eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nędza › Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 919 w miejscowości Babice i Nędza - I Etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-12

Nędza: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 919 w miejscowości Babice i Nędza - I Etap
Numer ogłoszenia: 174933 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Nędza , ul. Sobieskiego 5, 47-440 Nędza, woj. śląskie, tel. 032 410-20-18, 410-20-93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nedza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 919 w miejscowości Babice i Nędza - I Etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 919 w miejscowości Babice i Nędza - I Etap 1. Odcinek A : -Strona północno - zachodnia ul. Rudzkiej od km 8 + 471 do km 9 + 224 -Strona południowo - wschodnia ul. Rudzkiej od km 8 + 627 do km 9 + 329 Zakres robót : - ROBOTY DROGOWE I. Mechaniczne rozebranie nawierzchni II. Frezowanie nawierzchni bitumicznej III. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego IV. Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm V. Urządzenia odwadniające - ścieki z pref. betonowych VI. Urządzenia odwadniające - sączki podłużne z PCV VII. Warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny VIII. Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem IX. Humusowanie z obsianiem - O DWODNIENIE DROGI I.Rozebranie przepustów rurowych II.Podłoża pod kanały III.Kanały z rur PCV 300 mm IV.Kanały z rur PCV 400 mm V.Studzienki kanalizacyjne systemowe 425 mm VI.Studzienki kanalizacyjne systemowe 600 mm VII.Montaż separatora związków ropopochodnych VIII.Studnie rewizyjne z kręgów betonowych 1000 mm IX.Studzienki ściekowe uliczne - ORGANIZACJA RUCHU I.Oznakowanie na czas budowy - pionowe i poziome II.Organizacja ruchu docelowa 2. Odcinek B : -od km 11 + 124 do km 11 + 588 Zakres robót : - ROBOTY DROGOWE I.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek bitumicznych II.Wywiezienie gruzu III. Roboty ziemne wykopy IV.Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego V.Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm VI.Urządzenia odwadniające - ścieki z pref. betonowych VII.Urządzenia odwadniające - sączki podłużne z PCV VIII.Warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny IX.Humusowanie z obsianiem - O DWODNIENIE DROGI I. Rozebranie przepustów rurowych II.Podłoża pod kanały III.Kanały z rur PCV 300 mm IV.Studzienki kanalizacyjne systemowe 425 mm V.Studzienki kanalizacyjne systemowe 600 mm VI.Montaż separatora związków ropopochodnych VII.Studnie rewizyjne z kręgów betonowych 1000 mm VIII.Studzienki ściekowe uliczne - ORGANIZACJA RUCHU I.Oznakowanie na czas budowy - pionowe i poziome II.Organizacja ruchu docelowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 60000.00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 223 poz.1655 z 29 listopada 2007r - tekst jednolity z późn. zmianami ), 5 ) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami lub zaświadczeniami, 6)dostarczą prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.odpowiednio wypełniony i podpisany Formularz ofertowy 2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia , - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, 6.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi wpis osób do Izby Inżynierów Budownictwa 7.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - NA DRUKU MINISTERSTWA SPRAWIEDLIWOŚCI KRK (nie figurowanie w Krajowym Rejestrze Karnym) 9.oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych -NA DRUKU MINISTERSTWA SPRAWIEDLIWOŚCI KRK (nie figurowanie podmiotów zbiorowych w Krajowym Rejestrze Karnym) 10.wykaz osób, które będą nadzorować wykonanie zamówienia 11.Informacja o wartościach robót Wykonawcy 12.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót drogowych 13.propozycje zlecenia robót podwykonawcom 14.zaświadczenie banku o zdolności kredytowej 15.aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nedza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nędza ul.Jana III Sobieskiego 5 47 - 440 Nędza biuro nr 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Nędza ul.Jana III Sobieskiego 5 47 - 440 Nędza biuro nr 17 SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.