To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-02
Nowy Sącz: Konserwacje i naprawy maszyn kserograficznych będących w użytkowaniu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ul.Sienkiewicza 77 w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 174780 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113512 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77, Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437848, faks 018 4435358.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacje i naprawy maszyn kserograficznych będących w użytkowaniu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ul.Sienkiewicza 77 w Nowym Sączu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełna obsługa serwisowa maszyn kserograficznych LANIER 5222, LANIER 7213 w zakres, której wchodzą: konserwacje zgodnie z obowiązującymi kryteriami i parametrami technicznymi w okresie trwania umowy, okresowe przeglądy, naprawy, dostarczanie części zamiennych zabezpieczających prawidłową pracę sprzętu, dostawa tonerów nowych i nieregenerowanych, które zostały dopuszczone do zastosowania przez producenta maszyn kserograficznych, doraźne wykonywanie ekspertyz maszyn kserograficznych na zlecenie Zamawiającego, dojazd do jednostek organizacyjnych w których pracują maszyny kserograficzne. Obsługa serwisowa będzie wykonywana w terminach wynikających z instrukcji eksploatacyjnych maszyn i w przypadku wezwania w razie awarii. Lokalizacja kserokopiarek : Inspektorat Bochnia , ul. Kazimierza Wielkiego 48 - 5 szt.Warunki realizacji zamówienia :a) Wykonawca przeprowadzać będzie konserwację kserokopiarek polegającą na przeglądzie zgodnie z wymogami instrukcji obsługi technicznej i eksploatacyjnej.b)Wykonawca przeprowadzać będzie wymianę podzespołów w kserokopiarkach z należytą starannością zgodnie z wymogami obsługi technicznej i eksploatacyjnej i zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej.c)Części zamienne, niezbędne do przeprowadzenia napraw awaryjnych i prawidłowego funkcjonowania maszyn kserograficznych dostarczy bezpłatnie Wykonawca.d)Wykonawca w ramach umowy doraźne będzie wykonywać zlecone ekspertyzy urządzeń. Koszt takiej ekspertyzy mieści się w cenie za wykonaną 1 kopię strony formatu A-4.e) Materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania czynności konserwacyjnych zabezpiecza Wykonawca.f)Koszt materiałów, o których mowa powyżej mieszczą się w cenie za wykonaną 1 kopię strony formatu A-4. g)Wykonawca w ramach umowy dokonywać będzie wymiany tonerów zgodnie z ustalonymi w instrukcji obsługi limitami.h)Podzespoły niezbędne do wykonania usług oraz wymianę tonerów zabezpiecza wykonawca i ich cena mieści się w cenie za wykonaną 1 kopię strony formatu A-4.i)Koszt dojazdu do miejsca przeprowadzenia konserwacji, naprawy, wymiany podzespołów, tonerów - mieści się w cenie za wykonaną 1 kopię strony formatu A-4.j)Zamawiający gwarantuje: zaopatrzenie w papier kserograficzny, wymianę tonera pozostawionego przez serwisanta w okresach pomiędzy przeglądami technicznymi.ł) W dniu rozpoczęcia usługi przy udziale Wykonawcy zostanie dokonany odczyt stanu liczników kserokopiarek będących przedmiotem umowy i zostanie spisany protokół z powyższej czynności. Wykonawca zobowiązany jest do :dokonywania wpisów w książce obsługi kopiarek, wszelkich czynności związanych z konserwacją, naprawą, wymianą tonerów, części zamiennych i podzespołów, odbioru od Zamawiającego pojemników po zużytych tonerach oraz wymienionych części w czasie napraw i ich utylizacji na koszt własny, dojazdu w czasie 24 godzin po odebraniu od Zamawiającego zgłoszenia o konieczności wykonania naprawy i zakończenia prac w terminie 48 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia, podstawienia sprzętu zastępczego - kserokopiarki o takich samych lub zbliżonych parametrach - nieodpłatnie, na cały czas trwania naprawy, w przypadku gdy naprawa nie zostanie wykonana w terminie 48 godzin, W przypadku konieczności wykonania naprawy we własnym lokalu Wykonawcy, przewóz sprzętu nastąpi bezpłatnie transportem Wykonawcy a przekazanie sprzętu może nastąpić jedynie w oparciu o dokument przekazania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 32459.02 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MARIUSZ TRYBA COPY SERVICE SPÓŁKA CYWILNA TADEUSZ MALEC, MARIUSZ TRYBA
- Copy Service S.C. Tadeusz Malec, Mariusz Tryba, ul.Ochronek 5, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 0,03
- Oferta z najniższą ceną: 0,03 oferta z najwyższą ceną: 0,06
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Remont garaży samochodowych oraz miejsc parkingowych Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu.
- BZP.271.57.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością, (...) do transportu min. 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- "Dostawy produktów mięsnych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu"
- Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej oraz pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu
- Budowa doświetlonych przejść dla pieszych
- Zakup i montaż systemów asekuracji dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu (II)
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CIĄGŁOŚCI PRACY URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z NAJMEM URZĄDZEŃ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- Świadczenie usług serwisu urządzeń wielofunkcyjnych - drukarek
- Usługa kompleksowego utrzymania ciągłości druku wraz z dzierżawą nowych i używanych urządzeń na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.