eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › usługa szkolenia komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Mielec: usługa szkolenia komputerowego
Numer ogłoszenia: 174611 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, fax 017 7880069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkolenia komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa wymieniona w art.5 ust 1. punkt 8. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) dla osób bezrobotnych powyżej 25-go roku życia, pozostających w ewidencji bezrobotnych do 24 miesięcy od dnia ostatniej rejestracji, z wyłączeniem bezrobotnych absolwentów. 2.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne skierowane przez PUP w Mielcu, które nie posiadają przeciwwskazań lekarskich do wykonywania pracy na stanowisku związanym z przedmiotem zamówienia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP na badania lekarskie, PUP pokryje koszty tych badań. 3.Każdy uczestnik szkolenia ma mieć zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe wraz z odpowiednim oprogramowaniem pozwalającym w pełni zrealizować program szkolenia. 4.Zajęcia powinny odbywać się w następujące po sobie dni (bez sobót, niedziel i dni wolnych od pracy), po 5- 6 godzin dziennie, kończyć nie później niż o 18:00. 5.Szkolenie powinno kończyć się egzaminem (wliczonym w liczbę godzin szkolenia). 6.Po pozytywnym zaliczeniu szkolenia uczestnicy otrzymają: zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. 7.Wymagany termin realizacji: zakończenie do 30 listopada 2007r. 8.Wykonawca zapewnia dla wszystkich uczestników szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), bazę sprzętową zapewniającą płynną realizację szkolenia, zaplecze dydaktyczne i kadrę prowadzącą szkolenie posiadającą wymagane kwalifikacje, drobny poczęstunek, napoje zimne i gorące. 9.Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia: wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia, miejsc, w których odbywać się będą zajęcia dla uczestników szkolenia, materiałów dydaktycznych, dyplomów, zaświadczeń lub certyfikatów logo EFS, logo Unii Europejskiej i informacją o współfinansowaniu z EFS zgodnie z Wytycznymi /Jak promować projekty współfinansowane z EFS w ramach SPO RZL/dostępnymi na stronie: www.efs.gov.pl/Promocja+EFS 10.W przypadku, gdy szkolenie kończy się wydaniem świadectwa na formularzu wg obowiązującego wzoru / np. Ministerstwa Edukacji Narodowej/ itp. Wykonawca wyda dodatkowy dyplom spełniający wymogi informacyjne. 11.Każdy z uczestników szkolenia zostanie ubezpieczony przez Wykonawcę od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. 12.W przypadku lokalizacji szkolenia poza terenem miasta Mielca, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia dowóz na- i z- miejsca szkolenia, przy czym łączny czas dojazdu nie może przekraczać 3 godzin. 13.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych. 14.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania wszystkich oryginalnych dokumentów potwierdzających realizację szkolenia do 31 grudnia 2013 roku oraz poinformowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego szkolenia, a w przypadku zmiany miejsca archiwizacji ww. dokumentów, do zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części, z których każda część stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Zamawiający będzie udzielał zamówienia w częściach. Część 1: Podstawy obsługi komputera. Przewidywana liczba uczestników -20 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Liczba godzin szkolenia - 100 godzin lekcyjnych. Program szkolenia powinien obejmować: 1.Podstawy technik informacyjnych: Regulamin i przepisy bezpieczeństwa pracy z komputerem, Zestaw komputerowy: elementy zestawu komputerowego, urządzenia wewnętrzne i zewnętrzne, Przegląd oprogramowania: typy oprogramowania, systemy operacyjne, oprogramowanie użytkowe, Sieci komputerowe: podstawowe informacje, praca z dokumentami udostępnionymi w sieci, Wybrane zagadnienia prawa autorskiego, Bezpieczeństwo danych oraz archiwizacja danych. 2.Użytkowanie komputerów: Środowisko pracy w systemie Windows, Zarządzanie plikami i folderami, Wirusy komputerowe, Drukowanie dokumentów. 3.Przetwarzanie tekstu: Edytor tekstu- podstawowe ustawienie programu, Podstawowe operacje edycyjne, Wstawianie obiektów do dokumentu, Formatowanie dokumentu. 4.Arkusze kalkulacyjne: podstawowe operacje edycyjne, wprowadzanie danych, edycja danych, kolumny i wiersze, kopiowanie, wklejanie, szukanie, sortowanie danych, Arkusze i skoroszyty, Formuły i funkcje, Formatowanie komórek, Wykresy i diagramy, Formatowanie arkusza. 5.Usługi w sieciach informatycznych: Internet: nawigacja między stronami WWW, wyszukiwanie informacji, Poczta elektroniczna: zakładanie konta pocztowego, konfiguracja klienta poczty e-mail, odbieranie i wysyłanie listów elektronicznych, zarządzanie skrzynką pocztową. Część 2: Profesjonalna obsługa komputera. Przewidywana liczba uczestników -20 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Liczba godzin szkolenia - 100 godzin lekcyjnych. Program szkolenia powinien obejmować: 1.Podstawy technik informatycznych: Wprowadzenie (sprzęt, oprogramowanie, technologia informacyjna, typy komputerów, wydajność komputera), Sprzęt komputerowy - budowa komputera (procesor, pamięć wewnętrzna, urządzenia wejścia/wyjścia, pamięci masowe), Oprogramowanie (typy oprogramowania, systemy operacyjne, oprogramowanie użytkowe, interfejs graficzny, budowa i rozwój systemów komputerowych), Sieci komputerowe (sieci LAN i WAN, Intranet, Extranet, Internet, dostęp do Internetu), Bezpieczeństwo, zdrowie i środowisko pracy (ergonomia pracy na stanowisku komputerowym, ochrona zdrowia, ochrona środowiska naturalnego poprzez recykling zużytych materiałów eksploatacyjnych), Bezpieczeństwo danych (zagadnienia bezpieczeństwa danych, zagrożenia - wirusy i robaki komputerowe), Wybrane zagadnienia prawne (prawo autorskie, polskie regulacje prawne dotyczące ochrony danych osobowych) 2.Użytkowanie komputerów: Środowisko pracy (uruchomianie komputera i zamykanie systemu, podstawy pracy z graficznym interfejsem użytkownika), Zarządzanie plikami - podstawowe definicje, Personalizacja systemu (tworzenie skrótów na pulpicie, dodawanie własnych opcji do menu Start, ustalanie wyglądu pulpitu), Programy antywirusowe (obsługa programu antywirusowego, kwarantanna, usuwanie wirusów), Drukowanie (ustawianie parametrów wydruku, obsługa drukarek) 3. Przetwarzanie tekstów: Praca z edytorem tekstów, Edycja tekstu, Formatowanie tekstu, Formatowanie całego dokumentu (rozmiar i orientacja strony, marginesy, nagłówki i stopki, przypisy), Wstawianie obiektów, Korespondencja seryjna (tworzenie dokumentu oraz źródła danych, wstawianie pół do dokumentu, scalanie i drukowanie dokumentów). 4.Arkusze kalkulacyjne: Praca z aplikacją (pojęcia: wiersz, kolumna, komórka, arkusz; poruszanie się po arkuszu i skoroszytach, ustawienia programu), Praca z danymi w komórkach (wprowadzanie danych, zaznaczanie komórek, edycja danych, powielanie danych, szukanie i zamiana), Praca z arkuszami (nazywanie arkuszy, wstawianie nowych arkuszy, zabezpieczanie arkuszy), Formuły i funkcje, Formatowanie danych (formatowanie liczb i dat, formatowanie komórek), Wykresy i diagramy (tworzenie wykresów, modyfikacja danych, formatowanie wykresu), Formatowanie arkusza (ustawienia arkusza, przygotowanie do wydruku). 5.Bazy danych: Podstawowe informacje o relacyjnych bazach danych. 6.Grafika menedżerska i prezentacyjna: Praca z aplikacją (podstawowy tworzenia prezentacji, dobór kolorystyki oraz czcionek, określanie liczby i układu slajdów do treści wystąpienia, ustawienia programu), Tworzenie prezentacji (widok prezentacji, slajdy, szablony projektu, wzorzec slajdu), Teksty i ilustracje (formatowanie tekstu, wstawianie obrazków, tekstu ozdobnego, symboli, wzorów matematycznych), Osadzanie obiektów w prezentacji (tworzenie wykresów, wykorzystanie schematów organizacyjnych, budowanie obiektów graficznych z autokształtów, wstawianie muzyki i filmów), Animacje (animacje wbudowane, przejścia slajdów, dodawanie efektów dźwiękowych), Przygotowanie pokazu slajdów (przygotowanie prezentacji, zapis notatek, opcje i ustawienia wydruku prezentacji, zapis i uruchamianie prezentacji). 7. Usługi w sieciach informatycznych: Internet (podstawowe pojęcia, usługi w sieci, bezpieczeństwo, praca z przeglądarką, ustawienia programu), Nawigacja miedzy stronami WWW, Wyszukiwanie informacji (wykorzystanie katalogów stron internetowych, użycie wyszukiwarek, zapis stron, wydruk informacji), Biznes elektroniczny (dokonywanie zakupów w sklepach internetowych, obsługa kont w bankach elektronicznych, zasady bezpieczeństwa), Poczta elektroniczna, Korespondencja elektroniczna (odbiór i odczytywanie poczty, odpowiadanie na listy, przygotowanie listów i ich wysyłanie), Zarządzanie skrzynką pocztową (listy odebrane, wysłane, skasowane, przygotowywane; książka adresowa, tworzenie podfolderów na listy odebrane, wydruk listów). Część 3: Grafika komputerowa i tworzenie stron www. Przewidywana liczba uczestników -10 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Liczba godzin szkolenia - 80 godzin lekcyjnych. Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia: 1. HTML, 2. Wprowadzenie, struktura dokumentu, 3. Formatowanie tekstu, 4. Tabele, grafiki, hyperlinki, znaki specjalne, schemat blokowy, poprawność kodu, 5. CSS, 6. Wprowadzenie, załączanie zewnętrznych arkuszy styli, 7. Struktura dokumentu i dziedziczenie styli, 8. Formatowanie tekstu za pomocą CSS, 9. Rozmieszczenie elementów na stronie, 10. Formatowanie dla różnych mediów, 11. Opis gotowego systemu portalowego, przedstawienie jego wad i zalet, 12. Instalacja systemu na serwerze i wstępna konfiguracja, 13. Programy graficzne w tworzeniu stron internetowych: Środowisko Adobe Photoshop i Adobe ImageReady, Wstęp do zastosowania Adobe Photoshop i Adobe ImageReady w projektowaniu stron internetowych, Środowisko Macromedia Flash, Wstęp do zastosowania programu Macromedia Flash w projektowaniu stron internetowych. Część 4: AUTO-CAD Przewidywana liczba uczestników -10 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Liczba godzin szkolenia - 80 godzin lekcyjnych. Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia: 1. Wprowadzenie do środowiska AutoCad. 2. Podstawowe narzędzia ZOOM. 3. Rysowanie obiektów 2D: Podstawowe narzędzia do tworzenie elementów dwuwymiarowych, Podstawowe narzędzie do modyfikacji rysunku. 4. Właściwości obiektów: CECHY - Właściwości obiektów, Uchwyty: koniec linii, środek linii, środek okręgu, kwadranty, Współczynniki skali linii. 5. Warstwy: Menadżer warstw, Przenoszenie obiektów na inne warstwy. 6. Tekst: Tekst jednowierszowy, Tekst wielowierszowy, Edycja tekstu. 7. Rysowanie precyzyjne: Pasek statusowy, Punkty charakterystyczne obiektów - informacje dodatkowe. 8. Wymiarowanie. 9. Bloki: Idea bloków, Rodzaje bloków. 10. Drukowanie. 11. Centrum danych projektowych: Cel stosowania, Uruchamianie, Opis okna graficznego, Wstawianie różnych obiektów z innych rysunków, Posługiwanie się jednostkami, Tworzenie palety narzędzi, Wyszukiwanie. 12. Paleta narzędzi 13. Rodzaje modelowania: Modelowanie Powierzchniowe, Modelowanie bryłowe, Modyfikacja obiektów 3D. 14. Oglądanie rysunku w przestrzeni: Kierunki ortogonalne, Definiowanie własnych kierunków patrzenia, Narzędzia ułatwiające orientację: Kompas, Siatka, Symbol układu współrzędnych, Cieniowanie, Perspektywa, 3D Orbit, Kamera - wprowadzenie w ruch kamery, Płaszczyzny tnące, Degradacja obrazu, Punkty obserwacji. 15. Lokalny układ współrzędnych: Tworzenie nowych Lokalnych Układów Współrzędnych, Menadżer LUW, Powiązanie widoku z układem współrzędnym. 16. Właściwości rzutni. 17. Rendering: Informacje ogólne, Materiał, Światło, Sceny, Tła, Opcje renderingu, Tworzenie zdjęć, Mgła, Krajobraz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.33.10 - Usługi szkolenia komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobamizdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których Zamawiający żądał na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykaz żądanych oświadczeń i dokumentów został zamieszczony w Rozdziale XII SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1), 2), 3), 4), to po bezskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert -złożonego w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - na potwierdzenie warunku wymienionego w rozdziale XI SIWZ pkt 1, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast w przypadku gdy w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, dokument ten zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, wg załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji - złożonego w formie oryginału i podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy- na potwierdzenie warunku wymienionego w rozdziale XI SIWZ pkt 1,2,3. 3) oświadczenia Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji - złożonego w formie oryginału i podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy- na potwierdzenie warunku wymienionego w rozdziale XI SIWZ pkt 4. 4) zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej wydanego w 2007r. - złożonego w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - na potwierdzenie warunku wymienionego w rozdziale XI SIWZ pkt 1 i 2, 5) oświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wg załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji- złożonego w formie oryginału i podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy- na potwierdzenie warunku wymienionego w rozdziale XI pkt 3. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZŁOŻENIA OFERTY WSPÓLNEJ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Oznacza to możliwość złożenia jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm. 1) W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być dołączony do oferty i zawierać w szczególności:a) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy (należy podać znak i nazwę postępowania np. PP.3410-7/07 Część 1: Podstawy obsługi komputera),b) wskazanie wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,c) ustanowionego Pełnomocnika,d) zakres umocowania Pełnomocnika, obejmujący przede wszystkim: reprezentowanie wszystkich Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,zaciąganie zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców, złożenie oferty wspólnej, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również przez tego Wykonawcę, który zostanie ustanowiony Pełnomocnikiem Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału.Nie dołączenie do oferty pełnomocnictwa w wymaganej formie skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2) Oferta winna być złożona w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie i winna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich partnerów konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców (zgodnie z art. 23 ustawy). 5) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: a) oddzielnych aktualnych odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert -złożonych w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika konsorcjum,b) oddzielnych oświadczeń partnerów konsorcjum o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji - złożonych w formie oryginału i podpisanych przez pełnomocnika konsorcjum, c) wspólnego oświadczenia, że Wykonawcy występujący wspólnie łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji - złożonego w formie oryginału i podpisanego przez pełnomocnika konsorcjum, d) zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej wydanych w 2007r. - złożonego w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika konsorcjum, e) oddzielnych oświadczeń o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wg załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji- złożonych w formie oryginału i podpisanych przez pełnomocnika konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20
  • 3. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.mielec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ul.F. Chopina 16A 39-300 Mielec woj. podkarpackie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ul. F. Chopina 16A 39-300 Mielec Sekretariat - pokój numer 19 I-sze piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia realizowane w ramach projektu Sukces Blisko współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 1.3 Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004 - 2006

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podstawy obsługi komputera..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawy obsługi komputera. Przewidywana liczba uczestników -20 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Liczba godzin szkolenia - 100 godzin lekcyjnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.33.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20
    • 3. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profesjonalna obsługa komputera..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalna obsługa komputera. Przewidywana liczba uczestników -20 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Liczba godzin szkolenia - 100 godzin lekcyjnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.33.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20
    • 3. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grafika komputerowa i tworzenie stron www..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grafika komputerowa i tworzenie stron www. Przewidywana liczba uczestników -10 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Liczba godzin szkolenia - 80 godzin lekcyjnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.33.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20
    • 3. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: AUTO-CAD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AUTO-CAD Przewidywana liczba uczestników -10 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Liczba godzin szkolenia - 80 godzin lekcyjnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.33.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20
    • 3. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.