eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › zakup i dostawaczujników do pulsoksymetra Nellcor, komory nawilżacza, osprzętu do inkubatora otwartego Babytherm, wkłuć centralnych, formaldehydu 35%, osprzętu do inkubatora ATOM V-850, osprzętu do respiratora Babylog 8000 plus, resuscytatorów oraz części zamiennych, filtrów do płynów, lipidów, Mannitolu, kapturków do termometru, obwodów oddechowych do aparatów do znieczulenia, zestawów do drenażu klatki piersiowej, wkładów workowych do ssaka, masek do tlenoterapii, laryngoskopów, łyżek noworodkowych, układów oddechowych do respiratora Babylog 8000 plus

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-24

Kielce: zakup i dostawa: czujników do pulsoksymetra Nellcor, komory nawilżacza, osprzętu do inkubatora otwartego Babytherm, wkłuć centralnych, formaldehydu 35%, osprzętu do inkubatora ATOM V-850, osprzętu do respiratora Babylog 8000 plus, resuscytatorów oraz części zamiennych, filtrów do płynów, lipidów, Mannitolu, kapturków do termometru, obwodów oddechowych do aparatów do znieczulenia, zestawów do drenażu klatki piersiowej, wkładów workowych do ssaka, masek do tlenoterapii, laryngoskopów, łyżek noworodkowych, układów oddechowych do respiratora Babylog 8000 plus
Numer ogłoszenia: 174725 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa: czujników do pulsoksymetra Nellcor, komory nawilżacza, osprzętu do inkubatora otwartego Babytherm, wkłuć centralnych, formaldehydu 35%, osprzętu do inkubatora ATOM V-850, osprzętu do respiratora Babylog 8000 plus, resuscytatorów oraz części zamiennych, filtrów do płynów, lipidów, Mannitolu, kapturków do termometru, obwodów oddechowych do aparatów do znieczulenia, zestawów do drenażu klatki piersiowej, wkładów workowych do ssaka, masek do tlenoterapii, laryngoskopów, łyżek noworodkowych, układów oddechowych do respiratora Babylog 8000 plus.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: czujników do pulsoksymetra Nellcor, komory nawilżacza, osprzętu do inkubatora otwartego Babytherm, wkłuć centralnych, formaldehydu 35%, osprzętu do inkubatora ATOM V-850, osprzętu do respiratora Babylog 8000 plus, resuscytatorów oraz części zamiennych, filtrów do płynów, lipidów, Mannitolu kapturków do termometru, obwodów oddechowych do aparatów do znieczulenia, zestawów do drenażu klatki piersiowej, wkładów workowych do ssaka, masek do tlenoterapii, laryngoskopów, łyżek noworodkowych, układów oddechowych do respiratora Babylog 8000 plus wg ilości i asortymentu szczegółowo określonych w formularzach asortymentowo- cenowych podzielonych na pakiety od nr1 do nr 15 w załączniku nr1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Pakiet nr1- Czujniki do pulsoksymetra Nellcor Pakiet nr2-Komora nawilżacza Pakiet nr3-Osprzęt do inkubatora otwartego Babytherm Pakiet nr4-Wkłucia centralne Pakiet nr5- Formaldehyd 35% Pakiet nr6- Osprzęt do inkubatora ATOM V-850, Pakiet nr7- Osprzęt do respiratora Babylog 8000 plus Pakiet nr8- Resuscytatory oraz części zamienne Pakiet nr9-Filtry do płynów, lipidów, Mannitolu Pakiet nr10-Kapturki do termometru, Pakiet nr11- Obwody oddechowe do aparatów do znieczulenia Pakiet nr12- Zestawy do drenażu klatki piersiowej, wkłady workowe do ssaka Pakiet nr13- Maski do tlenoterapii Pakiet nr14- Laryngoskop+łyżki noworodkowe pakiet nr15-Układy oddechowe do respiratora Babylog 8000plus.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 24.96.00.00-1, 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wymaga specjalnych uprawnień w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców: Pakiet nr 1-dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr 2- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 15 000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr 3- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr 4- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 8 000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr 5- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 6- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 7- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 8- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 9- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 10- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 11- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 12- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 13- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 14- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 15- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto (PLN), asortyment wymieniony w specyfikacji, z wykorzystaniem wzoru-załącznik SIWZ Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiajacy nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować sytuację ekonomiczną i finansową poprzez wykazanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji. b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr2 do specyfikacji c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 z wykorzystaniem wzoru-załącznik nr3 niniejszej specyfikacji. d) Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- zawarte w treści druku oferta, e) Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - zawarte w treści druku oferta, f) kopia dokumentów rejestrowych, dopuszczających produkt do obrotu, Deklaracja CE dla oferowanego przedmiotu zamówienia, wpis /zgłoszenie zgodnie z daną klasą produktu (poświadczone za zgodność z oryginałem,dokument CE wydany przez jednostkę notyfikowaną dla przedmiotu zamówienia). g) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany produkt (przedmiot zamówienia) spełnia wszystkie wymagania wymienione w załączniku nr1- pakiet nr .., do specyfikacji, posiada dopuszczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, h) W przypadku produktów które nie podlegają cytowanej ustawie należy dołączyć stosowne pisemne oświadczenie oraz karty charakterystyki produktu wydane przez producenta . Prosimy o zaznaczenie której poz. pakietu dokumenty dotyczą Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ). i) materiały informacyjne, na podstawie których Zamawiający dokona oceny zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia ( katalogi, prospekty, opisy opracowane przez producenta w języku polskim). j) Oferta musi być całościowa i musi zawierać cały wymieniony asortyment w załączniku nr1- pakiet . k) Wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w innym języku niż polski powinny być załączone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości dostarczenie próbek zgodnie z zapisem w załączniku nr1-pakiet, w celu oceny zgodności przedmiotu zamówienia z opisem w specyfikacji. Próbki należy starannie opisać, zaznaczyć pozycję pakietu. Ocena jakości będzie przeprowadzona przez Komisję ds Jakości. Próbki należy złożyć w terminie składania oferty w pokoju nr22 w osobnej kopercie opisanej: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, Pawilon A, pokój nr22, ul. Langiewicza2, 25-381 Kielce, Próbki do przetargu-zakup i dostawa czujników, komór nawilżacza, osprzętu dotyczy Pakietu nr. Oferta musi być całościowa i musi zawierać asortyment wymieniony w załączniku- pakiet .Oprócz opisu w/w należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. Próbki nie podlegają zwrotowi.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia). 2)ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, 3)obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 1, 4)zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu wynikającego z harmonogramu, terminu rozpoczęcia i zakończenia), w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/Sprzedającego i Zamawiającego/Kupującego, przedłużenia się procedury przetargowej, 5)zmiany numeru konta, o którym mowa w § umowy. 6)zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, urzędowa zmiana stawek podatku VAT, z uwagi na niezależne od stron okoliczności tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, dotyczące osób reprezentujących strony, zmiana banków, zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie, numeru kat. produktu w przypadku zaprzestania produkcji przedmiotu zamówienia (udokumentowanej) z oferty, dopuszczając produkt zamienny pod warunkiem, że będzie on spełniał wszystkie parametry opisane przez Kupującego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, 25-381 Kielce, ul. Langiewicza 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, 25-381 Kielce, ul. Langiewicza 2.pokój nr22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Czujniki do pulsoksymetra Nellcor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujniki do pulsoksymetra Nellcor.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komora nawilżacza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komora nawilżacza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Osprzęt do inkubatora otwartego Babytherm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do inkubatora otwartego Babytherm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wkłucia centralne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłucia centralne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Formaldehyd 35%.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Formaldehyd 35%.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Osprzęt do inkubatora ATOM V-850,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do inkubatora ATOM V-850,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Osprzęt do respiratora Babylog 8000 plus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do respiratora Babylog 8000 plus.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Resuscytatory oraz części zamienne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Resuscytatory oraz części zamienne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Filtry do płynów, lipidów, Mannitolu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry do płynów, lipidów, Mannitolu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kapturki do termometru,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapturki do termometru,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Obwody oddechowe do aparatów do znieczulenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwody oddechowe do aparatów do znieczulenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zestawy do drenażu klatki piersiowej, wkłady workowe do ssaka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do drenażu klatki piersiowej, wkłady workowe do ssaka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Maski do tlenoterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski do tlenoterapii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Laryngoskop+łyżki noworodkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laryngoskop+łyżki noworodkowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Układy oddechowe do respiratora Babylog 8000plus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układy oddechowe do respiratora Babylog 8000plus.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.