Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-29
Gródek nad Dunajcem: WYTWARZANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW DLA DZIECI W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I GIMNAZJACH NA TERENIE GMINY GRÓDEK NAD DUNAJCEM W II PÓŁROCZU 2008 ROKU.
Numer ogłoszenia: 174335 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 4401035, fax 018 4401035 w. 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.sacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYTWARZANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW DLA DZIECI W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I GIMNAZJACH NA TERENIE GMINY GRÓDEK NAD DUNAJCEM W II PÓŁROCZU 2008 ROKU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I : Przygotowanie i dostarczenie do szkół 14 440 kanapek dla dzieci sporządzonych na podstawie jadłospisu - załącznik nr 1 do projektu umowy ,w następujących szkołach i ilościach . 1. Szkoła Podstawowa Roztoka-Brzeziny - 27 kanapek wydawanych dziennie 2. Filia Szkoły w Roztoce Brzezinach (Tropie)- 5 kanapek wydawanych dziennie 3. Szkoła Podstawowa w Lipiu - 31 kanapek wydawanych dziennie 4. Szkoła Podstawowa w Siennej - 52 kanapki wydawane dziennie 5. Zespól Szkół w Jelnej - 75 kanapek wydawanych dziennie. Ogółem przez 76 dni po średnio 190 kanapek. CZĘŚĆ II : Przygotowanie i wydawanie 9.120 ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Podolu - Górowej tj. 120 posiłków dziennie - załącznik nr 3 do projektu umowy . CZĘŚĆ III: Przygotowanie i wydawanie 5.320 ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Rożnowie tj. 70 posiłków dziennie - załącznik Nr 3 do projektu umowy . CZĘŚĆ IV : Przygotowanie i wydawanie 6.080 ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Gródku n/Dunajcem tj. 80 posiłków dziennie - załącznik Nr 3 do projektu umowy . CZĘŚĆ V - Dostarczenie do szkół cukru, herbaty oraz soku -cytrynki- zał. nr 2 do umowy Termin płatności za część V: do 14 dni po wykonaniu zadania i przedstawienia faktury wraz z potwierdzeniem przez dyrektora szkoły. Dopuszczalna jest realizacja zadania w transzach .Pierwsza dostawa tj. 35% zamówienia ma nastąpić do 02.09.2008 , druga 35% do 15.10.2008 i trzecia 30% do 15 .11.2008 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty (zmniejszenia) ilości posiłków w zależności od bieżących potrzeb. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa , w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz.U. Nr 171, poz. 1225 z póź. zm./ oraz w przepisach wykonawczych Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zamówień uzupełniających nie przekraczających swą wielkością 20 % wartości zamówienia podstawowego, w szczególności jeśli zajdzie potrzeba zwiększenia liczby wydawanych posiłków w szkołach podstawowych i gimnazjach ze względu na większą liczbę dzieci objętych dożywianiem
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Oryginalny kod CPV: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu nieograniczonym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4 ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły
na podstawie dostarczonych dokumentów. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Dostawcy obowiązani są złożyć następujące
dokumenty:
1.Dokumenty i oświadczenia wymagane:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1
- formularz cenowy - załącznik nr2
- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3
- wypełniony i zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 4 z akceptacją jadłospisu - zał. Nr1 do umowy lub zał. Nr 3 do umowy lub zał. Nr 2 do umowy .
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
- pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub postępowaniu i zawarciu umowy
- oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna , pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Wyżej wymienione dokumenty
mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osobą uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem Na żądanie zamawiającego w przypadku wyboru oferty wspólnej na wykonawcę , zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał podpisania umowy regulującej współpracę podmiotów składającego wspólną ofertę w zakresie objętym przedmiotem zamówienie. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodek.sacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem 33-318 Gródek nad Dunajcem woj. małopolskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 09:00, miejsce: dziennik podawczy Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem 33-318 Gródek nad Dunajcem woj. małopolskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I : Przygotowanie i dostarczenie do szkół 14 440 kanapek dla dzieci sporządzonych na podstawie jadłospisu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I : Przygotowanie i dostarczenie do szkół 14 440 kanapek dla dzieci sporządzonych na podstawie jadłospisu - załącznik nr1 do projektu umowy ,w następujących szkołach i ilościach . 1. Szkoła Podstawowa Roztoka-Brzeziny - 27 kanapek wydawanych dziennie 2. Filia Szkoły w Roztoce Brzezinach (Tropie)- 5 kanapek wydawanych dziennie 3. Szkoła Podstawowa w Lipiu - 31 kanapek wydawanych dziennie 4. Szkoła Podstawowa w Siennej - 52 kanapki wydawane dziennie 5. Zespól Szkół w Jelnej - 75 kanapek wydawanych dziennie. Ogółem przez 76 dni po średnio 190 kanapek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II : Przygotowanie i wydawanie 9 120 ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Podolu - Górowej tj. 120 posiłków dziennie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II : Przygotowanie i wydawanie 9 120 ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Podolu - Górowej tj. 120 posiłków dziennie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III: Przygotowanie i wydawanie 5.320 ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Rożnowie tj. 70 posiłków dziennie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III: Przygotowanie i wydawanie 5.320 ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Rożnowie tj. 70 posiłków dziennie - załącznik Nr 3 do projektu umowy ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV : Przygotowanie i wydawanie 6.080 ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Gródku n/Dunajcem tj. 80 posiłków dziennie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IV : Przygotowanie i wydawanie 6.080 ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Gródku n/Dunajcem tj. 80 posiłków dziennie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V - Dostarczenie do szkół cukru, herbaty oraz soku-
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ V - Dostarczenie do szkół cukru, herbaty oraz soku
: Dostarczenie cukru 696 kg Dostarczenie soku - Cytrynki 90 l Dostarczenie herbaty granulowanej 20,90 kg Termin płatności za część V: do 14 dni po wykonaniu zadania i przedstawienia faktury wraz z potwierdzeniem przez dyrektora szkoły. Dopuszczalna jest realizacja zadania w transzach .Pierwsza dostawa tj. 35% zamówienia ma nastąpić do 02.09.2008 , druga 35% do 15.10.2008 i trzecia 30% do 15 .11.2008 r.. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 15 we Wrocławiu.
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
- Dożywianie dzieci w Gminnym Przedszkolu nr 1 w Dobrej
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLCÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.