eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Teresin › remont i przebudowa budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Szymanowie - I etap



Ogłoszenie z dnia 2007-03-19

POZYCJA 17485

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Teresin: remont i przebudowa budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Szymanowie - I etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Teresin, do kontaktów: Anna Góralczyk, ul. Zielona 20, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 046 8613815, fax 046 8613815, e-mail: inwestycje@teresin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): bip.teresin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i przebudowa budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Szymanowie - I etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: budynek strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Szymanowie, obręb geodezyjny Pawłówek. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Szymanów - powierzchnia zabudowy: 207,80 m2, powierzchnia użytkowa: 173,43 m2, kubatura: 998,00 m3 . Zakres zamówienia obejmuje: 1)Roboty rozbiórkowe w tym: a)więźby dachowej z pokryciem - 241,91 m2 b)stropów drewnianych i podsufitek - 175,72 m2 c)elementów zbrojonych konstrukcji betonowych - 3,148 m3 d)ścian i ścianek z cegły - 15 m3 e)podłoży i posadzek - 26,358 m3 f)wykopy pod wykonanie izolacji pionowej - 42,945 m3 g)skucie starych tynków - 293,895 m3 2)Elementy żelbetowe - fundamenty, słupy, wieńce, w tym: a)wykopy liniowe - 137,406 m3 b)ławy + stropy + belki fundamentowe z betonu B - 15 - 40 m3 c)izolacje przeciwwilgociowe - 127, 842m2 3)Roboty murowe w tym: a)ścianki działowe ½ ceg. - 42,720 m2 b)ściany grubości 25 cm - 271,560 m2 c)przewody wentylacyjne - 49,600 mb d)kominy - 7,951 m3 4)Dach - więźba dachowe w tym: a)krokwie, murłaty, jętki - 6 m3 b)ołacenie - 248 m2 c)pokrycie blachą trapezową - 248 m2 d)wykonanie obróbek, rynien, rur spustowych e)podbitki typu siding winylowej 5)Izolacja dachu a)izolacje cieplne z wełny mineralnej grub. 15 cm - 217,500 m2 b)okładziny stropów z płyt K - G - 217,500 m2 6)Montaż okien z PCV - 11,040 m2 7)Drzwi i wrota - 40 m2 Tynki wewnętrzne a)obsadzenie prefabrykatami podokienników, dł. Ponad 1m (1,25+1,25+1,25+1,60+1,25+0,60) - 6 szt. b)tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonane ręcznie na ścianach i słupach - 694,713 m2 c)sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi - 85,250 m2 d)wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach z płyt gipsowych - 217,500 m2 8)Posadzki a)podkłady z ubitych materiałów sypkich na pod. gruntowym - 173,430 m3 b)podkłady murarskie z gruzu z betonu lekkiego - 21,752 m3 c)izolacje przeciwwilgociowe z papy pow. poziomych na lepiku na gorąco - pierwsza warstwa - 190,773 m2 d)(z. VII) warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm wykonywane w pomieszczeniach o pow. ponad 8 m2 - 87,940 m2 e)izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych oraz folii 10 cm poziome na wierzchu konstr. na sucho - jedna warstwa - 85,250 m2 f)posadzki betonowe grubości 15 cm zatarte na gładko w garażu - 88,180 m2 g)posadzki płytkowe z kamieni sztucznych: płytki 30x30 cm układane na klej metodą zwykłą z cokołami - 85,250 m2 9)Malowania a)dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich z gruntowaniem 720,960 m2 b)dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem - 217,500 m2 10)Instalacje elektryczne - 1 kpl. 11)Instalacje wodno - kanalizacyjne w tym: a)instalacja wodna zewnętrzna b)instalacja kanalizacyjna c)zbiornik na ścieki - 1 kpl. d)biały montaż e)wentylator łazienkowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej na którą składają się projekt budowlano - wykonawczy, przedmiary robót w branży budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki techniczne do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienia (I i II etap) wynosi powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 18.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.Szczegółowe warunki wniesienia wadium określone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenia zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., tj.: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Warunki: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wykonał zamówienie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że wybudował bądź wykonał remont lub przebudowę co najmniej jednego obiektu budowlanego o kubaturze wynoszącej co najmniej 998,00 m3 oraz o wartości wynoszącej co najmniej 270.000,00 złotych brutto. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że dysponuje osobami dozoru technicznego posiadającymi praktyczne umiejętności w realizacji tego typu zamówienia oraz uprawnienia niezbędne do wykonania prac określonych w dokumentacji budowlanej, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118 z późn. zm.), oraz wpisanymi na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa: a.Kierownik Budowy zobowiązany jest do posiadania uprawnień w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b.Kierownicy Robót branżowych zobowiązani są do posiadania uprawnień w zakresie sieci sanitarnej i instalacyjnej oraz w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunek: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50.000 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziuału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Zamawiający żąda się od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: I.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w zaświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w zaświadczenia musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. II.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg druku Zamawiającego. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, potencjał techniczny oraz doświadczenie Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. III.Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50.000 tysięcy złotych. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, potencjał ekonomiczny Wykonawców występujących wspólnie, łącznie musi spełniać wymagane w SIWZ warunki. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: 1.oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg druku Zamawiającego (zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2.wypełnionego formularza ofertowego; 3.wypełnionej tabeli elementów scalonych - zgodnie ze wzorem Zamawiającego; 4.dowodu wniesienia wadium - kserokopia dokumentu potwierdzona \za zgodność z oryginałem\; 5.oświadczenia Wykonawcy, na druku Zamawiającego, dotyczące podstaw i zasad wyliczenia ceny zamówienia. 6.pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.teresin.pl. Opłata: 80 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłatę za specyfikację istotnych warunków zamówienia można wnieść w formie gotówki (Kasa Urzędu Gminy) lub przelewu (rachunek nr 50 9284 0005 0000 0912 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Teresinie, termin zapłaty 30 dni).Zamawiający wystawi Wykonawcy Notę Księgową. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.04.2007, godzina 11:15, Otwarcie ofert zostanie dokonane w Urzędzie Gminy w Teresinie przy ul. Zielonej 20,w pokoju nr 6 (sala konferecyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekazuje w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.