eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przetarg nieograniczony na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych przebudowy fragmentu budynku PWST przy ul. Straszewskiego 21-22 w Krakowie w zakresie wydzielenia pożarowego klatek schodowych - ewakuacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-13

Kraków: Przetarg nieograniczony na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych przebudowy fragmentu budynku PWST przy ul. Straszewskiego 21-22 w Krakowie w zakresie wydzielenia pożarowego klatek schodowych - ewakuacyjnych
Numer ogłoszenia: 174186 - 2015; data zamieszczenia: 13.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76375 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego w Krakowie, ul. Straszewskiego 21-22, 31-109 Kraków, woj. , tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych przebudowy fragmentu budynku PWST przy ul. Straszewskiego 21-22 w Krakowie w zakresie wydzielenia pożarowego klatek schodowych - ewakuacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy fragmentu budynku Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L. Solskiego, położonego przy ul. Straszewskiego 21-22 w Krakowie, w zakresie wydzielenia pożarowego klatek schodowych - ewakuacyjnych w celu dostosowania części budynku do wymagań postanowienia KW PSP w Krakowie z dn. 10.08.2012 r. Zakres prac obejmuje klatki schodowe oznaczone w dokumentacji projektowej jako klatka 2 i klatka 3, klatka 1 nie wchodzi w zakres zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: roboty rozbiórkowe, budowlane, instalacyjne, izolacyjne, wykończeniowe, opisane szczegółowo w dokumentacji projektowej. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową (projektem wykonawczym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zwaną dalej w skrócie STWiOR, przedmiarem). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załączniki A, B i C do SIWZ, będące jej integralną częścią: A - projekt wykonawczy, B - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, C - przedmiar. 3.Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa. 4.Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność, załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto, jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SIWZ oraz, o ile to niezbędne, uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji administracyjnych wydanych przez właściwe organy administracji publicznej, a także inne instytucje lub podmioty. 5.Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z przyszłym terenem budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. W celu zapoznania się z przyszłym miejscem robót należy skontaktować się z p. Janem Kubackim, nr tel. 12 422 18 55, w. 27 i 28 lub z p. Krzysztofem Pernalem, nr tel. 12 422 18 55, w. 29, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00. 6.Roboty wykonywane będą w obiekcie czynnym i użytkowanym do 23 lipca 2015 r. przez 7 dni w tygodniu w godz. 8:00 - 21:30, a po 23 lipca 2015 r. przez 5 dni w tygodniu w godz. 8.00-16.00. Wymagana będzie duża staranność w utrzymaniu porządku w budynku oraz zabezpieczenie elementów narażonych na zniszczenie. 7.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie: od zawarcia umowy do 10 września 2015 r. 8.Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zainstalowane w ramach ich realizacji elementy i urządzenia, liczony od daty odbioru całości zamówienia oraz dokonywanie własnym staraniem i na koszt Wykonawcy przeglądów gwarancyjnych wynikających z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, naprawa zainstalowanych elementów i urządzeń oraz usuwanie usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji, szczegółowo opisane we wzorze umowy, zapewniając ciągłość ich funkcji, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę będzie podlegać ocenie w kryterium: gwarancja. 9.Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy, wyliczoną na podstawie indywidualnej kalkulacji. Cena ryczałtowa brutto musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej wraz ze STWiOR i przedmiarem oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy. 10.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym w przypadku oferowania materiałów, urządzeń i wyposażenia równoważnych w stosunku do określonych w SIWZ (w dokumentacji projektowej) zobowiązany jest dołączyć do oferty zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia, ze wskazaniem producenta, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń, w celu oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. Jeśli Wykonawca nie dołączy w/w zestawienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca w cenie ryczałtowej oferty oferuje materiały, urządzenia i inne elementy określone w SIWZ. 11.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). W przypadku robót budowlanych Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania realizację zamówienia przez podwykonawców, w zakresie określonym w ofercie Wykonawcy, dalszym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego po uprzednim przedłożeniu mu również zgody Wykonawcy. 12.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.42.11.40 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMSET sp. z o.o., ul. Skośna 12, 30-383 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100397,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 135300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.