eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Wykonanie mapek lokalizacyjnych, demontaż starych słupków z nazwami ulic oraz wykonanie i montaż zestawów informacji ulicowej realizowane w ramach zadania Miejski System Informacji w Zawierciu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-10

Zawiercie: Wykonanie mapek lokalizacyjnych, demontaż starych słupków z nazwami ulic oraz wykonanie i montaż zestawów informacji ulicowej realizowane w ramach zadania Miejski System Informacji w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 173687 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149671 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie mapek lokalizacyjnych, demontaż starych słupków z nazwami ulic oraz wykonanie i montaż zestawów informacji ulicowej realizowane w ramach zadania Miejski System Informacji w Zawierciu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapek lokalizacyjnych, demontaż starych słupków z nazwami ulic oraz wykonanie i montaż zestawów informacji ulicowej realizowane w ramach zadania Miejski System Informacji w Zawierciu zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiąca załączniki nr 1-7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) i wzoru umowy. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: 1) Wykonanie 57 sztuk mapek lokalizacyjnych uwzględniających organizację ruchu i lokalizację nośnika w miejscach montażu nośników. 2) Demontaż i uprzątnięcie zdemontowanych starych słupków z nazwami ulic w miejscach, gdzie montowane będą nowe elementy. 3) Wykonanie i montaż informacji ulicowej zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiąca załączniki 1-7 do SIWZ i wzoru umowy w zakresie: a. Tablica UM - 238 sztuk (średni wymiar tablicy - 850 x 250 mm - (+/- 20 %)), b. Słupek śr. 80 mm - 60 sztuk, c. Komplet mocowania - 127 kompletów, d. Strzałki - 92 sztuki, e. Zaślepki - 126 sztuk, f. Montaż - 80 sztuk. 4) Szczegóły dotyczące konstrukcji elementów, użytych materiałów, kolorystyki, wytycznych do projektów graficznych, czcionki, wymiarów, sposobu montażu, określają załączniki nr 1-7 do SIWZ i wzoru umowy. 5) Szczegółowe treści dla projektów graficznych nośników oraz lokalizację montażu, Zamawiający dostarczy Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na trwałość przedmiotu umowy na okres 12 miesięcy, licząc od dnia wykonania przedmiotu umowy, przy czym Wykonawca zapewni usunięcie wad przedmiotu zamówienia w ramach udzielonej gwarancji w czasie nie dłuższym jak 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki. W czasie wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie utrzymywał teren prac w stanie powodującym minimalne przeszkody komunikacyjne, uzyska wymagane prawem pozwolenia oraz będzie usuwał wszelkie urządzenia pomocnicze, zbędne materiały oraz odpady i śmieci. Na potwierdzenie spełniania w/w wymogów Wykonawca załączy do składanej oferty próbkę tablicy ulicowej - typ UM wraz z zaślepką, strzałką oraz łącznikiem, wykonaną w skali 1:1, wg wytycznych zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ i wzoru umowy, na podstawie projektu tablicy do próbki, który znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ i wzoru umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.23.00 - Znaki uliczne 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VIVENGE PRODUKCJA 1 sp. z o.o., Ul. Sokołowska 159, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151752,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130883,07

  • Oferta z najniższą ceną: 130883,07 / Oferta z najwyższą ceną: 138990,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.