eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakroczym › Bankowa obsługa budżetu Gminy Zakroczym i jednostek organizacyjnych gminy przez okres 4 lat

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-26

Zakroczym: Bankowa obsługa budżetu Gminy Zakroczym i jednostek organizacyjnych gminy przez okres 4 lat
Numer ogłoszenia: 17412 - 2016; data zamieszczenia: 26.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338274 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zakroczym, ul. Warszawska 7, 05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie, tel. 022 7853223, faks 022 7853224.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Zakroczym i jednostek organizacyjnych gminy przez okres 4 lat.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dane dot. przedmiotu zamówienia: - plan budżetu na 2016r. - dochody: 22.651.336 zł; - liczba rachunków: 24 szt. - szacunkowa roczna wielkość wpłat gotówkowych do banku: 948.000 zł; - szacunkowa roczna kwota wypłat gotówkowych z banku: 1.757.200 zł; - szacunkowa liczba przelewów wychodzących w skali roku: 16.682 szt. w tym do innych banków: 2.500 szt. 2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Zakroczym od dnia 17 stycznia 2016 r. do dnia 16 stycznia 2020 r., obejmująca (I) prowadzenie bieżącej obsługi bankowej oraz (II) udzielenie Gminie Zakroczym odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym w każdym roku budżetowym na pokrycie przejściowego deficytu budżetowego. I W zakresie bieżącej obsługi bankowej Gminy Zakroczym oraz jej jednostek organizacyjnych zamówienie obejmuje: 1. Otwarcie, prowadzenie oraz bieżąca obsługa rachunków bankowych: a) podstawowych, b) pomocniczych, c) depozytowych. 2.Możliwość otwarcia dodatkowych rachunków bieżących, pomocniczych oraz depozytowych w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 3.Dokonywanie rozliczeń pieniężnych w obrocie: a) krajowym, b) zagranicznym. 4.Dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków bankowych jednostek organizacyjnych Gminy Zakroczym przez osoby upoważnione w imieniu posiadacza rachunku. 5.Przelewy na rachunki jednostek Gminy Zakroczym. 6.Przelewy z wykorzystaniem drogi elektronicznej bezpośrednio z siedziby Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych gminy. 7.Wpłaty gotówkowe: a) na rachunki w banku klienta, b) na rachunki w innych bankach 8.Wypłaty gotówkowe. 9.Lokaty terminowe: a) na porę nocną powyżej 20.000 zł, b) na 48 godzin powyżej 20.000 zł, c) na 7 dni powyżej 20.000 zł, d) na m-c w kwocie powyżej 20.000 zł, e) na 3 m-ce w kwocie powyżej 20.000 zł, f) na 6 m-cy w kwocie powyżej 20.000 zł. 10.Sporządzanie historii do rachunku bankowego na prośbę zamawiającego 11.Umożliwienie osobom upoważnionym przez Zamawiającego uzyskanie informacji telefonicznych o stanie salda oraz wszelkich operacjach dokonywanych na rachunkach bankowych danego dnia bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji. 12.Zainstalowanie w Urzędzie Gminy i jednostkach podległych systemu elektronicznej obsługi bankowej. 13.Dopisywanie odsetek bankowych do rachunków wszystkich jednostek organizacyjnych Gminny za miesiąc grudzień w dniu 31 grudnia oraz przeksięgowanie z tą samą datą środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, wskazanych na podstawie pisma Burmistrza na rachunek budżetu Gminny. Za wymienioną usługę Bank nie będzie pobierał żadnych opłat ani prowizji. 14.Prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roku. 15.Wydawanie opinii bankowych na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek organizacyjnych. 16.Dostępność wyciągów bankowych od godz. 8.00 dnia następnego. 17.Oprocentowanie rachunków podstawowych, pomocniczych, depozytowych oraz lokat..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach, Szpitalna 8, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 244436,40

  • Oferta z najniższą ceną: 244436,40 / Oferta z najwyższą ceną: 244436,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.