eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Administrowanie i utrzymanie przez okres od dnia 01.03.2009r. do dnia 28.02.2011r. cmentarza komunalnego przy ul. Parkowej w Karlinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-04

Karlino: Administrowanie i utrzymanie przez okres od dnia 01.03.2009r. do dnia 28.02.2011r. cmentarza komunalnego przy ul. Parkowej w Karlinie.
Numer ogłoszenia: 17404 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino , Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117273, faks 094 3117410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karlino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie i utrzymanie przez okres od dnia 01.03.2009r. do dnia 28.02.2011r. cmentarza komunalnego przy ul. Parkowej w Karlinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie administrowania: a) prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi b) pobieranie opłat za korzystanie z cmentarza i urządzeń cmentarnych c) windykacja należności za przedłużenie miejsca na kolejne 20 lat, d) ustalenie terminów i warunków pogrzebów, e) otwieranie i zamykanie bram cmentarza zgodnie z ustaleniami regulaminu cmentarza, f) prowadzenie dokumentacji cmentarnej, g) przedstawianie sprawozdań o stopniu wykorzystania miejsc grzebalnych na dzień 01 stycznia oraz każdorazowo na żądanie zamawiającego, h) egzekwowanie od wykonawców usług pogrzebowych utrzymania porządku oraz usuwania nadmiaru ziemi w przypadku wykonywania grobu murowanego, i) pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarza i jego okolicach przez przedsiębiorstwa świadczące usługi pogrzebowe. B) W zakresie utrzymania cmentarza: a) bieżące utrzymanie czystości cmentarza, kaplicy i chodników wzdłuż cmentarza, b) systematyczne wykaszanie traw na terenie cmentarza, c) wykaszanie mogił zaniedbanych i przeznaczonych do likwidacji oraz pasa zieleni izolacyjnej o szer. do 1m bezpośrednio przylegającego do terenu cmentarza, d) odchwaszczanie na bieżąco alejek i terenów wokół drzew i nasadzeń, e) wykonywanie prac korekcyjno - pielęgnacyjnych drzew i żywopłotów, f) wykonywanie systematycznych konserwacji i drobnych napraw obiektów, urządzeń, instalacji, ogrodzenia i nawierzchni alejek wraz z jednorazowym (w terminie ustalonym z zamawiającym) malowaniem pomieszczeń wewnątrz kaplicy, g) usuwanie szkód powstałych w wyniku aktów wandalizmu, h) usuwanie opadłych liści oraz odśnieżanie, usuwanie lodu i posypywanie piaskiem chodnika i dojazdu do cmentarza oraz głównych alejek na cmentarzu, i) wyposażenie obiektu w niezbędną liczbę kontenerów na odpady oraz bieżące ich opóźnianie, wywóz nieczystości oraz ponoszenie związanych z tym kosztów, j) ponoszenie bieżących kosztów zużytej energii elektrycznej oraz wody na cmentarzu, k) wykonywanie przeglądów instalacji elektrycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, l) wykonywanie zgodnie z przepisami przeglądów technicznych obiektów budowlanych i instalacji, m) usuwanie drobnych zastoisk wody opadowej(kałuże), n) inne niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania cmentarza prace zlecone przez zamawiającego,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.71.11.10 - 93.71.11.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 34.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w ww zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 4) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy gwarancyjnej minimum 30.000 złotych, 5) Wykonywał w okresie ostatnich 3 lat prace tożsame z przedmiotem zamówienia, 6) Oświadczy, że miejsce obsługi administracyjnej cmentarza, przyjmowania interesantów oraz miejsce przechowywania dokumentacji cmentarnej zostanie zlokalizowane na terenie miasta Karlino. Ocena spełnienia ww warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w celu ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej należy dołączyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz pracowników przewidywanych do realizacji zadania i umiejętności (minimum - posiadanie licencji zarządcy nieruchomości przez kierownika lub pracownika etatowego przedsiębiorstwa oraz posiadanie umiejętności obsługi sprzętu komputerowego i znajomości systemu Windows), minimum jeden pracownik administracyjny oraz minimum jeden pracownik do prac porządkowo - konserwacyjnych, d) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej minimum 30.000 zł, e) oświadczenie o spełnieniu warunków Art. 22 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych f) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i że ją akceptuje, g) oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy. 3. Dokumenty, o których mowa w rozdziale II niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karlino.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Karlino - pok. nr 16 ul. Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Karlino - sekretariat pok. nr 7 ul. Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.