To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-22
Zgorzelec: Wymiana lamp oświetlenia drogowego wraz z przewodami zasilającymi na ul. Konarskiego
w Zgorzelcu
Numer ogłoszenia: 173510 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67811 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana lamp oświetlenia drogowego wraz z przewodami zasilającymi na ul. Konarskiego w Zgorzelcu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie słupów, opraw oraz przewodów zasilających oświetlenie na ul. Konarskiego w Zgorzelcu. 2. Wymiana linii zasilającej odbywać się będzie w terenie uzbrojonym w następujące sieci: a) sieć wodną, b) telefoniczną, c) gazową, d) elektroenergetyczną, e) kanalizacyjną. 3. W ramach modernizacji istniejących urządzeń oświetlenia drogowego należy wykonać: a) wymianę szafy oświetlenia ulicznego, b) wymianę linii zasilającej kablem typu YAKY 4 x 25mm2 w rurach osłonowych, c) wymianę słupów oświetleniowych na aluminiowe anodowane lub stalowe malowane proszkowo koloru czarnego o wysokości 8m oraz 9m na fundamencie, d) wymianę wysięgników na aluminiowe anodowane lub stalowe malowane proszkowo, koloru czarnego o wysięgu 1m i 1,5 m, e) montaż energooszczędnych opraw oświetlenia drogowego typu LED (kolor korpusu - czarny). 4. Odgałęzienia kabli w słupach oświetleniowych należy wykonać za pomocą typowych tabliczek bezpiecznikowych słupowych lub złączy IZK. 5. Z uwagi na zróżnicowaną szerokość pasa drogowego ul. Konarskiego, należy zastosować zróżnicowane moce opraw, tak aby osiągnąć jednakowe parametry oświetleniowe na całej długości ulicy. 6. Wymiana słupów, opraw oraz przewodów zasilających obejmuje wykonanie prac przyłączeniowych i instalacyjnych niezbędnych o prawidłowego funkcjonowania przedmiotowych urządzeń. 7. W skład istniejącego stanu oświetlenia drogowego, wchodzą betonowe i stalowe słupy, rtęciowe oprawy oświetleniowe oraz linia kablowa. Przedmiotowe urządzenia są technicznie wyeksploatowane. Konstrukcja słupów posiada liczne pęknięcia oraz występuje korozja odsłoniętych prętów zbrojeniowych, a oprawy oświetleniowe z uwagi na przestarzałą konstrukcję nie spełniają wymogów klasy oświetlenia dla danej kategorii drogi. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. Dołączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót ma charakter pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty. 9. W trakcie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania. 10. Materiały zastosowane przez Wykonawcę przy wykonywaniu robót muszą być nowe i nieużywane, odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, posiadać wymagane polskimi przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu, certyfikaty bezpieczeństwa, oraz karty katalogowe. 11. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 12. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r., (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (tj. z 2013 r. Dz. U. poz. 1232 z późn.zm.). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów w terminie wskazanym w umowie, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 13. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów wskazanych w dokumentacji projektowej lub technicznej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Jeżeli w w/w dokumentacjach występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, cechach, parametrach technicznych nie gorszych niż określone w przedmiotowych dokumentacjach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Równoważny produkt nie może być gorszy pod względem warunków technicznych, właściwości fizycznych i chemicznych od materiału pierwotnego. 14. Wymagany okres gwarancji: a) 36 miesięcy - na wykonany przedmiot zamówienia i zastosowane do realizacji zamówienia materiały, b) 60 miesięcy - na zastosowane do realizacji zamówienia oprawy oświetleniowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "ROBERTO" ROBERT DROSZCZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "ROBERTO" ROBERT DROSZCZ
- Robert Droszcz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Produkcyjno- Usługowo-Handlowa ROBERTO, ul. Prusa 30-32, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217635,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 170000,00
Oferta z najniższą ceną: 170000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 195570,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Sukcesywne dostawy ryb, warzyw mrożonych, mięsa i wędlin
- "PRZEBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNO-USŁUGOWEGO NA MIESZKALNY WIELORODZINNY I USŁUG UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI GRONÓW" W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD-PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu
- Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na osiedlu Słonecznym - pełnienie nadzoru inwestorskiego
- Dostawa lasera okulistycznego do laseroterapii siatkówki.
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Wykonanie robót budowlanych w budynku R1 w postaci: kompleksowej przebudowy pomieszczenia 305 na sanitariaty, kompleksowego remontu łazienki I piętra wraz z remontem instalacji sanitarnych ......
- "Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK9 w m. Głogów Małopolski"
- Poprawa brd na drodze krajowej nr 48 w woj. lubelskim na obszarze działania Rejonu w Puławach, poprzez przebudowę skrzyżowania w m. Sobieszyn.
- Budowa dróg w gminie Ożarów Mazowiecki - z podziałem zamówienia na cztery części - A. ulicy Wolności, B. ulicy Matejki, C. ulicy Chełmońskiego, D. ulic Wyspiańskiego i Gierymskiego
- WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.