Ogłoszenie z dnia 2006-04-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piątek: przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr Ks-25 w miejscowości Krzyszkowice, Konarzew
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Piątek, do kontaktów: Jerzy Rydczak, ul. Rynek 16, 99-120 Piątek, woj. łódzkie, tel. 024 7221611, fax 024 7221909, www.ug.piatek.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nr Ks-25 w miejscowości Krzyszkowice, Konarzew. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: Długość drogi 1423 mb, szerokość nawierzchni asfaltowej 3,0 m, pobocza utwardzone kruszywem łamanym, oznakowanie pionowe, wjazdy, przepusty. Konstrukcja drogi: - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 - podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 25. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Piątek, powiat łęczycki. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;
III.1) Wymagane wadium: 6 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki, 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. przedmiotem działalności Wykonawcy są roboty przewidziane zakresem rzeczowym zamówienia publicznego; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. udokumentują, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć zakończenie i oddanie do użytku w latach 2001-2005 minimum dwóch inwestycji drogowych o wartości każda nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty. 3. posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: walec statyczny, równiarka; 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownik robót posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zakresie budowy dróg, jest wpisany na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają środki finansowe lub posiadają potwierdzoną przez Bank zdolność kredytową do kwoty nie niższej niż 200.000 PLN, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej do wysokości kwoty, za jaką oferują wykonanie zamówienia publicznego. 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.05.2006, cena - brutto 40.00 PLN (z wyłączeniem kosztów poczty kurierskiej). 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.05.2006, godzina 11:00, Piątek, ul. Rynek 16, 99-120 Piątek.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.03.2006.
INNE PRZETARGI PIĄTEK
więcej: przetargi PIĄTEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
- "Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia"
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.