Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-11
Gdańsk: wykonanie badań ilości i składu wód podziemnych, powierzchniowych, odcieków
i ścieków, badań odpadów oraz przeprowadzenie pomiarów i oceny osiadania powierzchni składowiska oraz oceny stateczności skarp składowiska odpadówdla Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. w Gdańsku, z podziałem na zadania.
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 1 / PN / 2013
Numer ogłoszenia: 17370 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. , ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3260100, 3221576, faks 058 3221576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie badań ilości i składu wód podziemnych, powierzchniowych, odcieków i ścieków, badań odpadów oraz przeprowadzenie pomiarów i oceny osiadania powierzchni składowiska oraz oceny stateczności skarp składowiska odpadówdla Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. w Gdańsku, z podziałem na zadania. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 1 / PN / 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonania badań ilości i składu wód podziemnych, powierzchniowych, odcieków i ścieków, badań odpadów oraz przeprowadzenie pomiarów i oceny osiadania powierzchni składowiska oraz oceny stateczności skarp składowiska odpadówdla Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. w Gdańsku, z podziałem na zadania: 1) ZADANIE NR 1 - Badanie wód podziemnych, powierzchniowych i odcieków ze składowiska związanych z monitoringiem środowiska oraz badanie ścieków we wskazanych punktach na terenie Zakładu Utylizacyjnego, niezwiązanych z monitoringiem środowiska. 2) ZADANIE NR 2 - Pomiary oraz oceny osiadania powierzchni składowiska i oceny stateczności skarp składowiska odpadów. 3) ZADANIE NR 3 - Badanie odpadów po ich przetworzeniu w wyniku procesu technologicznego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p. w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.10.00-3, 71.33.20.00-4, 90.71.10.00-4, 90.73.14.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 27.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Dla zadania 1 na kwotę 5.000,00 PLN (słownie złotych : pięć tysięcy 00/100). Dla zadania 2 na kwotę 1.000,00 PLN (słownie złotych : jeden tysiąc 00/100) Dla zadania 3 na kwotę 900,00 PLN(słownie złotych : dziewięćset 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla spełnienia warunku Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą przedłożyć kserokopię dokumentu (-ów) wskazującego (-ych), że w badanym laboratorium (w którym będą wykonywane badania dot. przedmiotu zamówienia) został wdrożony system jakości w rozumieniu przepisów o normalizacji ( ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 o systemie oceny zgodności Dz. U. z 2010r. Nr 138, poz. 935 z późn. zm.) lub) lub umowa (-y) z laboratorium, dająca (-e) gwarancję, że przedstawione wyniki badań, objęte przedmiotem zamówienia, będą opracowane zgodnie z wymogiem określonym w § 3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 09.12.2002r. w sprawie zakresu, czasu, sposobu oraz warunków prowadzenia monitoringu składowisk odpadów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla spełnienia warunku Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą przedłożyć wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla spełnienia warunku Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą przedłożyć wykaz laboratoriów spełniających wymogi określone w pkt 2.1, w których będą wykonywane badania objęte przedmiotem zamówienia- sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ - druk Wykaz laboratoriów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, przy czym muszą one być zgodne art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) i są one możliwe w zakresie: a) zmiany nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, b) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących w tym zakresie,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. ul. Jabłoniowa 55 80-180 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. ul. Jabłoniowa 55 80-180 Gdańsk, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Badanie wód podziemnych, powierzchniowych i odcieków ze składowiska związanych z monitoringiem środowiska oraz badanie ścieków we wskazanych punktach na terenie Zakładu Utylizacyjnego, niezwiązanych z monitoringiem środowiska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie wód podziemnych, powierzchniowych i odcieków ze składowiska związanych z monitoringiem środowiska oraz badanie ścieków we wskazanych punktach na terenie Zakładu Utylizacyjnego, niezwiązanych z monitoringiem środowiska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.73.14.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 27.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pomiary oraz oceny osiadania powierzchni składowiska i oceny stateczności skarp składowiska odpadów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiary oraz oceny osiadania powierzchni składowiska i oceny stateczności skarp składowiska odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 27.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Badanie odpadów po ich przetworzeniu w wyniku procesu technologicznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Poboru i badania odpadów po biologiczno-mechanicznym przetworzeniu w zakresie wskaźnika AT 4 (rozumianego jako aktywność oddychania - parametr wyrażający zapotrzebowanie tlenu przez próbkę odpadów w ciągu 4 dni) . 1.2. Poboru i badania odpadów wytworzonych w procesie technologicznym prowadzonym na terenie Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. w zakresie następujących wskaźników: a) Ogólny węgiel organiczny (TOC), b) Strata przy prażeniu (LOI), c) Ciepło spalania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 27.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach nr 309, 319 oraz 365 w Budynku Głównym Politechniki Gdańskiej użytkowanej przez Wydział Architektury
- Remont wybranych pomieszczeń nr 427 i nr 429 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa wraz z modernizacją Gminnego Ośrodka Wypoczynkowego POLANKA"
- Usługa pobierania, transportu i wykonania badań mikrobiologicznych oraz fizykochemicznych odpadów, środków poprawiających uprawę roślin.
- Wykonanie dokumentacji projektowych w zakresie skateparku i budowy ogrodzenia placu zabaw oraz robót budowlanych w zakresie boiska do piłki nożnej przy ul. Dedala w dzielnicy Babie Doły w Gdyni
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Żuków gmina Solec-Zdrój
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Janowo w systemie zaprojektuj i wybuduj
- prowadzenie państwowych badań jakości produktów leczniczych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.