eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turawa › Rekultywacja Jeziora Średniego w Turawie - Przywrócenie turystyczno -gospodarczej roli Jeziora Średniego



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Turawa: Rekultywacja Jeziora Średniego w Turawie - Przywrócenie turystyczno -gospodarczej roli Jeziora Średniego
Numer ogłoszenia: 174937 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, fax 077 4212073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja Jeziora Średniego w Turawie - Przywrócenie turystyczno -gospodarczej roli Jeziora Średniego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Rekultywacja Jeziora Średniego w Turawie - Przywrócenie turystyczno -gospodarczej roli Jeziora Średniego. 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na redukcji substancji biogennych, o ¾ w porównaniu do otrzymanych wyników badań przeprowadzonych bezpośrednio przed procesem rekultywacji, poprzez wprowadzenie do wód jeziora substancji hamującej rozwój glonów i sinic. Dobór stężeń aplikowanych substancji nie może zagrażać funkcji obecnej zbiornika i musi być bezpieczny dla istniejącego ekosystemu (zgodny z uzyskanym pozwoleniem wodnoprawnym - Decyzja Wojewody Opolskiego ŚR.II-MJP-6811-33/07 z dnia 07. 09.2007 r. (załącznik Nr 1 do specyfikacji)), a także nie zagrażać zdrowiu i życiu korzystających z jeziora osób. 2. Zastosowana metoda ma skutecznie zablokować zawarte w jeziorze biogeny, aby wyeliminować zakwit Jeziora Średniego w Turawie. 3. Wykonawca przed wykonaniem zabiegu rekultywacji wykona analizy fizyko-chemiczne wody i osadów w zakresie oznaczeń wymaganych w uzyskanym pozwoleniu wodnoprawnym, a ponadto: Badanie wody: Zapach - Przewodność elektryczna - Tlen rozpuszczony - Nasycenie tlenem - Azot amonowy - Azotany - Azotyny - Azot organiczny - Fosforany - Utlenialność - Żelozo ogólne - Widzialność krążka Secchiego - Obecna klasa czystości - Badanie osadu dennego: Odczyn (pH) - Sucha masa - Zawartość związków mineralnych - Azot ogólny Kiejdahla - Azot amonowy - Fosfor ogólny - Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1. Przeprowadzenie rekultywacji zgodnie z uzyskanym pozwoleniem wodnoprawnym -Decyzja Wojewody Opolskiego ŚR.II-MJP-6811-33/07 z dnia 07.09.2007r. (załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia); 2. Przeprowadzenie badań fizykochemicznych wody i osadu (min. 4 próby) zawierających powyższe wskaźniki (w min. 4 miejscach) wraz z badaniami przeprowadzonymi przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu w okresie: a. bezpośrednio poprzedzającym proces rekultywacji w celu określenia stężeń substancji biogennych; b. w trakcie procesu rekultywacji - min. 3 razy; c. bezpośrednio po procesie rekultywacji w celu określenia uzyskanego efektu; d. co rocznie, przed rozpoczęciem sezonu turystycznego w okresie utrzymania efektu rekultywacji, 3. Wykonawca zleci i przekaże próby wody i osadu do analizy Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Opolu w tym samym dniu i miejscu w którym sam będzie pobierał próby wody i osadu do badań; 4. W ramach wykonywanej usługi w procesie rekultywacji dopuszcza się: a. zabiegi biomanipulacyjne, polegające na wprowadzeniu do jeziora wybranych gatunków ryb, które wpłyną na ograniczenie liczebności glonów i sinic b. natlenianie. 5. Utrzymanie efektu rekultywacji przez okres 5 lat; 6. Gwarancję w zakresie 15 % tolerancji w ciągu 8 lat. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.23.20 - Rekultywacja Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.20 - Rekultywacja .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 4.500 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) uiszczane w formach dopuszczonych przez ustawę Prawo Zamówień Publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Spełnienie warunku: a. oświadczenie wykonawcy, że współpracuje z instytutami naukowymi wraz z podaniem nazwy instytutu; b. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia; c. wykaz podmiotów (podwykonawców) uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z deklaracją realizacji przez podwykonawcę zadań zleconych w danym zakresie; d. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Spełnienie warunku: a. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że Zamawiający nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; b. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wobec urzędu skarbowego; e. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wobec właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego; 5. Posiadają firmę i doświadczenie wymagane przy realizacji tego zadania potwierdzone dokumentami; Spełnienie warunku: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, licząc od dnia składania ofert, minimum dwóch zamówień o podobnym charakterze; Spełnienie warunku: a. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, licząc od dnia składania ofert, minimum dwóch zamówień o podobnym charakterze wraz z referencjami od danego zamawiającego i dokumentami potwierdzającymi skuteczność zastosowanej metody; b. potwierdzenie przez Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną lub Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska wyników badań wykonanej rekultywacji zbiornika wodnego. 7. Akceptują druk umowy. W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć: 1. Dokument o współpracy potwierdzony przez instytut naukowy; 2. Potwierdzenie przez Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną lub Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska wyników badań wykonanej rekultywacji zbiornika wodnego. Dokonanie oceny spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie złożonych wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że Zamawiający nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 - (spełnienie warunku 4); 3) dowód wpłaty wadium; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (spełnienie warunku 5); 5) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (spełnienie warunku 5); 6) oświadczenie wykonawcy, że współpracuje z instytutami naukowymi wraz z podaniem nazwy instytucji (spełnienie warunku 2); 7) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 - (spełnienie warunku 2); 8) wykaz podmiotów (podwykonawców) uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z deklaracją realizacji przez podwykonawcę zadań zleconych w danym zakresie - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 - (spełnienie warunku 2); 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 - (spełnienie warunku 2); 10) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (spełnienie warunku 4); 11) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (spełnienie warunku 4); 12) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wobec urzędu skarbowego (spełnienie warunku 4); 13) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wobec właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (spełnienie warunku 4); 14) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, licząc od dnia składania ofert, minimum dwóch zamówień o podobnym charakterze wraz z referencjami od danego zamawiającego i dokumentami potwierdzającymi skuteczność zastosowanej metody (spełnienie warunku 6); 15) potwierdzenie przez Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną lub Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska wyników badań wykonanej rekultywacji zbiornika wodnego (spełnienie warunku 6); 16) zaakceptowana umowa (spełnienie warunku 7) . 2. Dodatkowe dokumenty: 1) Dokument o współpracy potwierdzony przez instytut naukowy; 2) Potwierdzenie przez Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną lub Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska wyników badań wykonanej rekultywacji zbiornika wodnego. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. okres gwaracji - min. 5 lat - 15
  • 3. ilośc skutecznie zrekultywowanych - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl (podstrona: Przetargi - specyfikacje, dokumenty)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, pokój nr 36 Na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże SIWZ za cenę 15 zł (netto).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, Pokój nr 30 - I piętro, do dnia 08-10-2007r. do godz. 12:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.