eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Szkolenia, warsztaty i konferencje oraz seminaria w zakresie doskonalenia dyrektorów i nauczycieli oraz pracowników oświaty w ramach zadań edukacyjnych w roku 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-01

Olsztyn: Szkolenia, warsztaty i konferencje oraz seminaria w zakresie doskonalenia dyrektorów i nauczycieli oraz pracowników oświaty w ramach zadań edukacyjnych w roku 2009
Numer ogłoszenia: 173440 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Olsztynie , ul. J. Piłsudskiego 7/9, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5232604, faks 089 5232604.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ko.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia, warsztaty i konferencje oraz seminaria w zakresie doskonalenia dyrektorów i nauczycieli oraz pracowników oświaty w ramach zadań edukacyjnych w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu, przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń, warsztatów, konferencji i seminariów w określonych obszarach tematycznych doskonalenia dla dyrektorów i nauczycieli szkół i placówek oświatowych oraz pracowników oświaty województwa warmińsko - mazurskiego w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko - Mazurskiego Kuratora Oświaty w roku 2009. Zamówienie składa się z 18 części - zadań, opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), która jest zamieszczona na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Olsztynie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawcy wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający, dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz przeprowadzi badanie i ocenę ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w SIWZ - zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Dokument ustanawiający Pełnomocnika musi być załączony do oferty. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola wszystkich współwykonawców o ich wspólnym występowaniu w postępowaniu. Zaleca się by pełnomocnictwo wymieniało wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 1..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w.w. dokument może być podpisany przez pełnomocnika i złożony wspólnie. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w.w. oświadczenie musi być złożone oddzielnie przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, (szkolenia dla podmiotów z sektora finansów publicznych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, załączając do niego dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Wszystkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.Oferta musi być przygotowana zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca w postępowaniu składa: 1) formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), do którego należy dołączyć: a) szczegółowy harmonogram oraz program szkolenia, warsztatu, konferencji lub seminarium zawierający m.in.: opis celów w postaci zoperacjonalizowanej, opis treści, opis form i metod realizacji, opis materiałów wytworzonych przez uczestników szkolenia, opis konkretnych umiejętności, przydatnych w pracy zawodowej nabywanych przez uczestnika w czasie szkolenia, warsztatu, konferencji lub seminarium, formy oceniania pracy uczestników, spis zalecanej literatury, opis planowanej procedury ewaluacji wewnętrznej z narzędziami ewaluacji, b) opis miejsca, gdzie będzie przeprowadzane szkolenie, warsztaty, konferencja lub seminarium zawierający informacje dotyczące warunków lokalowych, socjalnych, posiadanych pomocy naukowych, materiałów dydaktycznych itp. c) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zawierający dane dotyczące: wykształcenia, kwalifikacji posiadanych przez osoby wykonujące zamówienie, niezbędnych do wykonania zamówienia. 2) Kosztorys (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). Podpisy osób nie ujętych w dokumentach rejestracyjnych wymagają złożenia dodatkowego pisemnego pełnomocnictwa podpisanego przez osobę upoważnioną, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe do jednej lub więcej części zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Wartość merytoryczna oferty - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ko.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kuratorium Oświaty w Olsztynie, al. J. Piłsudskiego 7/9, 10-959 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Kuratorium Oświaty w Olsztynie al. J. Piłsudskiego 7/9, 10-959, w sekretariacie Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty - pokój nr 382, piętro III a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.