacją wysokości, podnośnik mechaniczny, Podłokietniki z tworzywa sztucznego - kolor czarny. Podstawa na kółkach jezdnych - kolor czarny. Siedzisko i oparcie profilowane, tapicerowane - kolor czarny. Wymagany certyfikat. 32 szt. 4. Stół do klasy Stelaż wykonany z rury płasko-owalnej o wymiarach 38mm x20mm, malowana proszkowo, kolor czarny. Regulacja wysokości.(nr 2 - 4) Wysokość od górnej powierzchni blatu stołu- 530mm-640mm. Blat wykonany z płyty meblowej o grubości 18 mm i o zaokrąglonych narożnikach, w kolorze buk, oklejony obrzeżem ABS w kolorze blatu. 2-osobowy, o wymiarach 1300×500mm Wymagany certyfikat. 45 szt. 5. Stół do klasy Stelaż wykonany z rury płasko-owalnej o wymiarach 38mm x20mm, malowana proszkowo, kolor czarny. Regulacja wysokości.(nr 4 - 6) Wysokość od górnej powierzchni blatu stołu- 640mm-760mm. Blat wykonany z płyty meblowej o grubości 18 mm i o zaokrąglonych narożnikach, w kolorze buk, oklejony obrzeżem ABS w kolorze blatu. 2-osobowy, o wymiarach 1300×500mm Wymagany certyfikat. 225 szt. 6. Stół do pracowni informatycznej Stelaż metalowy z wysuwaną półką (na klawiaturę) i półką dolną na zewnątrz stolika(na komputer). Bez kółek zabezpieczone stopkami plastikowymi, kolor czarny. Blat o wymiarach 700 x 500 mm. Kolor buk. Wymagany certyfikat. 30szt. Opis jednego segmentu do klas I - III: L.p. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne segmentu szklonego Ilość 1. Szafa Wykonana z płyty meblowej, o wymiarach: wys.2030mm, szer.890mm, gł. 540mm, z sześcioma półkami o wymiarach szer. 870mm. gł.380mm w kolorze buk. Drzwiczki górne o wymiarach: wys. 590mm, szer.850 mm dwuskrzydłowe w kolorze żółtym zamykane na klucz patentowy. Drzwiczki dolne o wymiarach: wys.1160mm szer. 850mm dwuskrzydłowe w kolorze czerwonym zamykana na klucz patentowy. Wymagany certyfikat. 6 szt. Szafka na szuflady Wykonana z płyty meblowej, o wymiarach: wys.1080mm, szer.890mm, gł.500 mm , z sześcioma poziomami, cztery poziomy z dużymi i dwa poziomy z małymi szufladami. Szuflada duża z płyty meblowej w kolorze czerwonym 12 sztuk. Wym. Wys. 180 mm x szer. 270 mm x gł. 360 mm Szuflada mała z płyty meblowej w kolorze żółtym 6 sztuk. Wym. Wys. 90 mm x szer. 270 mm x gł. 360 mm Szuflady muszą mieć śruby zabezpieczające przed całkowitym wysunięciem. Wymagany certyfikat. 3 szt. + komplety szuflad 2. Mini regał z półkami Wykonany z płyty meblowej, o wymiarach: wys.1080mm, szer.890mm, gł.500 mm, gł. półek 380 mm, w kolorze buk. Wymagany certyfikat. 4 szt. 3. Szafka na szuflady Wykonana z płyty meblowej, o wymiarach: wys.1080mm, szer.890mm, gł.500 mm , z sześcioma poziomami, cztery poziomy z dużymi i dwa poziomy z małymi szufladami. Szuflada duża z płyty meblowej w kolorze czerwonym 12 sztuk. Wym. Wys. 180 mm x szer. 270 mm x gł. 360 mm Szuflada mała z płyty meblowej w kolorze żółtym 6 sztuk. Wym. Wys. 90 mm x szer. 270 mm x gł. 360 mm Szuflady muszą mieć śruby zabezpieczające przed całkowitym wysunięciem. Wymagany certyfikat. 1 szt. + komplety szuflad Opis jednego segmentu do klasy L.p. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne segmentu szklonego Ilość 1. Regał modułowy- rama - rama boczna z rury Ř 25 metalowej o wymiarach dł. 1600×szer.390mm. Elementy nośne profilowane z blach zimnowalcowanych i lakierowane farbami proszkowymi. Kolor: czarny Wymagany certyfikat. 45 szt. Szafka duża do regału modułowego - szafka wykonana z płyty meblowej, o wymiarach: wys. 720mm, szer. 800mm, głęb.350mm. z półką regulowaną. Drzwiczki dwuskrzydłowe zamykane na zamek patentowy. Kolor buk. Wymagany certyfikat. 30 szt. Szafka mała do regału modułowego - szafka wykonana z płyty meblowej, o wymiarach: wys. 370mm, szer. 800mm, głęb. 350mm Drzwiczki dwuskrzydłowe zamykane na zamek patentowy, koloru buk. Wymagany certyfikat. 30 szt. 2. Rama - rama boczna metalowa- wym:1000×390 Elementy nośne profilowane z blach zimnowalcowanych i lakierowane farbami proszkowymi. Kolor: czarny Wymagany certyfikat. 14 szt. Szafka duża do regału modułowego - szafka wykonana z płyty meblowej, o wymiarach: wys. 720mm, szer. 800mm, głęb.350mm. z półką regulowaną. Drzwiczki dwuskrzydłowe zamykane na zamek patentowy. Kolor buk. Wymagany certyfikat. 7 szt. Opis jednej szafki pod TV L.p. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne szafki Ilość 1. Szafka R TV Stelaż wykonany z metalowego kątownika w kolorze czarnym o wysokości 1300 mm Szafka wykonana z płyty meblowej z jedną półką wewnątrz regulowaną i dwuskrzydłowymi drzwiczkami, zamykanymi na klucz patentowy. Wymiary: wys. 1000mm,szer. 800mm,głęb. 580mm. Odstęp między szafką a półką na telewizor 300 mm. Wymagany certyfikat. 4 szt. Regały do biblioteki L.p. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne regału do biblioteki Ilość 1. Regał biblioteczny z półkami Regał pojedynczy wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18mm oklejonej obrzeżem PCV 2 mm. Regał ma posiadać pięć półek w celu ustawienia książek bibliotecznych. Kolor: jasny buk Wym: 1800×900×300mm. Wymagany certyfikat. 43 szt. 2. Regał biblioteczny na prasę Konstrukcja z płyty wiórowej laminowanej o grub. 18 mm, obrzeża zabezpieczone doklejką PCV. Wyposażony w pięć półek uchylnych oraz umieszczone pod nimi półki poziome, służące do przechowywania czasopism w warstwach. Kolor- buk Wym: 900×360×2000 mm. 1 szt. 3. Szafka katalogowa Szafka w całości wykonana z płyty meblowej o grub.18 mm, o wymiarach: wys. 1400mm, szer. 1043mm, głęb. 440mm. W górnej części umieszczone szufladki na karty katalogowe z uchwytami i ramkami opisowymi w ilości 20 szt. Drzwiczki do szafki dolnej dwuskrzydłowe zamykane na zamek patentowy, koloru buk. Wymagany certyfikat. 1 szt. 4. Lada biblioteczna 2- szafkowa Konstrukcja wykonana z płyty meblowej o grub.18mm, obrzeże zabezpieczone okleiną PCV, o wymiarach: wys. 760mm, szer. 1720mm, głęb. 650mm. Środek lady stały, boki otwierane. Blaty bocznych szafek otwierane do góry z zabezpieczeniem przed wyrwaniem zawiasów w środku przegródki na karty biblioteczne. Drzwi szafek poniżej lady zamykane na zamki patentowe. Koloru buk. Wymagany certyfikat. 1 szt. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć w/w sprzęt wraz z rozładunkiem do siedziby zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zwiekszenie zamówienia o wartość do 20% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.15.50.00 - Meble biblioteczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę treści złożonych dokumentów przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę treści złożonych dokumentów przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę treści złożonych dokumentów przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę treści złożonych dokumentów przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę treści złożonych dokumentów przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. a.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. a 3) Certyfikaty na oferowany sprzet.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/bartoszyce_gmina_miejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr1 w Bartoszycach, ul. Traugutta 23, 11-200 Bartoszyce. Pokój nr 30 sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół nr1 w Bartoszycach, ul. Traugutta 23, 11-200 Bartoszyce. Pokój nr 30 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.