Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-24
Gliwice: Wykonanie oddzielnej instalacji wodnej przeciwpożarowej w budynku szkoły.
Numer ogłoszenia: 174568 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych, ul. Chorzowska 5, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 230-68-31 do 35, fax 032 230-68-31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsti.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oddzielnej instalacji wodnej przeciwpożarowej w budynku szkoły..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oddzielnej instalacji wodnej przeciwpożarowej w budynku szkoły w skład którego wchodzi: 1.Zewnętrzna sieć p. pożarowa. W zakres robót wchodzą: -pomiary w terenie, -wykopy liniowe, -wykonanie podłoża z piasku pod wodociąg, -ułożenie i montaż wodociągu, -montaż armatury, -montaż wyposażenia technologicznego, -wykonanie prób szczelności i dezynfekcji rurociągu, -zasypywanie wykopów, -oznakowanie przyłącza w terenie, -odwodnienie wykopów, -wykonanie prób i badań, -wykonanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej. 2.Wewnętrzna instalacja p. pożarowa. W zakres robót wymienionych powyżej wchodzą: -pomiary, -roboty murarskie i wykończeniowe, -ułożenie i montaż instalacji wodociągowej, -montaż hydrantów, -montaż zaworów odcinających, -montaż zaworów spustowych, -wykonanie podwieszeń przewodów wodnych, -wykonanie oznakowania instalacji. Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. Przed opracowaniem oferty wskazana jest wizja obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: 1.Opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ZAŁĄCZNIK NR 7 do specyfikacji. 2.Przedmiar robót - ZAŁĄCZNIK NR 8 do specyfikacji. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w poniższym opracowaniu: 1.Przedmiar robót - ZAŁĄCZNIK NR 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki przystąpienia do postępowania: 1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnej z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność w zakresie objętym zamówieniem. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a.wykonanie przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) robót o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - wykonanie co najmniej dwóch robót o wartości co najmniej 50 000 złotych brutto każda. b. dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem - kierownik robót uprawniony w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń, staż minimum 3 lata, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów, 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca winien dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ad.1. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: ·oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ·w przypadku spółki cywilnej oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad.2.a. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: wykaz robót instalacyjnych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) robót o charakterze odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom instalacyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z referencjami od poprzednich zamawiających; Ad.2 b. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: ·wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem ich doświadczenia zawodowego, stażu pracy i kwalifikacji zawodowych (uprawnienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów). W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny, potencjał kadrowy i doświadczenie zawodowe podlegają sumowaniu. Ad.3. Ocena spełnienia tego warunku - złożenie oświadczenia o posiadaniu niezbędnych środków dla realizacji przedmiotu zamówienia. Ad.4 Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie następujących dokumentów: ·oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) o treści zgodnej ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z zaświadczeniem z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia te warunki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl w dziale /Ogłoszenia i komunikaty/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia: do odbioru w administracji szkoły, pokój nr 129, w godz. 8.00-14.30, tel.: 032-230-68-31 do 35, fax: 032-230-68-31,lub za pośrednictwem poczty..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Miejsce składania ofert: sekretariat, pokój nr 139..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie modernizacji pokrycia dachowego budynku MZUK przy ul. Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach - z prawem opcji
- 4WOG-1200.2712.40.2024 Dostawa materiałów budowlanych do SOI Opole
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego (1)
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
- [4WOG.1200-2712.33.2024] Roboty bud., 5 cz.:1.Rem. dachu bud. 36 Lasowice; 2.Rem. dachu 36 Lasowice; 3.Napr. elew.bud.41 Lubliniec; 4.Napr.i kons. bud. Wideostrz. Lubliniec; 5.Rem. ogrodz. Krapkowice.
- 107-P-24 Sukcesywna dostawa mebli medycznych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Termomodernizacja i przebudowa Hali Sportowej
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.