eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnożyły › budowa drogi gminnej w miejscowości Łagiewniki od km 0+000 dokm 1+862,50 - długość 1 862,50 mb - I etap od km 0+ooo do km 1+350,00

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-19

POZYCJA 17440

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Czarnożyły: budowa drogi gminnej w miejscowości Łagiewniki od km 0+000 dokm 1+862,50 - długość 1 862,50 mb - I etap od km 0+ooo do km 1+350,00 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Czarnożyły, do kontaktów: Andrzej Łebek, Czarnożyły 48, 98-310 Czarnożyły, woj. łódzkie, tel. 043 8416804, fax 043 8416281, e-mail: ug_czarnozyly@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.czarnozyly.akcessnet.net Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi gminnej w miejscowości Łagiewniki od km 0+000 dokm 1+862,50 - długość 1 862,50 mb - I etap od km 0+ooo do km 1+350,00. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Czarnożyły, miejscowość Łagiewniki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wyrównanie i wyprofilowanie istniejacej podbudowy - 6750 m2. 2.Ułożenie warstwy wyrównujacej z kruszywa łamanego niesortowanego o uziarnieniu 0/32,5 mm z uwałowanie w ilości 1233 m3. 3. Ułożenie warstwy nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mmi grubości 5 cm - 7 075 m2. 4.Utwardzenie poboczy kruszywem łamanym niesortowanym o uziarnieniu 0/31,5 mmgr. 10cm - 1309 m2. 5.Wykonanie przepustów drogowych fi 60 - szt.3 o łącznej dł. 27 m. 6.Zjazdy gospodarcze - nawierzchnia z kruszywa łamanego niesortowanego ouziarnieniu 0/31,5 mm. gr. 10 cm - 210 m2. 7.Ułożenie rur betonowych fi 40 - 45 m.,fi 50 - 40 m.pod zjazdami gospodarczymi. 8. Ułożenie ścieku z elementów betonowych korytkowych 60x50x20 - 78 m. 9. Ustawienie słupków szt.3 i zamontowanie znaków drogowych w ilości szt.4. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: jak w punkcie III.2 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Wyrównanie i wyprofilowanie istniejacej podbudowy - 6750 m2. 2.Ułożenie warstwy wyrównujacej z kruszywa łamanego niesortowanego o uziarnieniu 0/32,5 mm z uwałowanie w ilości 1233 m3. 3. Ułożenie warstwy nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mmi grubości 5 cm - 7 075 m2. 4.Utwardzenie poboczy kruszywem łamanym niesortowanym o uziarnieniu 0/31,5 mmgr. 10cm - 1309 m2. 5.Wykonanie przepustów drogowych fi 60 - szt.3 o łącznej dł. 27 m. 6.Zjazdy gospodarcze - nawierzchnia z kruszywa łamanego niesortowanego ouziarnieniu 0/31,5 mm. gr. 10 cm - 210 m2. 7.Ułożenie rur betonowych fi 40 - 45 m.,fi 50 - 40 m.pod zjazdami gospodarczymi. 8. Ułożenie ścieku z elementów betonowych korytkowych 60x50x20 - 78 m. 9. Ustawienie słupków szt.3 i zamontowanie znaków drogowych w ilości szt.4. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8 000 PLN (słownie:osiem tysięcy ) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z formułą /spełnia- nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawozamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 4. Wykaz osób,które będą kierować wykonywaniem zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 6 do SIWZ. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, wymienione w wykazie o którym mowa w pkt. 4, posiadają wymagane uprawnienia:posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót o specjalności budowy dróg i obiektów mostowych z aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokunentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 2-wie roboty tożsame o wartości minimum 400 000 zł. każda z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 7 do SIWZ. 7. Aktualne zaśwaidczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń(minimum),jaki dysonuje (własne lub wynajęte )wykonawca z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 5 do SIWZ; - równiarka samojezdna - szt.1.,rozścielacz do układania masy - szt.1.,walec stalowy - 10 t. - szt.1.,walec ogumiony - szt.1.,kombajn do powierzchniowego utrwalania nawierzchni emulsją - szt.1.,koparko-ładowarka - szt.1.,samochód samowyładowawczy - szt.2. 9. Informacja banku lub spóldzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowj, potwierdzajaca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę równą co najmniej 500 000 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert. 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia. 11. Informacja o podwykonawcach - jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców musi wskazać ich nazwę,rodzaj powierzonej części zamówienia z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnozyly.akcessnet.net. Opłata: 35 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata dotyczy pobrania SIWZ w formie papierowej, płatność gotówką w kasie Urzędu Gminy w Czarnożyłach, za zaliczenie pocztowym lub przelewem na konto BS Biała O/Czarnożyły 52 9244 0003 0000 1283 2000 0040. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 10:10, Urzad Gminy w Czarnożyłach, sala konferencyjna - pok.Nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.