eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Koninie usługsprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych, pielęgnacji terenów zielonych, odśnieżania terenów zewnętrznych oraz powierzchni dachu. Nr zamówienia :OA.2120-1/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-11

Konin: Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Koninie usług: sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych, pielęgnacji terenów zielonych, odśnieżania terenów zewnętrznych oraz powierzchni dachu. Nr zamówienia :OA.2120-1/2016
Numer ogłoszenia: 1737 - 2016; data zamieszczenia: 11.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Koninie , ul. Fryderyka Chopina 28, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 240 47 02, faks 63 270 88 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Koninie usług: sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych, pielęgnacji terenów zielonych, odśnieżania terenów zewnętrznych oraz powierzchni dachu. Nr zamówienia :OA.2120-1/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Sądu Rejonowego w Koninie usług sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych, pielęgnacji terenów zielonych, odśnieżania terenów zewnętrznych oraz powierzchni dachu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące usługi: -sprzątanie pomieszczeń wewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Koninie przy ul. Fryderyka Chopina 28 (w tym biurowych, podlewanie i nawożenie kwiatów doniczkowych), -sprzątanie terenów zewnętrznych wokół budynku Sądu, -odśnieżanie terenów zewnętrznych, -odśnieżanie powierzchni dachów (w razie wystąpienia takiej konieczności), -dbanie o nienaganny stan roślin znajdujących się na terenie zewnętrznym sądu (trawniki, krzewy, drzewa), dosadzanie zieleni w razie potrzeby. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w rozdziale XXII..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagamy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia ww. warunku a Wykonawca składa wyłącznie oświadczenie o spełnieniu tego warunku udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje: 1)co najmniej 2 usługi sprzątania obiektów biurowych, o powierzchni wew. każdego z nich co najmniej 2600m2, z których każda trwała co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, oraz 2)co najmniej 2 usługi sprzątania i odśnieżania terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni o łącznej powierzchni co najmniej 3000m2 każda, z których każda trwała co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w celu dokonania oceny spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym żąda oświadczenia o spełnieniu tego warunku udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz w treści załącznika nr 1 do SIWZ). Zamawiający przedstawia wymagania dotyczące dysponowania potencjałem technicznym w rozdziale XXII SIWZ pkt. 3- 3.5

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w celu dokonania oceny spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda oświadczenia o spełnieniu tego warunku udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz w treści załącznika nr 1 do SIWZ). Zamawiający przedstawia wymagania dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w rozdziale XXII SIWZ pkt.6-6.9.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia ww. warunku a Wykonawca składa wyłącznie oświadczenie o spełnieniu tego warunku udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktury za wykonaną usługę w każdym miesiącu w ciągu trwania umowy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie gdy: a)nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego; b) nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT. Wynagrodzenie może ulec zmianie jedynie odpowiednio do zmiany tego podatku; c) nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu (Dz.U. Nr 200, poz. 1679, z 2004r. Nr 240, poz.2407); d) nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; e) zaistnieją okoliczności (techniczne, gospodarcze itp.), uniemożliwiające realizację umowy na zasadach w niej określonych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) wystąpią zdarzenia siły wyższej oraz inne okoliczności, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności; g) wystąpi zmiana Podwykonawcy, który - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego Podwykonawcę spełniającego warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Koninie ul. Fryderyka Chopina 28 62-510 Konin Oddział Administracyjny, pok.3.21..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Koninie ul. Fryderyka Chopina 28 62-510 Konin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.