eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.Rozbudowa i adaptacja budynku dla Prokuratury Apelacyjnej, Prokuratury Okręgowej i dwóch Prokuratur Rejonowych w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 45D

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-18

Rzeszów: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa i adaptacja budynku dla Prokuratury Apelacyjnej, Prokuratury Okręgowej i dwóch Prokuratur Rejonowych w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 45D
Numer ogłoszenia: 174088 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109440 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie, Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8756200, faks 017 8524010.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powszechne jednostki organizacyjne prokuratury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa i adaptacja budynku dla Prokuratury Apelacyjnej, Prokuratury Okręgowej i dwóch Prokuratur Rejonowych w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 45D.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.): rozdział 3 art. 25, 26 i 27 na zadaniu : Rozbudowa i adaptacja budynku dla Prokuratury Apelacyjnej, Prokuratury Okręgowej i dwóch Prokuratur Rejonowych w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 45D. 2.Reprezentowanie Zamawiającego w trakcie budowy zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ oraz w zawartej na jej podstawie umowie. 3.Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego, nad realizacją robót w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej prowadzone będzie w zakresie: 1)robót architektoniczno - konstrukcyjnych: -roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, -roboty związane z przebudową, nadbudową i rozbudową istniejącego budynku, 2)robót instalacji sanitarnych, c.o. i wentylacji tj.: -roboty rozbiórkowe w zakresie instalacji wod-kan, c.o. i węzła cieplnego, -wewnętrzna instalacja wod-kan, -wewnętrzna instalacja c.o. i c.t., -węzeł cieplny, -instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, 3)robót instalacji elektrycznych podstawowych i niskoprądowych: -roboty rozbiórkowe istniejącej instalacji elektrycznej, -instalacje elektryczne podstawowe, -instalacja sieci okablowania strukturalnego (OS), -instalacja systemu sygnalizacji alarmu pożaru (SAP), -instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN), -instalacja systemu kontroli dostępu (SKD), -instalacja systemu telewizji dozorowej (CCTV), -instalacja systemu audiowizualnego (AV),-instalacja AKPiA węzła cieplnego i wentylacji mechanicznej, 4)robót związanych z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu: -przebudowa przyłącza wodociągowego, -przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej, -przebudowa przyłącza cieplnego, -przyłącz telekomunikacyjny, -przyłącz energetyczny zasilania podstawowego i rezerwowego, -instalacja elektryczna zewnętrzna i oświetlenie zewnętrzne, -tereny zielone, drogi, chodniki i parkingi, -ogrodzenie terenu, -mur oporowy, -drenaż opaskowy (odwadniający). 4.Szczegółowy zakres robót, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski, zawiera kompletna dokumentacja projektowo - kosztorysowa wszystkich branż oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 5.W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do: 1)prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane art. 25 i art. 26 (Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), pozwoleniem na budowę, projektami, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz umową i zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym podpisanym przez Zamawiającego i wykonawcę robót budowlanych, 2)zapoznania się z dokumentacją projektową i zgłaszanie ewentualnych uwag Zamawiającemu, 3)podejmowania działań, w uzgodnieniu z Zamawiającym, umożliwiających realizację robót zgodnie z pozwoleniem na budowę, projektami, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz umową i zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym, 4)udziału w pracach komisji przetargowej powołanej do wyboru wykonawcy robót budowlanych, 5)reprezentowania Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów oraz zgodności realizacji zadania inwestycyjnego z projektem, STWiOR, podpisanym przez wykonawcę robót i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo - finansowym, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami i normami, 6)pełnienia pełnego nadzoru inwestorskiego, we wszystkich branżach, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego - Zamawiający będzie wymagał minimum dwóch pobytów w tygodniu inspektora nadzoru na budowie, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, 7)pełnienia nadzoru inwestorskiego nad ewentualnymi robotami dodatkowymi i zamiennymi - bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, 8)udziału w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót budowlanych placu budowy przez Zamawiającego, 9)przybycia na budowę na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót, 10)współpracy z Zamawiającym w rozwiązywaniu problemów powstałych w trakcie realizacji robót, 11)kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bhp, przepisów p.poż., ochrony środowiska oraz utrzymania porządku w obrębie placu budowy i na budynku, 12)udziału w roboczych naradach koordynacyjnych, organizowanych przez Zamawiającego lub wykonawcę robót, związanych z realizacją zadania inwestycyjnego, z uczestnikami procesu inwestycyjnego, 13)sprawdzania i opiniowania, opracowywanych przez wykonawcę robót, harmonogramów rzeczowo - finansowych, 14)bieżącej współpracy z autorskim biurem projektowym (nadzorem autorskim) w zakresie dokumentacji projektowej określającej zakres prowadzonego nadzoru inwestorskiego, 15)sprawdzania kompletności i prawidłowości, przedkładanych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych i niezbędnych do dokonania odbioru robót takich jak np. dokumentacja powykonawcza, raporty z prób i badań, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty, aprobaty techniczne, protokoły odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 16)sprawdzania i dokonywania odbiorów częściowych robót, w tym robót zanikających i ulegających zakryciu oraz odbiorów zakończonych etapów lub elementów robót, w terminie 3 dni od wpisu do dziennika budowy dokonanego przez wykonawcę robót, zgłaszającego gotowość odbioru, 17)poświadczenia terminu zakończenia wykonania robót oraz stwierdzenie o ich gotowości do odbioru końcowego oraz udziału w czynnościach odbioru końcowego zadania, 18)udziału w dokonaniu protokolarnego odbioru częściowego wykonanych robót w przypadku zaniechania dalszej jej realizacji przez Zamawiającego lub na okres przerwy w robotach spowodowanej odstąpieniem wykonawcy robót od umowy, 19)sprawdzanie obmiarów wykonanych robót i składanych przez wykonawcę robót kalkulacji kosztów oraz zatwierdzanie protokołów zakończonych etapów lub elementów robót, będących podstawą do wystawienia faktury VAT przez wykonawcę robót, 20)w uzasadnionych przypadkach - niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, 21)sporządzania z wykonawcą robót oraz nadzorem autorskim protokołów konieczności w sprawie wykonania ewentualnych robót dodatkowych, sprawdzania kalkulacji kosztów wykonawcy robót na wykonanie robót dodatkowych oraz przedkładania tych dokumentów do Zamawiającego w celu zatwierdzenia i podjęcia decyzji o zleceniu wykonawcy wykonania robót dodatkowych, 22)opiniowania dla Zamawiającego propozycji wykonawcy robót co do wykonania ewentualnych robót zamiennych, mających np. wpływ na podniesienie standardu lub obniżenie wartości realizowanego zadania, sprawdzania dokumentacji projektowej i kalkulacji kosztów wykonawcy robót na wykonanie robót zamiennych oraz przedkładania tych dokumentów do Zamawiającego w celu zatwierdzenia i podjęcia decyzji o zleceniu wykonawcy wykonania tych robót, 23)koordynacji działań w zakresie współpracy z projektantami w przypadku konieczności zatwierdzania projektów (rozwiązań) zamiennych lub dodatkowych, 24)monitorowania rzeczywistego zaawansowania robót i zgodności ich realizacji z harmonogramem robót, 25)sprawdzania faktur pod względem formalnym i merytorycznym w terminie do 5 dni od daty dostarczenia ich Zamawiającemu, 26)nakazywania wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budowlanych budzących wątpliwość co do ich jakości, 27)wstrzymania wykonywania wadliwych robót budowlanych w przypadkach gdy ich kontynuacja mogłaby spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, pozwoleniem na budowę, wywołać zagrożenie bezpieczeństwa konstrukcji lub obniżyć ich wartość, 28)informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które w szczególności mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu ich wykonania lub zwiększenia kosztów, 29)dokonywania rozliczeń końcowych realizowanych robót, 30)udziału w przeglądach gwarancyjnych w okresie rękojmi i gwarancji oraz w odbiorze ostatecznym po okresie gwarancji, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, 31)przygotowania Zamawiającemu danych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz przekazania na majątek zrealizowanego zadania inwestycyjnego, 32)sporządzania na żądanie lub wniosek Zamawiającego informacji, dokumentów, raportów, sprawozdań okresowych, miesięcznych, rocznych i końcowego o stanie realizacji robót (zadania) włącznie z prowadzeniem dokumentacji fotograficznej przebiegu realizacji zadania z pisemnym komentarzem przedstawionych zdarzeń, 33)przedłużania ważności polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w sposób ciągły, aż do okresu ważności obejmującego termin wykonania zamówienia, pod rygorem wstrzymania płatności jego wynagrodzenia, 6.Odpowiedzialność: 1)odpowiedzialność zawodowa zgodnie z Prawem Budowlanym i KC. 2)odpowiedzialność w zakresie powierzonych czynności objętych przedmiotem zamówienia. 7.Zalecenia Zamawiającego: 1)korespondencja na budowie odbywać się będzie w języku polskim. 2)zaleca się, aby inspektorzy nadzoru nie byli oraz nie współpracowali bezpośrednio z wykonawcą robót w trakcie realizacji postanowień zawartej umowy przy innych zadaniach inwestycyjnych wykonawcy robót. 8.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. W sprawach dotyczących organizacji wykonania zamówienia, niezbędnym jest określenie przez Wykonawcę informacji koniecznych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia w tym telefonów kontaktowych, numerów faksu, adresów e-mail oraz innych. 9.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Zapisy umów lub projekty umów zawieranych z podwykonawcami nie mogą stać w sprzeczności z przedmiotowo istotnymi postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji części robót budowlanych, w wyniku okoliczności, których nie można było przewidzieć. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonaną część umowy - nadzór nad wykonanym zakresem robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Inwestor Sp. z o. o., ul. Graniczna 1b, 35-326 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 361012,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 238998,00

  • Oferta z najniższą ceną: 238998,00 / Oferta z najwyższą ceną: 396500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.