eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › całodobowa ochrona mienia, osób i obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Bydgoszcz: całodobowa ochrona mienia, osób i obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 173594 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy, ul. Wojska Polskiego 20 B, 85-822 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3633366 w. 169, fax 052 3727952.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: całodobowa ochrona mienia, osób i obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona nieruchomości Drugiego Urzędu Skarbowego, przy ul. Wojska Polskiego 20 B w Bydgoszczy oraz ochrona bezpośrednia mienia i osób znajdujących się na terenie tej nieruchomości i w bezpośrednim otoczeniu. a)ochrona osób polegać będzie na działaniach Wykonawcy mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia i zdrowia osób fizycznych znajdujących się na chronionym terenie; b)ochrona mienia Zamawiającego polegać będzie na działaniach Wykonawcy zapobiegających przestępstwom przeciwko mieniu, polegających na kradzieży, włamaniu, wandalizmie, a także powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń. c)Bezpośrednia ochrona fizyczna wykonywana będzie przez zatrudnionych przez Wykonawcę pracowników ochrony, posiadających odpowiednią do zakresu wykonywanych zadań licencję pracownika ochrony fizycznej. 1.2.Okres realizacji zamówienia - 48 miesięcy od daty zawarcia umowy. 1.3.Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia. 1.4.Kompleksowa ochrona obiektów Zamawiającego winna być sprawowana przez pracowników Wykonawcy: przygotowanych zawodowo do wykonywania czynności ochronnych; jednakowo umundurowanych i wyposażonych w identyfikatory. 1.5.Ochrona winna być realizowana w postaci ochrony fizycznej i obchodów patrolowych. 1.6.Ochrona winna być sprawowana poprzez pełnienie całodobowych dyżurów przez pracowników ochrony z zachowaniem zasady płynności pracy. 1.7.Do obowiązków pracowników ochrony należy: a)dozór fizyczny chronionych obiektów; b)sprawowanie nadzoru nad ruchem osób wchodzących i wychodzących na teren chronionych obiektów w aspekcie: - uniemożliwiania dostępu na teren Urzędu osób będących pod wpływem alkoholu lub innych środków odużajacych, oraz innych osób niepowołanych, wchodzących w ciągu dnia wejściami zabezpieczonymi przez pracowników ochrony, - przeciwdziałanie wszelkim próbom zakłócenia porządku i kradzieżom na terenie nieruchomości Urzędu; c)informowanie oraz kierowanie interesantów do poszczególnych komórek Urzędu; d)ewidencja, wydawanie i przyjmowanie kluczy do wszystkich pomieszczeń, w tym administracyjnych i gospodarczych chronionego obiektu; e)kontrolowanie pomieszczeń po ich opuszczeniu przez pracowników; f)zapewnienie szczególnej ochrony zamkniętego piętra administracyjnego, pomieszczeń magazynowych i kasy; g)podejmowanie dopuszczalnych prawem, w ramach posiadanych uprawnień, działań interwencyjnych w razie zagrożenia bezpieczeństwa pracowników i interesantów Urzędu, lub jego ochrony przed kradzieżą lub wandalizmem; h)powiadamianie właściwych terytorialnie jednostek Policji, Straży Pożarnej, Straży Miejskiej o zaistniałych zagrożeniach na terenie chronionej nieruchomości, znajomość rozmieszczenia i sposobu użycia podręcznych środków gaśniczych i)niezwłoczne powiadamianie odpowiednich służb o awariach związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych lub uszkodzeniem instalacji wodnej, elektrycznej, gazowej, alarmowej lub z innymi zdarzeniami losowymi powodującymi zagrożenia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie Urzędu lub zagrożenia ciągłości pracy Zamawiającego; j)prowadzenie książki zdania i przyjęcia każdej służby i odnotowywanie w niej wszystkich ważnych zdarzeń związanych z bezpieczeństwem nieruchomości, mienia i osób będących na terenie Urzędu lub jego bezpośredniej bliskości; k)dopilnowanie przestrzegania obowiązujących w Urzędzie przepisów w zakresie BHP, Ppoż, utrzymania porządku oraz bezpieczeństwa mienia i osób; l)obsługa centralek: sygnalizujących Ppoż; przeciwwłamaniowej; telefonicznej.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone ustawą tj.: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2006r. nr 164, poz. 1163 ze zm); Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu obejmie stwierdzenie, czy dana oferta zawiera właściwe dokumenty bądź oświadczenia i zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (DRUK ZP-17), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki Wykonawca spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.); 5)złożą wraz z ofertą wszystkie wymagane załączniki, oświadczenia i dokumenty; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu obejmie stwierdzenie, czy dana oferta zawiera właściwe dokumenty bądź oświadczenia i zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (DRUK ZP-17), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane ww. warunki Wykonawca spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu ( jeżeli dotyczy): 4.1Spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie- zamieszczony na pierwszej stronie oferty, 4.2Wypełniony druk oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 4.3Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 4.4Oświadczenie Wykonawcy - art. 22 ustawy PZP, wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ, 4.5Dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie również dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. 4.6Aktualną koncesję na ochronę osób i mienia wydaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych. 4.7Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.8Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ) wyszczególnionych w R. I pkt. 4.5 oraz 4.7 - 4.10 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, o których mowa w § 2 tego rozporządzenia. 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.11.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 4.12.Oświadczenie Wykonawcy, że personel posiada, wymagane ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. nr 114, poz. 740) o ochronie osób i mienia, licencje odpowiednie do zakresu wykonywanych zadań oraz oświadczenie, iż przedstawi je na każde wezwanie Zamawiającego - załącznik nr 5 Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji warunków SIWZ - załącznik nr 7

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.bydgoszcz.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drugi Urząd Skarbowy w Bydgoszczy 85-822 Bydgoszcz ul. Wojska Polskiego 20 B.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy w Bydgoszczy, ul. Wojska Polskiego 20 B Bydgoszcz, I piętro pok. 106 sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.