eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › DOM POMOCY SPOŁECZNEJ MIANOCICE 32 -210 KSIĄŻ WIELKI ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14.000 EURO na wykonanie robót budowlanych na obiekcie DPS w Mianocicach.



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Miechów: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ MIANOCICE 32 -210 KSIĄŻ WIELKI ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14.000 EURO na wykonanie robót budowlanych na obiekcie DPS w Mianocicach.
Numer ogłoszenia: 174398 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3821110, fax 041 3821118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ MIANOCICE 32 -210 KSIĄŻ WIELKI ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14.000 EURO na wykonanie robót budowlanych na obiekcie DPS w Mianocicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie nawierzchni na chodnikach, parkingach i drogach dojazdowych t.j. 1. Roboty rozbiórkowe mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia gr. 15 cm w ilości ok. 400 m2 mechaniczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej (trylinki) w ilości ok. 293 m2 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 15 cm w ilości ok. 352 m2 wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi z terenu budowy w ilości 97 m3 1. Roboty przygotowawcze pod ułożenie kostki koryta głębokości 30 cm pod jezdnie i parkingi w gruncie kat. II - VI w ilości ok. 293 m2 koryta głębokości 20 cm pod chodniki w gruncie kat. III - IV w ilości ok. 351 m2 koryta wykonane na poszerzeniach jezdni głębokości 30 cm w gruncie kat.II- IV w ilości ok. 33 m2 mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w ilości ok. 415 m2 ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej w ilości ok. 350 m 2. Drogi dojazdowe i place: podbudowa z żużla wielkopiecowego gr. 20 cm w ilości ok. 677 m2 dolna warstwa z żużla wielkopiecowego o grubości po zagęszczeniu 12 cm w ilości ok. 710 m2 warstwa podsypkowa z piasku gr. 3 cm w ilości ok. 677 m2 nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm układana na podsypce cementowo - piaskowej w ilości ok. 677 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 1.500,- zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 7 kwietnia 2006r. (Dz. U. z dnia 10 maja 2006 r. Nr 79, poz. 551) Prawo zamówień publicznych, ponadto wykonawcy muszą spełnić warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) o treści zał. nr 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) oświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej; c) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy, kierownicy robót, którzy będą wykonywać przedmiot zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. okres gwarancji (powyżej okresu wymaganego w SIWZ) - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps_mianocice.w.interia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ MIANOCICE 32 -210 KSIĄŻ WIELKI.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 12:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ MIANOCICE 32 -210 KSIĄŻ WIELKI.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uprawnione osoby do kontaktów z Oferentami : - mgr Stanisław Krochmal - Dyrektor DPS - Beata Bochenek - pracownik DPS tel. (041) 383 80 22, (041) 383 82 10 dps_mianocice@interia.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.