eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › Przebudowa ulicy Składowej i Rzemieślniczej w Zamościu gm. Szubin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-05

Szubin: Przebudowa ulicy Składowej i Rzemieślniczej w Zamościu gm. Szubin
Numer ogłoszenia: 174537 - 2016; data zamieszczenia: 05.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88307 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3910700, faks 52 384 80 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Składowej i Rzemieślniczej w Zamościu gm. Szubin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Składowej i Rzemieślniczej w Zamościu gm. Szubin, zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie nowej nawierzchni jezdni o szerokości 5,00 m, na odcinku od km 0+000 (od skrzyżowania z ulicą Bydgoską) do km 0+323,80 (do skrzyżowania z ulicą Rzemieślniczą) - ulica Składowa, 2) wykonanie nowej nawierzchni jezdni o szerokości 5,00 m, na odcinku od km 0+323,80 (od skrzyżowania z ulicą Składową) do km 0+525,80 (do ulicy Leśnej) - ulica Rzemieślnicza, 3) wykonanie nowych nawierzchni istniejących zjazdów, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy, 4) wykonanie nowej nawierzchni ciągów pieszych, o szerokości 1,50 m, na odcinku od km 0+020,50 do km 0+219,40 w ulicy Składowej, po stronie prawej jezdni, 5) wykonanie nowej nawierzchni ciągów pieszych, o szerokości 2,00 m, na odcinku od km 0+000 do km 0+041,80, oraz od km 0+195,85 do km 0+309,90 w ulicy Składowej, po stronie lewej jezdni, 6) wykonanie poboczy o szerokości 0,75 m, 7) wykonanie rowów odparowujących o szerokości 1,00 m i głębokości 0,50 m, 8) wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu - 4 progów zwalniających, 9) obsługa geodezyjna: wytyczenie i powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, w tym: a) powykonawcza inwentaryzacja wykonanej powierzchni jezdni, chodników, zjazdów w m2, b) długość wbudowanych obrzeży i krawężników w mb. Dokonanie obmiarów powykonawczych winien zatwierdzić uprawniony geodeta, 10) wykonanie i montaż tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi, zawartymi w Księdze wizualizacji znaku PROW 2014 - 2020 (link do strony dokumentu http://www.minrol.gov.pl/Wsparcie-rolnictwa/Program-Rozwoju-Obszarow-Wiejskich-2014-2020/Dzialania-informacyjne-PROW-2014-2020/Ksiega-wizualizacji-i-logotypy) 11) wykonanie wszystkich robót ujętych w dokumentacji projektowej, 12) opracowanie, zatwierdzenie i wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Projekt winien być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i zatwierdzony przez właściwy organ oraz poniesienie kosztów związanych z czasową oraz stałą organizacją ruchu. 13) Opracowanie kosztorysu różnicowego, dodatkowego o ile zaistnieje taka okoliczność oraz kosztorysu powykonawczego po zakończeniu realizacji zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami, normami oraz na warunkach określonych we wzorze umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz robót dodatkowych w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Przewiduje się także możliwość rezygnacji przez Zamawiającego z wykonywania części (elementów) przedmiotu zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia (tzw. roboty zaniechane). 5. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia; b) powodujące poprawienie parametrów technicznych; c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 3,4,5 muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Inspektora nadzoru oraz Zamawiającego w porozumieniu z projektantem i docelowym użytkownikiem. 7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w terminie określonym w niniejszej SIWZ. 8. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 30 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały i wyroby, dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych tj. takich, które mają te same parametry, cechy funkcjonalne, co wskazane w dokumentacji. Ich jakość nie może być gorsza od jakości określonych w dokumentacji produktów oraz powinny mieć parametry nie gorsze niż produkty wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 9. Roboty będą wykonywane w oparciu o zgłoszenie na przebudowę, którego kopię zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy. 10. Wymaga się, aby roboty prowadzone były w sposób niepowodujący nadmiernych utrudnień dla osób korzystających z terenów przylegających do pasa drogowego drogi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRAKCJA PRKiI S.A., ul. Złota 59, XVIIIp., 00-120 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 637122,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 514243,36

  • Oferta z najniższą ceną: 514243,36 / Oferta z najwyższą ceną: 974478,30

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.