eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa druków dozorowych i materiałów reklamowych dla Urzędu Dozoru Technicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-02

Warszawa: Sukcesywna dostawa druków dozorowych i materiałów reklamowych dla Urzędu Dozoru Technicznego
Numer ogłoszenia: 174983 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa druków dozorowych i materiałów reklamowych dla Urzędu Dozoru Technicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sukcesywna dostawa druków dozorowych i materiałów reklamowych dla Urzędu Dozoru Technicznego, szczegółowo opisanych w treści formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2. Wzory druków oraz materiałów reklamowych stanowią Załącznik nr 12 do SIWZ (w wersji elektronicznej). Wzory druków wraz z opisem należy traktować jako dokumenty poglądowe mające na celu wycenę przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający po podpisaniu umowy uzgodni z Wykonawcą aktualne wzory druków (zmiany względem wzorów przedstawionych w SIWZ wynikać mogą z aktualizacji danych zamieszczonych na drukach). 4. Wykonawca po otrzymaniu wzorów druków i projektów materiałów reklamowych zobowiązany jest do opracowania w ciągu 14 dni składu drukarskiego druków oraz materiałów reklamowych, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i przedstawienia ich w formie projektów (w wersji papierowej) Zamawiającemu do akceptacji. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za błędy drukarskie i literowe. 6. Zamawiający podczas trwania umowy może w każdej chwili wprowadzać do treści ustalonych wzorów druków zmiany wynikające ze zmian obowiązujących przepisów albo z uwagi na zmiany zakresu lub miejsca wykonywania działalności (zmiany danych teleadresowych). Wprowadzenie takich zmian nie będzie powodowało wzrostu cen druków wskazanych w Załączniku nr 10 do SIWZ - formularzu cenowym. Zamawiający przekaże wprowadzane zmiany do druków w wybranej przez siebie formie (np. faksem, pocztą elektroniczną). Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić przekazane zmiany w kolejnych dostawach. 7. Ilości poszczególnych rodzajów druków, wymienionych w formularzu cenowym (Załącznik nr 10 do SIWZ), mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy, określonej w § 9 ust. 2. umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). 8. Nie wszystkie druki muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. 9. Druki będą dostarczane przez Wykonawcę do siedziby jednostek UDT, na podstawie Zapotrzebowania składanego przez te jednostki do Wykonawcy. 10. Dostawy realizowane będą na koszt Wykonawcy wraz z wniesieniem druków do miejsca wskazanego przez osobę upoważnioną w danej jednostce UDT, w odpowiednio opisanych opakowaniach, umożliwiających identyfikacje zawartości bez otwierania opakowania, np. poprzez opisanie odpowiednimi symbolami druków opakowań. Wykaz jednostek oraz adresy miejsca dostarczenia towaru zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ. 11. Lista zbiorcza druków wraz z zestawieniem ilościowym dla jednostek UDT ustalona jest w Załączniku nr 11 do SIWZ. 12. Dostarczane druki muszą spełniać wszystkie wymogi określone w SWIZ i ofercie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w.w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz dokumentów wymienionych w dziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje dostawę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną dostawę o wartości co najmniej 300.000,00 PLN brutto odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (tj. dostawy druków firmowych lub-i akcydensowych lub-i drukowanych materiałów reklamowych) W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje usługę, wartość już wykonanej usługi na dzień składania ofert musi wynosić co najmniej 300.000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1. Możliwość zmiany podwykonawcy (jeśli był zgłoszony na etapie postępowania przetargowego), 2. Zmiana wartości umowy będzie możliwa w przypadku zmian w obowiązujących stawkach podatku VAT. 3. Niespodziewanej zmiany cen, która spowoduje, że wykonanie umowy było by sprzeczne ze jej społeczno-gospodarczym przeznaczeniem lub z zasadami współżycia społecznego. 4. W przypadku zmiany koordynatorów dostaw zarówno ze strony Wykonawcy, jak i Zamawiającego. 5. Przedłużenie terminów realizacji dostaw będzie możliwe jedynie za zgodą Zamawiającego, jeżeli Wykonawca zgłosi pisemne uzasadnienie, a opóźnienie nie będzie wynikało z winy Wykonawcy. 6. Ceny jednostkowe mogą być waloryzowane, za zgodą obydwu stron, maksymalnie do poziomu wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanego w Monitorze Polskim, nie częściej niż raz na rok i nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty zawarcia umowy. 7. W przypadku zmian cen jednostkowych wynikających ze zwiększenia lub zmniejszenia ilości stron, kolorów, formatów oraz innych zmian we wzorach druków, jeżeli Wykonawca pisemnie uzasadni zwiększenie lub zmniejszenie kosztów produkcji. 8. W przypadku, gdy zmiana zakresu umowy wynika ze zmian w obowiązujących przepisach, a dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy. 9. W przypadku wykorzystania przez poszczególne jednostki UDT limitów asortymentowych określonych w liście dystrybucyjnej będzie możliwe dokonywanie zakupów w ramach zbiorczego limitu na dany asortyment. 10. Ilości poszczególnych rodzajów druków będą mogły ulec zmianie pod warunkiem, że dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl / Zakładka Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.udt.gov.pl / Zakładka Zamówienia publiczne - wersja elektronicza - bezpłtanie; UDT, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa - wersja papierowa - 32 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 12:00, miejsce: UDT, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.