eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Usługa zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stargard Szczeciński dla terenów w obrębach ewidencyjnych Ulikowo i Krąpiel.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-28

Stargard Szczeciński: Usługa zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stargard Szczeciński dla terenów w obrębach ewidencyjnych Ulikowo i Krąpiel.
Numer ogłoszenia: 17397 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stargard Szczeciński , ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5613410, faks 91 5613411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stargard Szczeciński dla terenów w obrębach ewidencyjnych Ulikowo i Krąpiel..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia. Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stargard Szczeciński dla terenów w obrębach ewidencyjnych Ulikowo i Krąpiel. Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stargard Szczeciński dla terenów w obrębach ewidencyjnych Ulikowo i Krąpiel. 2) Zakres zamówienia obejmuje: a) wykonanie dokumentacji zmiany studium: - inwentaryzacja urbanistyczna, - opracowanie ekofizjograficzne, - koncepcja zmiany studium, - projekt zmiany studium, składający się z części tekstowej oraz części graficznej w skali 1:10 000, - prognoza oddziaływania na środowisko; b) sporządzanie projektów dokumentów i wykazów koniecznych do prawidłowego przeprowadzenia i udokumentowania prac planistycznych, których potrzeba wykonania wynika z obowiązujących przepisów prawa, c) wykonywanie obsługi procesu planistycznego, obejmującej wykonywanie wszystkich niezbędnych czynności, których efektem będzie uchwalenie zmiany studium, d) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu zmiany studium. Szczegółowy zakres zamówienia określa Zestawienie czynności związanych ze sporządzeniem zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ. 3) Przedmiot zamówienia należy wykonać w formie drukowanej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD: a) zmiana studium -uchwała w sprawie zmiany studium - 4 oprawione egzemplarze zawierające część tekstową i graficzną zmiany studium, -część graficzna zmiany studium - 2 egzemplarze w skali 1:10 000, w tym 1 egzemplarz złożony do formatu A3 i 1 egzemplarz laminowany; b) materiały planistyczne - inwentaryzacja urbanistyczna - 2 egzemplarze, - opracowanie ekofizjograficzne - 2 egzemplarze, - prognoza oddziaływania na środowisko - 2 egzemplarze. Akceptowalne formaty zapisu elektronicznego: DOC, PDF, JPEG, TIFF, DWG, RTF; wersje ostateczne zmiany studium i materiałów planistycznych - kompletne opracowania w odrębnych plikach PDF. 4) Granice terenów zmiany studium określają Uchwały Rady Gminy Stargard Szczeciński Nr III-21-11 z dnia 4 lutego 2011 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stargard Szczeciński w obrębie ewidencyjnym Ulikowo i Nr VII-51-11 z dnia 29 kwietnia 2011 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stargard Szczeciński w obrębie ewidencyjnym Krąpiel, stanowiące załączniki nr 10 i nr 11 do SIWZ, 5) Informacje i dane charakteryzujące przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 13 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 23.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie. 2.Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany przez Zamawiającego za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem usług w okresie ostatnich 3 lat -wykonaniem co najmniej 1 nowego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub dokonaniem zmian w istniejącym co najmniej 1 studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego , sporządzonych- od podjęcia uchwały o przystąpieniu do sporządzenia studium bądź zmiany studium- do podjęcia uchwały o uchwaleniu studium bądź o uchwaleniu zmiany studium, według procedur i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r.o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U z 2012r., poz. 647 z późn. zm.) każdy obejmujący obszar o powierzchni nie mniejszej niż 150 ha.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie. 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje - 1 osobą posiadającą kwalifikacje Urbanisty do pełnienia funkcji Głównego projektanta. Urbanista musi posiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów oraz posiadać doświadczenie zawodowe- minimum 3 letnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie. 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca załączy do oferty kopie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej za wynikłe na tle prowadzenia działalności szkody na kwotę minimum 200 000 zł. Wykonawca musi załączyć do oferty poświadczenie zapłaty składki, chyba że fakt opłacenia składki polisy wynika z przedłożonego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy niezależnie w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: 1) zmiana osób przewidzianych do realizacji umowy pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje nie mniejsze niż osoby wskazane w SIWZ. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji gdy osoba przewidziana do realizacji umowy nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków. 2) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości należnych podatków i opłat w szczególności zmiany stawki podatku VAT. 2. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany terminów realizacji umowy o których mowa w § 2 i załączniku nr 1 do umowy w następujących okolicznościach tj.: 1) udekomentowanego przekroczenia terminu dokonania uzgodnień zewnętrznych przez podmioty trzecie. 2) zmiany terminu wymuszonego zmianą przepisów obowiązującego prawa który dotyczy przedmiotu zamówienia. 3) wystąpienia siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stargard Szczeciński z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, ul. Rynek Staromiejski 5, pok. 303, cena 20 złotych brutto z przesyłką..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2014 godzina 14:00, miejsce: Gmina Stargard Szczeciński z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim, ul. Rynek Staromiejski 5, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.