Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-22
Kętrzyn: Dostawa sprzętu i urządzeń do zabezpieczenia szkoleń w zakresie obsługi urządzeń optoelektronicznych
Numer ogłoszenia: 174156 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie , ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 750 31 88, faks 89 750 37 54.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i urządzeń do zabezpieczenia szkoleń w zakresie obsługi urządzeń optoelektronicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do zabezpieczenia szkoleń w zakresie obsługi urządzeń optoelektronicznych prowadzonych przez Centrum Szkolenia Straży Granicznej. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów: 3.1. Zestaw nr 1 - Przenośny system ochrony perymetrycznej - 1 kpl 3.2. Zestaw nr 2 - Kamery GSM wraz z zewnętrznym oświetlaczem podczerwieni - 2 kpl 3.3. Zestaw nr 3 - Radiotelefony cyfrowe (nasobne) - 10 kpl.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.27.00.00-6, 32.32.35.00-8, 32.23.60.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dotyczy zestawu nr 1, 2 i 3: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) w zakresie zmiany terminu realizacji - gdy opóźnienie terminów realizacji zobowiązań umownych wystąpiło na skutek działania siły wyższej, o której mowa w § 8; 2) w zakresie zmiany wynagrodzenia - gdy zmiana ta związana jest ze zmianą stawki podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego; 3) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego - nie stojących w sprzeczności z treścią oferty, na podstawie której zawarto niniejszą umowę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.strazgraniczna.pl/zamowienia-publiczne/ogloszone
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego-Kancelaria Jawna-pokój 118 lub przesłać na adres: W-MOSG, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki finansowe pochodzące z Unii Europejskiej (75 % wartości przedmiotu zamówienia) oraz dofinansowania krajowego (25 % wartości przedmiotu zamówienia) w ramach Programu Rocznego FGZ Alokacja 2012, projekt FGZ-12-3511 pt. Szkolenie z zakresu obsługi urządzeń optoelektronicznych dla funkcjonariuszy Straży Granicznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przenośny system ochrony perymetrycznej - 1 kpl.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do zabezpieczenia szkoleń w zakresie obsługi urządzeń optoelektronicznych prowadzonych przez Centrum Szkolenia Straży Granicznej - przenośny system ochrony perymetrycznej w ilości 1 kpl 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.27.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kamery GSM wraz z zewnętrznym oświetlaczem podczerwieni - 2 kpl.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do zabezpieczenia szkoleń w zakresie obsługi urządzeń optoelektronicznych prowadzonych przez Centrum Szkolenia Straży Granicznej - kamery GSM wraz z zewnętrznym oświetlaczem podczerwieni w ilości 2kpl 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Radiotelefony cyfrowe (nasobne) - 10 kpl.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do zabezpieczenia szkoleń w zakresie obsługi urządzeń optoelektronicznych prowadzonych przez Centrum Szkolenia Straży Granicznej. - radiotelefony cyfrowe (nasobne) w ilości 10 kpl. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.60.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Modernizacja placu zabaw w parku przy ul. Parkowej
- Remont i modernizacja budynków placówek oświatowych powiatu kętrzyńskiego
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego (II postępowanie)
- Podniesienie jakości i bezpieczeństwa udzielania świadczeń dla pacjentów CZP poprzez wdrożenie systemu do monitoringu ciągłego i rejestracji zdarzeń medycznych
- Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstaw. w Wielopolu Skrzyńskim
- Zakup wraz z dostawą sprzętu na potrzeby zapewnienia funkcjonowania systemów łączności radiowej Wojewody Mazowieckiego.
- Zakup, dostawa, montaż i wdrożenie systemu telewizji przemysłowej CCTV w obiekcie Sądu Rejonowego w Wieluniu, Wydział Zamiejscowy w Pajęcznie przy ul. Sienkiewicza 12, 98-330 Pajęczno
więcej: Radiotelefony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.